quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
http://i269.photobucket.c(...)r-1.jpg?t=1212266480
hé zuurpruim neem een wijntje ofzo......quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
Die blauwe tekst past niet bij het plaatje
AH ! Lies je komt als geroepen........ schenk er eentje in voor Hido ookquote:
Word ie nog blauwerquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé zuurpruim neem een wijntje ofzo......
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AH ! Lies je komt als geroepen........ schenk er eentje in voor Hido ook
die is jaloers op Rieb zijn goddelijk lichaam
oké doe ik het wel evenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen!
Ik heb alleen niet die leuke wijninschenk smiley die jij hebt!
My god, stelletje alcoholistenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé zuurpruim neem een wijntje ofzo......
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké doe ik het wel even
[ afbeelding ]
en eentje voor Hidi de smurf
[ afbeelding ]
en Lies..... vertel...... wat is het laatste nieuws..........
pfffffffff ik drink 2 roseetjesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
My god, stelletje alcoholisten![]()
http://www.aa-nederland.nl/
De Souryquote:Op woensdag 10 december 2008 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen!
Ik heb alleen niet die leuke wijninschenk smiley die jij hebt!
heb je al info ingewonnen over hoe dat zit met een eigen huisje enzo........?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Fan!
Het gaat, we komen steeds een stapje verder.
Moet ik hier serieus antwoord op geven?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffff ik drink 2 roseetjes
oké bij uitzondering 3...... maar dan ga ik ook gelijk helemaal de mist in......
Alles stap voor stap, we hebben et vanavond zijn ouders verteld, zaterdag de mijne!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je al info ingewonnen over hoe dat zit met een eigen huisje enzo........?
oké ben je man of vrouw?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef Cyclope het volgende:
Hoi, helemaal een aparte Sc in GC ?
Ik ben nieuwe hier btw, als user dan, lurk al een tijdje mee hoor op Fok!
Welkom, wijntje?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef Cyclope het volgende:
Soury gooi het lijstje d'r maar in.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké ben je man of vrouw?
oh.. wauw da's al heel wat.... hoe reageerde zijn ouders?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles stap voor stap, we hebben et vanavond zijn ouders verteld, zaterdag de mijne!
Goed héquote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef Cyclope het volgende:
effe kalm aan Coosquote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Soury gooi het lijstje d'r maar in.
Ja echt, ik was er de hele dag al kotsmisselijk van, maar echt, ze hadden niet liever kunnen reageren dan dat ze deden. Wel veel huilen enzo, maar ja. ze staan achter onze keuze en dat is fijn!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh.. wauw da's al heel wat.... hoe reageerde zijn ouders?
Sterkte dan zaterdagquote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt, ik was er de hele dag al kotsmisselijk van, maar echt, ze hadden niet liever kunnen reageren dan dat ze deden. Wel veel huilen enzo, maar ja. ze staan achter onze keuze en dat is fijn!
Dus kom maar op met de bagger!
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt, ik was er de hele dag al kotsmisselijk van, maar echt, ze hadden niet liever kunnen reageren dan dat ze deden. Wel veel huilen enzo, maar ja. ze staan achter onze keuze en dat is fijn!
Dus kom maar op met de bagger!
wel een intressante naam heb je gekozen;quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef Cyclope het volgende:
Skattie ik bedoelde dat ik wel even wilde baggeren, even de gedachten op iets anders bedoelde ik daarmeequote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niks bagger......
Ik ben blij voor je dat de eerste stap genomen is.........
Dat moet een hele opluchting zijn.......
ga ik écht niet over baggeren hoor.......
M/Vquote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef Cyclope het volgende:
Zeker een kloon van die Griek. Kijken wat jij hier allemaal uitspookt.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel een intressante naam heb je gekozen;
De cyclopen vorm een soort fantasie wezens in de Griekse mythologie. Ce sont des géants n'ayant qu'un ½il au milieu du front. Ze hebben een gigantische gaten in het midden van het voorhoofd. Le mot est une transcription du grec κύκλωψ / kýklôps , qui vient de κύκλος / kýklos (« la roue », « le cercle ») et de ὤψ / ôps (« ½il »), que l'on pourrait traduire par « ½il rond ». Het woord is een transcriptie van het Griekse κύκλωψ / kýklôps, net κύκλος / Kyklos ( "het wiel", "The Circle") en ὤψ / OPS ( "oog"), die kunnen worden vertaald als "eye-ronde" . Selon Hellanicos , les Cyclopes tirent leur nom de leur père, Cyclope, fils d' Ouranos . Volgens Hellanicos, de cyclopen hun naam aan hun vader, de Cyclopen, de zoon van Ouranos.
toevallig..........
Die hoi doet het hem!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
M/V
Man zo ja lees niet verder.
Leeftijd (ongeveer)
verliefd/verloofd/getrouwd zo niet welkom
Cupmaat
En je gewicht !!! graag
Inkomen netto per maand
Huisdieren ?? met namen graag
Pics altijd welkom
Hoii
ah oké even van je afzetten bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Skattie ik bedoelde dat ik wel even wilde baggeren, even de gedachten op iets anders bedoelde ik daarmee
ik heb effe gecheckt......... maar die ligt te pittenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeker een kloon van die Griek. Kijken wat jij hier allemaal uitspookt.
Huh?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef hondjes het volgende:
denk dat 3 dagen een beetje te optimistisch was,,maak er een week van.
laptop loopt vast, hij flikkert als ..iets met Coos..wat was het ook al weer..wel zoiets
Welke blauwe tekst?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
Die blauwe tekst past niet bij het plaatje
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel een intressante naam heb je gekozen;
De cyclopen vorm een soort fantasie wezens in de Griekse mythologie. Ce sont des géants n'ayant qu'un ½il au milieu du front. Ze hebben een gigantische gaten in het midden van het voorhoofd. Le mot est une transcription du grec κύκλωψ / kýklôps , qui vient de κύκλος / kýklos (« la roue », « le cercle ») et de ὤψ / ôps (« ½il »), que l'on pourrait traduire par « ½il rond ». Het woord is een transcriptie van het Griekse κύκλωψ / kýklôps, net κύκλος / Kyklos ( "het wiel", "The Circle") en ὤψ / OPS ( "oog"), die kunnen worden vertaald als "eye-ronde" . Selon Hellanicos , les Cyclopes tirent leur nom de leur père, Cyclope, fils d' Ouranos . Volgens Hellanicos, de cyclopen hun naam aan hun vader, de Cyclopen, de zoon van Ouranos.
toevallig..........
Che bello!Jij lult ook een aardig eindje over de grens.
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
Kutzooi!! Ik moet m'n container nog omrijden en het regent.![]()
Correctie: het giet
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Che bello! Jij lult ook een aardig einde over de grens.
Hilarische Lapo Peterquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, volgens de regels moeten jullie nu dus 5 minuten afwachten of ik een topic open, en pas daarna mag iemand anders hiertoe het initiatief nemen.
quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben niet zo dom als ik eruit zie ruud.......
Daaromquote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik helemaal kijken enzo, maar ik zie maar 2 ogen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan jullie even niet volgen...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dolly moet geschoren worden
Gelukkig zie je er nog geen 4quote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mwaaaaa ik zit aan mijn tweede roseetje dus misschien verklaard dat een hoop.....quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan jullie even niet volgen...
Zijn haar zit voor zijn 3e oogquote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan jullie even niet volgen...
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwaaaaa ik zit aan mijn tweede roseetje dus misschien verklaard dat een hoop.....
even muziekkie want jullie vertellen ook niet veel.......
Ja hoor, aan de achterkant zekerquote:
Mooi, gaan we jou ook scherenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
bij mij ook...........
Slaap lekker Ruud!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, aan de achterkant zeker![]()
Ben er weg van. mag morgen weer vroeg van huis.
Ciao.
tuti enzo......... rutiquote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao.
Ja, ze heeft haar grote held ontmoet, de Dalai Lama. Leuk hè.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Ruud!![]()
Heb je nog nieuws van marghe?
Hier moet ie ook nog buiten en hondje ook nog uit, maar hier is het droog, het vriest alleen wel behoorlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
zo....... die zou ik ook wel eens een handje willen geven........quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar grote held ontmoet, de Dalai Lama. Leuk hè.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar grote held ontmoet, de Dalai Lama. Leuk hè.
quote:
Vroor het hier ook maar, dan hadden we iig sneeuw ipv die trieste regen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier moet ie ook nog buiten en hondje ook nog uit, maar hier is het droog, het vriest alleen wel behoorlijk.
Gaafquote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ecco la foto :
[ afbeelding ]![]()
Truste allemaal
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ecco la foto :
[ afbeelding ]![]()
Truste allemaal
http://messages.fok.nl/compose.php?to=130385quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik Pm je het adres wel effe
jij gelooft ook nog in sprookjesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=130385
maar jij hebt er één met Slaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat super tof, ze kijkt ook echt een beetje zo van Woooooow, kijk mij hier nou es zitten dan! Hele leuke foto!
![]()
Smurfen bestaan echtquote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij gelooft ook nog in sprookjes
Schater!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar jij hebt er één met Slaaaaaaaaaaaaaai
da's bijna hetzelfde
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_suv_wegslepen_.html
Dus....quote:
Volgens mij heb je dan ijzelquote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroor het hier ook maar, dan hadden we iig sneeuw ipv die trieste regen.
Of euh, is dat eigenlijk zo?
Snorkellandquote:
Als ze in de hemel een kussengevecht houdenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ok....maar wanneer heb je sneeuw dan?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze in de hemel een kussengevecht houden
Als het vriestquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ok....maar wanneer heb je sneeuw dan?
Ja dat dacht ik ook, maar wanneer is het ijsel dan? Als het alleen bij de grond vriest ofzo?quote:
Heb je niets vrolijkers Fan?quote:
En regen als ze verloren hebben?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze in de hemel een kussengevecht houden
Het ontstaan van Sneeuw:quote:Het ijslaagje kan zich op verschillende manieren vormen, meestal aan het eind van een vorstperiode, wanneer de grond bevroren is. Dat is goed mogelijk omdat de grond vaak langer koud blijft dan de lucht die erover stroomt. Een dooiaanval begint meestal op enige honderden meters hoogte, waar de minder koude lucht binnenstroomt. De koudere vrieslucht heeft door haar lagere temperatuur een groter gewicht dan de zachtere lucht. Daardoor weet de vorst zich aan het aardoppervlak het langst te handhaven.
De neerslag valt dan in de vorm van regen uit de zachte lucht, maar de druppels koelen onderweg in de koude lucht weer af. Zodra de regen de koude grond of voorwerpen daarop bereikt, bevriezen de druppels. Het ijs dat zo ontstaat, wordt ijzel genoemd. Bevriest de regen al eerder, dan spreekt men van ijsregen. Het resultaat is hetzelfde: ook ijsregen kan aan de grond vastvriezen en een ijslaagje vormen. IJsregen kan ook als "ronde knikkertjes" (hagel) op de bodem vallen en wegrollen.
quote:Bij temperaturen onder het vriespunt vormt sneeuw zich wanneer waterdampmoleculen tot ijskristallen verrijpen. Dit proces vindt vooral plaats tussen -5 en -20 °C en optimaal bij een temperatuur rond -12 °C. Bij deze waarde is het verschil in de dampdruk t.o.v. water en ijs het grootst en vinden er transporten van waterdampmoleculen van onderkoelde waterdruppels naar vrieskernen plaats. Deze vrieskernen dienen als katalysator en brengen de bevriezing versneld op gang. Door botsingen onderling en op de weg naar beneden groeien deze ijsdeeltjes geleidelijk aan tot sneeuwkristallen. Deze kunnen allerlei vormen hebben, maar ze zijn altijd zespuntig, zoals goed te zien is in de foto's die de amateurwetenschapper Wilson Bentley al in 1902 maakte.
Wanneer het waait, klitten de sneeuwkristallen, vaak in de vorm van sterren, op hun weg naar de aarde samen en vormen een vlok. Zo'n vlok bestaat uit wat ijs en heel veel lucht tussen de ijsnaaldjes, zo ongeveer als een kussen vol veren met lucht ertussen. Vlokken zijn onregelmatig, klein of groot, maar wanneer het windstil is, dwarrelen ze één voor één naar beneden. Vlokken vormen zich met name in voldoende vochtige lucht die niet al te koud is. Bij vrij lage temperaturen in drogere lucht vallen dikwijls losse sneeuwkristallen. In de poolstreken komt dit vaak voor.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar wanneer is het ijsel dan? Als het alleen bij de grond vriest ofzo?
Ja sorry
Ah tof! Thanks Leandra!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
Het ontstaan van IJzel:
[..]
Het ontstaan van Sneeuw:
[..]
Ja hallo, ze heeft al 3 rosetjes opquote:Op woensdag 10 december 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
Het ontstaan van IJzel:
[..]
Het ontstaan van Sneeuw:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet?![]()
misschien is ie stuk........
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
probeer jij het effe
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh! En daarbij ik heb geen haar voor mijn derde oog hangen!
heb ik weerquote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet?![]()
misschien is ie stuk........
Pics van je 3e oog zonder haar mogen ookquote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh! En daarbij ik heb geen haar voor mijn derde oog hangen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zou Coos die container eigenlijk helemaal heenrijden?![]()
welkom terug.........quote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje ook weer uitgeweest. Het is lekker winterweer buiten, helaas nog geen sneeuw.
Haha!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pics van je 3e oog zonder haar mogen ook
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welkom terug.........![]()
bakkie snert?
Dan weet ze waar ze morgen kan beginnen met teruglezenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hallo, ze heeft al 3 rosetjes op
Kijk eens uit je raamquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zou Coos die container eigenlijk helemaal heenrijden?![]()
Nee, dank je wel beleefd, ik slaap nooit goed met volle maag.:Y)quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welkom terug.........![]()
bakkie snert?
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet ze waar ze morgen kan beginnen met teruglezen
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pics van je 3e oog zonder haar mogen ook
ik niet met een lege........quote:Op donderdag 11 december 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dank je wel beleefd, ik slaap nooit goed met volle maag.:Y)
poepquote:
Zie vorige postquote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik niet met een lege........![]()
ik ga straks ook eens even neuzen wat er te eten is........ ik denk aan een broodje paté
Strak planquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ships, ik zou vanavond op tijd naar bed gaan![]()
Nah, nog een laatste sigaret dan
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Coos het volgende:
Karretje nog niet omgereden giet nog steeds.![]()
Was effe bij DWDD blijven plakken.
Zat je te F5én op een volle pagina?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom vergeet ik altijd dat er misschien wel eens een volgende pagina zou kunnen zijn?
Dat heb ik regelmatig, ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat je te F5én op een volle pagina?
Maar ja, het zal straks toch moeten.quote:
Dat heb ik ook vaakquote:
ja....... ik ga mijn broodje eten en dan ga ik die griek nog effe pesten........quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ships, ik zou vanavond op tijd naar bed gaan![]()
Nah, nog een laatste sigaret dan
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, het zal straks toch moeten.
Hebben jullie nu opeens allemaal een ritme ofsow?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja....... ik ga mijn broodje eten en dan ga ik die griek nog effe pesten........![]()
Truste allemaal........![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want de kans is klein dat je er morgenvroeg op tijd wakker voor bent he?![]()
Je moet die heg achter de poort aantrekken???quote:Op donderdag 11 december 2008 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Maar het is hier lekker warm en dan moet ik m'n schoenen en jas weer aantrekken en die heg achter in de poort ik ook zeiknat natuurlijk!!
Je mag mijne wel even lenenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, het zal straks toch moeten.
Je snapt het niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet die heg achter de poort aantrekken???![]()
Staat dat een beetje leuk?
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
En nog maar een trusteliedje dan....
Night all![]()
Weltrustequote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
Night all![]()
Slaap lekker Leandra!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
Night all![]()
Slaap lekker Hidi!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weltruste![]()
* HiDiHo gaat ook slapen, tot morgen![]()
Jij ook...straksquote:
Sta jij altijd bij je PC? Heppie geen stoel?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Tja, daar sta je dan, met je goede gedrag
Nee, ja daar lig je dan met je goede gedrag klinkt lekker!quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sta jij altijd bij je PC? Heppie geen stoel?
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog iets te melden?
MInst zware helft enzo, je weet!quote:Op donderdag 11 december 2008 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste helft zit erop las ik
Trusten Coos, LS ookquote:Op donderdag 11 december 2008 01:51 schreef Coos het volgende:
Het is droog. Karretje staat aan de stoep nog een paf en een biertje en dan ga ik ook maar plat.
Lekker uitslapen, heb morgen toch geen auto.
Als je er morgenochtend bent, kun je vast wel de nieuwe op doenquote:Op donderdag 11 december 2008 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
Tja damn het ziet er naar uit dat ik alweer niet de nieuwe op mag doen,
Goedensmorgens ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je er morgenochtend bent, kun je vast wel de nieuwe op doen
Goedemorgen trouwens
Wat gaat er voetballen?quote:Op donderdag 11 december 2008 05:40 schreef Manu82 het volgende:
Ga er denk ik ook maar eens een lange dag van maken
Vanavond voetbal geloof ik
hier ook, tv aan, krantje, peukie en koffie en even lekker genieten van de warmte binnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:35 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
lekker uitgeslapen en niemand om me heen...
krantje ,,en koffie, peuk erbij...
Aarde! aarde!! (geen idee, dat hoor ik ze hier dan altijd roepenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de vuurmeester!
Ja, ik heb m al ruim 9 jaar, dus dat weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Agossie maar zo gaat dat met kids buuv, het ene moment doodziek, het volgende moment springlevend. Maar wat zijn Avatar avonturen?
Het meest enge vind ik, dat ik geen enkele tekenfilm ooit heb gezien maar ik alle tunes kan meezingen, wel of niet gecombineerd met een playbackshow en rare dansjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aarde! aarde!! (geen idee, dat hoor ik ze hier dan altijd roepen)
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb m al ruim 9 jaar, dus dat weet ik.![]()
Avatar is een tekenfilm waar ook (playstation)spellen van zijn.
jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het meest enge vind ik, dat ik geen enkele tekenfilm ooit heb gezien maar ik alle tunes kan meezingen, wel of niet gecombineerd met een playbackshow en rare dansjes.
De kerstmanquote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaErg hè. En helemaal nu jongste een poosje thuis is geweest. De Teee-lefoon gaat over. wie zouu, wie zoudat zijn?
Neu. tis een beestje in nood wat dan gered gaat worden door het wonderteamquote:
Helemaal volgepropt. Nu is er geen ruimte meer en een plantenspuit.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor niemand klappen, niemand gelukkig?
Wat heb je nou uiteindelijk met die boom gedaan Noekje? Opgetuigd of leeg gelaten?
Er in rijden?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Een Saab. Wat moet je nu met een Saab?
2 minder?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal volgepropt. Nu is er geen ruimte meer en een plantenspuit.
Works like a charm. Het helpt ook dat ik er 2 minder heb.
Zijn toch best mooie auto's?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Een Saab. Wat moet je nu met een Saab?
Ja, 2 Ninja-kittahz.quote:
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er in rijden?
Een 15 jaar oude Volvo.Voel je je al wat beter?
Wat ist? Nu maakt je boze blik nog minder indruk.quote:
Nah, en met een auto van 15 jaar heb je ook geen bijtelling en chizzl. Qua leasthingydingus. Onze groene golf staat op het punt van z'n koppelingsplaten te schieten zijn we bang. dus vandaar.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, 2 Ninja-kittahz.
[..]
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.
Noekjequote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ist? Nu maakt je boze blik nog minder indruk.
Opeens wordt het ook geen nieuwe meer. I wonder why.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, en met een auto van 15 jaar heb je ook geen bijtelling en chizzl. Qua leasthingydingus. Onze groene golf staat op het punt van z'n koppelingsplaten te schieten zijn we bang. dus vandaar.
Die is wel cute. Zit er een Kit in?quote:
Wij waren ook bij zo een Volvo dealer en we liepen zonder auto weg maar wel met wijn.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij waren ook bij zo een Volvo dealer en we liepen zonder auto weg maar wel met wijn.![]()
Dat heb ik al eens verteld. Ik word oud. Is dat eik die 90, die mijn buurman ook heeft en nog steeds niet kan wennen aan de grootte waardoor hij regelmatig tegen ons huis schuurt?
Ik wil een Fiat 500. Da's net een Italiaanse scooter maar dan met dak.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef hondjes het volgende:
heb een mini..en vindt hem nog steeds gaaf
Ach zo af en toe is het wel gaaf om in een tereinbak te rijdenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De XC90 is dan ook gewoon te groot, net als de Q7. Hou niet van die terreinbakken, vlakker en beter geasfalteerd dan hier wordt 't niet.
Oh jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil een Fiat 500. Da's net een Italiaanse scooter maar dan met dak.
Een nieuwe of een ouwe? Zo'n oude mini is net een kart.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef hondjes het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef hondjes het volgende:
Maar die is er in een soort van vanille met retro-dingies. Ik wil die.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jaIk heb m al in weetikhoeveel schaalmodellen
maar gezien het ontbreken van een kreukelzone mag ik er niet met de kinderen in rijden
Dus heb ik er géén
Als ik ooit eens echt geld heb wil ik een porsche 356quote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
Doet mij maar een ouderwetse porsche 911
Als ik groot ben wil ik een echte my little pony, in het roze met hartjes op de kont.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ik ooit eens echt geld heb wil ik een porsche 356oh! wat is dát een mooie auto.
GT3quote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
Doet mij maar een ouderwetse porsche 911![]()
*stil*quote:Op donderdag 11 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Een my emo pony voor Buuf, voor haar satanische muzieksmaak.
Kweenie, wat vind je er zelf van als mensen dat zeggen. Wat voor gothic montuur heb je nu dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*stil*
En hij past zo bij me![]()
Ow, ik heb ook een nieuw montuurtje!![]()
Is het goed als mensen tegen je zeggen dat je er met bril nu leuker uitziet dan zonder?![]()
en ik zie je gaan op je echte my little pony
En ik maar denken dat jouw interesse zou uitgaan naar die manquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik wil een Fiat 600.
En een gele jurk met hoed.
[ afbeelding ]
Daar hou ik je aan, je kunt hiet niet meer onderuit.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ga de oudejaarsloterij winnen en dan krijgen jullie van mij een Porsche, een pony en een Saab.
En Danny een extra server.
Die is gay.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw interesse zou uitgaan naar die man
Ik heb al genoeg nichten in mijn vriendenkring.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef Marrije het volgende:
En ik maar denken dat jouw interesse zou uitgaan naar die man
Hij huppelt jou eruit en dan weet je dat er een probleem is.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg nichten in mijn vriendenkring.
een bruingevlekt kunststof bjorn borg montuur en nee geen zwart, ik verf het naar mijn eigen kleur, bijna zwart.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kweenie, wat vind je er zelf van als mensen dat zeggen. Wat voor gothic montuur heb je nu dan?
Je verft toch wel je haar zwart hè? Met je paarse laarzen.![]()
Cc, jij bent lief. Ik ga je aaien. *aait
Wat wil je daar allemaal over vertellen dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Nog 24 posts over auto's, de staatsloterij en my little pony!
Heb gister 7 Euro ofzo gewonnen in de staatsloterijquote:Op donderdag 11 december 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Nog 24 posts over auto's, de staatsloterij en my little pony!
Nou vroeger keek mijn zusje altijd naar my little pony en dat vond ik helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat wil je daar allemaal over vertellen dan?![]()
* debuurvrouw Door de knieen gaat en aandachtig luistert.
Oh, ja dat is vervelend ja. Maar mocht jij daarna dan wel naar HE-Man kijken?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou vroeger keek mijn zusje altijd naar my little pony en dat vond ik helemaal niet leuk.
Wie is die man dan??quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg nichten in mijn vriendenkring.
Nee dat vond ik saai.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ja dat is vervelend ja. Maar mocht jij daarna dan wel naar HE-Man kijken?
OW...quote:
Troetelbeertjes toch wel??quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou vroeger keek mijn zusje altijd naar my little pony en dat vond ik helemaal niet leuk.
Francesco the Fairy.quote:
Ja die wel maar dat was omwille van de regenboog.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Troetelbeertjes toch wel??
Die wil ik ook. In het pastel blauw met een groot hart op z'n buikkie. Dan gaan we samen op een wolkje naar de C1000 zweven.
Ik voel me helemaal zacht en pastellerig vandaag. Morgen ben ik in en in zwart en ga ik spugen. Beloofd!
Met Tatum!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die wel maar dat was omwille van de regenboog.
Ik keek maar naar series toen ik klein was Fort Alpha enzo.
niet toen je écht klein was denk ik....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die wel maar dat was omwille van de regenboog.
Ik keek maar naar series toen ik klein was Fort Alpha enzo.
Toen ik 4/5/6 was keek ik bijvoorbeeld naar Maple Town.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet toen je écht klein was denk ik....
Fort Alpha keken mijn zussen ook naar en die zijn zeker 5 jaar ouder dan jij (denk ik dan)
Nog niet!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef Marrije het volgende:
Iedereen zit nu dus in de kantine ofzo.
Is dat over gegaan? Ik heb vrienden die nog steeds LARP-enquote:Op donderdag 11 december 2008 11:47 schreef Dementor het volgende:
Oja en toen we klein waren deden we aan LARP.
Nog naast je Chuck Norris?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog niet!
Ik wil een James Morrison voor mijn verjaardag.
Nou zo makkelijk was dat niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is dat over gegaan? Ik heb vrienden die nog steeds LARP-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |