Goedensmorgens ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je er morgenochtend bent, kun je vast wel de nieuwe op doen
Goedemorgen trouwens
Wat gaat er voetballen?quote:Op donderdag 11 december 2008 05:40 schreef Manu82 het volgende:
Ga er denk ik ook maar eens een lange dag van maken
Vanavond voetbal geloof ik
hier ook, tv aan, krantje, peukie en koffie en even lekker genieten van de warmte binnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:35 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
lekker uitgeslapen en niemand om me heen...
krantje ,,en koffie, peuk erbij...
Aarde! aarde!! (geen idee, dat hoor ik ze hier dan altijd roepenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de vuurmeester!
Ja, ik heb m al ruim 9 jaar, dus dat weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Agossie maar zo gaat dat met kids buuv, het ene moment doodziek, het volgende moment springlevend. Maar wat zijn Avatar avonturen?
Het meest enge vind ik, dat ik geen enkele tekenfilm ooit heb gezien maar ik alle tunes kan meezingen, wel of niet gecombineerd met een playbackshow en rare dansjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aarde! aarde!! (geen idee, dat hoor ik ze hier dan altijd roepen)
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb m al ruim 9 jaar, dus dat weet ik.![]()
Avatar is een tekenfilm waar ook (playstation)spellen van zijn.
jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het meest enge vind ik, dat ik geen enkele tekenfilm ooit heb gezien maar ik alle tunes kan meezingen, wel of niet gecombineerd met een playbackshow en rare dansjes.
De kerstmanquote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaErg hè. En helemaal nu jongste een poosje thuis is geweest. De Teee-lefoon gaat over. wie zouu, wie zoudat zijn?
Neu. tis een beestje in nood wat dan gered gaat worden door het wonderteamquote:
Helemaal volgepropt. Nu is er geen ruimte meer en een plantenspuit.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor niemand klappen, niemand gelukkig?
Wat heb je nou uiteindelijk met die boom gedaan Noekje? Opgetuigd of leeg gelaten?
Er in rijden?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Een Saab. Wat moet je nu met een Saab?
2 minder?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal volgepropt. Nu is er geen ruimte meer en een plantenspuit.
Works like a charm. Het helpt ook dat ik er 2 minder heb.
Zijn toch best mooie auto's?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Een Saab. Wat moet je nu met een Saab?
Ja, 2 Ninja-kittahz.quote:
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er in rijden?
Een 15 jaar oude Volvo.Voel je je al wat beter?
Wat ist? Nu maakt je boze blik nog minder indruk.quote:
Nah, en met een auto van 15 jaar heb je ook geen bijtelling en chizzl. Qua leasthingydingus. Onze groene golf staat op het punt van z'n koppelingsplaten te schieten zijn we bang. dus vandaar.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, 2 Ninja-kittahz.
[..]
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.
Noekjequote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ist? Nu maakt je boze blik nog minder indruk.
Opeens wordt het ook geen nieuwe meer. I wonder why.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, en met een auto van 15 jaar heb je ook geen bijtelling en chizzl. Qua leasthingydingus. Onze groene golf staat op het punt van z'n koppelingsplaten te schieten zijn we bang. dus vandaar.
Die is wel cute. Zit er een Kit in?quote:
Wij waren ook bij zo een Volvo dealer en we liepen zonder auto weg maar wel met wijn.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij waren ook bij zo een Volvo dealer en we liepen zonder auto weg maar wel met wijn.![]()
Dat heb ik al eens verteld. Ik word oud. Is dat eik die 90, die mijn buurman ook heeft en nog steeds niet kan wennen aan de grootte waardoor hij regelmatig tegen ons huis schuurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |