Zie vorige postquote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik niet met een lege........![]()
ik ga straks ook eens even neuzen wat er te eten is........ ik denk aan een broodje paté
Strak planquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ships, ik zou vanavond op tijd naar bed gaan![]()
Nah, nog een laatste sigaret dan
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Coos het volgende:
Karretje nog niet omgereden giet nog steeds.![]()
Was effe bij DWDD blijven plakken.
Zat je te F5én op een volle pagina?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom vergeet ik altijd dat er misschien wel eens een volgende pagina zou kunnen zijn?
Dat heb ik regelmatig, ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat je te F5én op een volle pagina?
Maar ja, het zal straks toch moeten.quote:
Dat heb ik ook vaakquote:
ja....... ik ga mijn broodje eten en dan ga ik die griek nog effe pesten........quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ships, ik zou vanavond op tijd naar bed gaan![]()
Nah, nog een laatste sigaret dan
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, het zal straks toch moeten.
Hebben jullie nu opeens allemaal een ritme ofsow?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja....... ik ga mijn broodje eten en dan ga ik die griek nog effe pesten........![]()
Truste allemaal........![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want de kans is klein dat je er morgenvroeg op tijd wakker voor bent he?![]()
Je moet die heg achter de poort aantrekken???quote:Op donderdag 11 december 2008 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Maar het is hier lekker warm en dan moet ik m'n schoenen en jas weer aantrekken en die heg achter in de poort ik ook zeiknat natuurlijk!!
Je mag mijne wel even lenenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, het zal straks toch moeten.
Je snapt het niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet die heg achter de poort aantrekken???![]()
Staat dat een beetje leuk?
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
En nog maar een trusteliedje dan....
Night all![]()
Weltrustequote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
Night all![]()
Slaap lekker Leandra!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
Night all![]()
Slaap lekker Hidi!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weltruste![]()
* HiDiHo gaat ook slapen, tot morgen![]()
Jij ook...straksquote:
Sta jij altijd bij je PC? Heppie geen stoel?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Tja, daar sta je dan, met je goede gedrag
Nee, ja daar lig je dan met je goede gedrag klinkt lekker!quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sta jij altijd bij je PC? Heppie geen stoel?
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog iets te melden?
MInst zware helft enzo, je weet!quote:Op donderdag 11 december 2008 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste helft zit erop las ik
Trusten Coos, LS ookquote:Op donderdag 11 december 2008 01:51 schreef Coos het volgende:
Het is droog. Karretje staat aan de stoep nog een paf en een biertje en dan ga ik ook maar plat.
Lekker uitslapen, heb morgen toch geen auto.
Als je er morgenochtend bent, kun je vast wel de nieuwe op doenquote:Op donderdag 11 december 2008 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
Tja damn het ziet er naar uit dat ik alweer niet de nieuwe op mag doen,
Goedensmorgens ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je er morgenochtend bent, kun je vast wel de nieuwe op doen
Goedemorgen trouwens
Wat gaat er voetballen?quote:Op donderdag 11 december 2008 05:40 schreef Manu82 het volgende:
Ga er denk ik ook maar eens een lange dag van maken
Vanavond voetbal geloof ik
hier ook, tv aan, krantje, peukie en koffie en even lekker genieten van de warmte binnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:35 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
lekker uitgeslapen en niemand om me heen...
krantje ,,en koffie, peuk erbij...
Aarde! aarde!! (geen idee, dat hoor ik ze hier dan altijd roepenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de vuurmeester!
Ja, ik heb m al ruim 9 jaar, dus dat weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Agossie maar zo gaat dat met kids buuv, het ene moment doodziek, het volgende moment springlevend. Maar wat zijn Avatar avonturen?
Het meest enge vind ik, dat ik geen enkele tekenfilm ooit heb gezien maar ik alle tunes kan meezingen, wel of niet gecombineerd met een playbackshow en rare dansjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aarde! aarde!! (geen idee, dat hoor ik ze hier dan altijd roepen)
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb m al ruim 9 jaar, dus dat weet ik.![]()
Avatar is een tekenfilm waar ook (playstation)spellen van zijn.
jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het meest enge vind ik, dat ik geen enkele tekenfilm ooit heb gezien maar ik alle tunes kan meezingen, wel of niet gecombineerd met een playbackshow en rare dansjes.
De kerstmanquote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaErg hè. En helemaal nu jongste een poosje thuis is geweest. De Teee-lefoon gaat over. wie zouu, wie zoudat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |