nee, nog steeds niet...maar goed, het is ook wel een stukje lopen natuurlijk...vooral als je geen idee hebt waar je precies zijn moet...quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Is ze d'r nou nog niet, Abba?
Zie je, toch de verkeerde schoenen aangetrokken....
Toch knap dat zelfs jij het binnen een dag weetquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat weet iedereen wel, zo ondertussen
We hebben het hier over SHE he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alsof ik na het eerste schaaltje al op ben
Ja, die arme dude zit al vet lang helemaal klaar in zn chippendale-pakje met zn bus slagroom en zn 30-jarige pruillipje, en ze komt maar niet!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Is ze d'r nou nog niet, Abba?
Zie je, toch de verkeerde schoenen aangetrokken....
You nasty bugger, Viking!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Als SHE niet komt opdagen, moet jij er maar naartoe, Greys. Je vent slaapt toch.
ah...misschien onderschat ik SHE wel, inderdaad....zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hier over SHE he?
Co moet gewoon op zoek naar een nieuw toetje. Punt.
Is het soja-slagroom? Anders mot SHE het nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die arme dude zit al vet lang helemaal klaar in zn chippendale-pakje met zn bus slagroom en zn 30-jarige pruillipje, en ze komt maar niet!
geen slecht planquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Als SHE niet komt opdagen, moet jij er maar naartoe, Greys. Je vent slaapt toch.
ik ben ook een open boek voor je, he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die arme dude zit al vet lang helemaal klaar in zn chippendale-pakje met zn bus slagroom en zn 30-jarige pruillipje, en ze komt maar niet!
Hij praat gewoon zijn nieuwe harem naar de mondquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toch knap dat zelfs jij het binnen een dag weet
Ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat de obsessie te ver door gevoerd is in dit topic.
je telt verkeerd....quote:
Totally! Zyoo haf no mistriez for mie, sirrah, no no! </mad gypsy fortuneteller impression>quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben ook een open boek voor je, he?
je weet dat jij de reden bent dat ik hier uberhaupt benquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij praat gewoon zijn nieuwe harem naar de mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |