Beau en Jort waren leukquote:Op donderdag 11 december 2008 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jort tegen Beau: "Ik hou van je".
quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Femke Halsema, Martin Simek, Chris LeMay, Georgina Verbaan, Carry Tefsen en Jenny Arean. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
De politiek leider van GroenLinks Femke Halsema is genomineerd voor 'Politicus van het Jaar'. Aanstaande zondag wordt om 12.00 uur in het 'NOS Radio 1 Journaal' de winnaar bekend gemaakt. Vanavond behandelen we met haar de politieke hoogte- en dieptepunten van het kalenderjaar 2008.
De radio- en televisiepresentator Martin Simek is vanavond te gast om te praten over zijn werk, zijn passie en zijn teleurstelling over het verdwijnen van zijn radioprogramma 'Simek 's nachts' op Radio1, ondanks dat het goed beluisterd en gewaardeerd werd.
'A Million Ways' is de eerste single van zanger Chris LeMay. Hij werd bekend bij het grote publiek met zijn deelname van het programma 'X Factor', vervolgens werd hij door radiostation 3FM bestempeld als 'Serious Talent'. Nu is hij bezig met een album, samen met de producer Gordon Groothebbe die eerder werkte met Krezip en Snoop Dogg.
Het bekende tv-programma ’t Schaep met de 5 Pooten heeft een opvolger: ’t Vrije Schaep. Het Jordanese café dat het decor vormde voor de eerste serie, is ingeruild voor een camping. Naast Marc-Marie, die een de rol van Lukas speelt, zitten de drie vrouwelijke hoofdrolspelers Georgina Verbaan, Carry Tefsen en Jenny Arean bij Matthijs aan tafel.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Kijken dus!
quote:Het bekende tv-programma ’t Schaep met de 5 Pooten heeft een opvolger: ’t Vrije Schaep.
quote:
Ik mis de subtiele highlights.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:36 schreef starla het volgende:
Femke lijkt op een zigeunerin met dat haar
Vroeger was ze heel mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:36 schreef starla het volgende:
Femke lijkt op een zigeunerin met dat haar
LOLquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat zegt men ook altijd over lelijke baby's.
Zijn tv programma's waren meestal weggemoffeld op tijdstippen dat niemand meer tv kijkt.quote:
Weten we ook gelijk waarom hij kapper is geworden...quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef starla het volgende:
geniale uitzending dit![]()
alleen komt nu chris lemay
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef 00paul het volgende:
Hee, de broer van de man die met de microfoon rent bij Mooi Weer De Leeuw ..!
Eens. Simekquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
We moeten meer Tsjechen importeren.
Wel op tijd zijn hè want vrijdag is er maar één herhaling.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:54 schreef Seam het volgende:
Geweldige uitzending inderdaad
Erg leuk met Simek en de TV draait door was ook prachtig.
Deze ga ik vannacht nog een keer kijken
Ja hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wel op tijd zijn hè want vrijdag is er maar één herhaling. [ afbeelding ]
quote:
Goed zo. Ik zou niet willen dat je opeens met Giel opgescheept zit.quote:
Is iets Amsterdams. In Den Haag zeggen ze "Kankâh"!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:52 schreef Seam het volgende:
Ik vond tering ook al best schokkend.. Wie zegt dat nou weer als hij komt
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is iets Amsterdams. In Den Haag zeggen ze "Kankâh"!
Zou me niets verbazen als later blijkt dat hij het met een paspop doet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef TLC het volgende:
Martin Simek is een held !![]()
echt een leuke man, en dat was een waanzinnig leuk tafelgesprek![]()
En die vent met zijn pik en het lange haar
Het verbaast me helemaal niks dat jij haar geweldig vind..quote:
Utreg hequote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Roi het volgende:
[..]
Het verbaast me helemaal niks dat jij haar geweldig vind..
Kromme tenenquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een semi grappig programma wordt dat
INquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een semi grappig programma wordt dat
Ja idd, ze vergaten zelfs de lachband aan te zettenquote:Op maandag 15 december 2008 20:01 schreef PhifeDawg het volgende:
Zo, echt ontluisterend dit zeg, echt de slechtste promotie ooit.
De Britse versie is juist briljant, deze NL'se kopie wordt een drama ja...quote:Op maandag 15 december 2008 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Jeeeezus wat een kut programma die quiz.
Dat zei hij inderdaad jaquote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zei Mathijs nou: "Blijf vooral schrijven!" ? Pijnlijk.
Preciesquote:Op maandag 15 december 2008 20:12 schreef starla het volgende:
Deze uitzending is slecht, slechter, slechtst.
En dat na die geniale uitzending van vrijdag.
Behoorlijke fail ja.quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
Satellietfoto met één L
En hij was niet eens grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |