Zie vorige postquote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik niet met een lege........![]()
ik ga straks ook eens even neuzen wat er te eten is........ ik denk aan een broodje paté
Strak planquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ships, ik zou vanavond op tijd naar bed gaan![]()
Nah, nog een laatste sigaret dan
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Coos het volgende:
Karretje nog niet omgereden giet nog steeds.![]()
Was effe bij DWDD blijven plakken.
Zat je te F5én op een volle pagina?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom vergeet ik altijd dat er misschien wel eens een volgende pagina zou kunnen zijn?
Dat heb ik regelmatig, ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat je te F5én op een volle pagina?
Maar ja, het zal straks toch moeten.quote:
Dat heb ik ook vaakquote:
ja....... ik ga mijn broodje eten en dan ga ik die griek nog effe pesten........quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ships, ik zou vanavond op tijd naar bed gaan![]()
Nah, nog een laatste sigaret dan
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, het zal straks toch moeten.
Hebben jullie nu opeens allemaal een ritme ofsow?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja....... ik ga mijn broodje eten en dan ga ik die griek nog effe pesten........![]()
Truste allemaal........![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want de kans is klein dat je er morgenvroeg op tijd wakker voor bent he?![]()
Je moet die heg achter de poort aantrekken???quote:Op donderdag 11 december 2008 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Maar het is hier lekker warm en dan moet ik m'n schoenen en jas weer aantrekken en die heg achter in de poort ik ook zeiknat natuurlijk!!
Je mag mijne wel even lenenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, het zal straks toch moeten.
Je snapt het niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet die heg achter de poort aantrekken???![]()
Staat dat een beetje leuk?
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
En nog maar een trusteliedje dan....
Night all![]()
Weltrustequote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
Night all![]()
Slaap lekker Leandra!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef Leandra het volgende:
Night all![]()
Slaap lekker Hidi!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weltruste![]()
* HiDiHo gaat ook slapen, tot morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |