quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Smoesjes!
Jij nog slechte dingen gegeten vandaag, behalve vals spelende panfluitindianen?
Ja!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal 'ns kijken... moet er ook een hoofd bij?
but of butt? want van die laatste zijn ooit al foto's gepostquote:
waarom al dat schuldgevoel? je bent niemand iets verplicht...zeker de mensen hier niet....behalve misschien aan jezelf...maar goed eten en lijnen gaat om de lange termijn, en iedereen heeft wel eens mindere dagen...dus in plaats van je te richten op wat fout gaat, kun je beter richten op wat goed gaat....de mensen hier steunen je sowieso welquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef kwakveense het volgende:
klinkt t gek als ik zeg dat ik me de laatste tijd juist veel kloteriger erover voel omdat iktgevoel heb dat ik nu jullie ook teleurste??
Vandaag zou me echt weinig kunnen schelen als ik niet hie met mn neus op de fieten werd gdrukt, omdat ik gisteren ook al slecht at/eergisteren bedoelik, en ik een smokkelaar en een sjoemelaar ben.
t is in beide gevallen even slecht voor de lijn, maar serieus, me zo kut voelen over slecht eten heb ik niet meer gehad sinds al mijn eerdere gestrande lijnpogingen.
ik voel me nu ookopdieet...
e jusit dat had ik me voorgenomen nooit meer te doen, omdat ik me er kut door voel en er door faal...
ik twijfel heel erg over hjoe ik verder met nu...
Oh dan willen we daar ook een linkje van uiteraard!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
but of butt? want van die laatste zijn ooit al foto's gepost
Ooit = nu!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
but of butt? want van die laatste zijn ooit al foto's gepost
There's no time for chitchatquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat alleen wij mannen wat visueel waren ingesteld, maar het tegendeel blijkt hier
Kijk. Nu hou ik weer van je.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom al dat schuldgevoel? je bent niemand iets verplicht...zeker de mensen hier niet....behalve misschien aan jezelf...maar goed eten en lijnen gaat om de lange termijn, en iedereen heeft wel eens mindere dagen...dus in plaats van je te richten op wat fout gaat, kun je beter richten op wat goed gaat....de mensen hier steunen je sowieso wel
Waarom heb jij geen relatie?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom al dat schuldgevoel? je bent niemand iets verplicht...zeker de mensen hier niet....behalve misschien aan jezelf...maar goed eten en lijnen gaat om de lange termijn, en iedereen heeft wel eens mindere dagen...dus in plaats van je te richten op wat fout gaat, kun je beter richten op wat goed gaat....de mensen hier steunen je sowieso wel
Je hebt je in het hol van de leeuw gewaagd!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat alleen wij mannen wat visueel waren ingesteld, maar het tegendeel blijkt hier
ze houdt van mequote:
Hij is een beetje de weg kwijt geraakt nadat hij is gestopt met tourenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen relatie?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
dus naast er goed uitzien moet je ook nog eens eens inlevingsvermogen kunnen uitenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef conleche het volgende:
Ik vind mooie mannenbillen het meest sexy ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |