Neu. tis een beestje in nood wat dan gered gaat worden door het wonderteamquote:
Helemaal volgepropt. Nu is er geen ruimte meer en een plantenspuit.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor niemand klappen, niemand gelukkig?
Wat heb je nou uiteindelijk met die boom gedaan Noekje? Opgetuigd of leeg gelaten?
Er in rijden?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Een Saab. Wat moet je nu met een Saab?
2 minder?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal volgepropt. Nu is er geen ruimte meer en een plantenspuit.
Works like a charm. Het helpt ook dat ik er 2 minder heb.
Zijn toch best mooie auto's?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Een Saab. Wat moet je nu met een Saab?
Ja, 2 Ninja-kittahz.quote:
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er in rijden?
Een 15 jaar oude Volvo.Voel je je al wat beter?
Wat ist? Nu maakt je boze blik nog minder indruk.quote:
Nah, en met een auto van 15 jaar heb je ook geen bijtelling en chizzl. Qua leasthingydingus. Onze groene golf staat op het punt van z'n koppelingsplaten te schieten zijn we bang. dus vandaar.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, 2 Ninja-kittahz.
[..]
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
Neen. Volvo is goed, Saab is niet zo goed. Tenzij je 10 jaar dood bent.
Noekjequote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ist? Nu maakt je boze blik nog minder indruk.
Opeens wordt het ook geen nieuwe meer. I wonder why.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, en met een auto van 15 jaar heb je ook geen bijtelling en chizzl. Qua leasthingydingus. Onze groene golf staat op het punt van z'n koppelingsplaten te schieten zijn we bang. dus vandaar.
Die is wel cute. Zit er een Kit in?quote:
Wij waren ook bij zo een Volvo dealer en we liepen zonder auto weg maar wel met wijn.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij waren ook bij zo een Volvo dealer en we liepen zonder auto weg maar wel met wijn.![]()
Dat heb ik al eens verteld. Ik word oud. Is dat eik die 90, die mijn buurman ook heeft en nog steeds niet kan wennen aan de grootte waardoor hij regelmatig tegen ons huis schuurt?
Ik wil een Fiat 500. Da's net een Italiaanse scooter maar dan met dak.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef hondjes het volgende:
heb een mini..en vindt hem nog steeds gaaf
Ach zo af en toe is het wel gaaf om in een tereinbak te rijdenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De XC90 is dan ook gewoon te groot, net als de Q7. Hou niet van die terreinbakken, vlakker en beter geasfalteerd dan hier wordt 't niet.
Oh jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil een Fiat 500. Da's net een Italiaanse scooter maar dan met dak.
Een nieuwe of een ouwe? Zo'n oude mini is net een kart.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef hondjes het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef hondjes het volgende:
Maar die is er in een soort van vanille met retro-dingies. Ik wil die.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jaIk heb m al in weetikhoeveel schaalmodellen
maar gezien het ontbreken van een kreukelzone mag ik er niet met de kinderen in rijden
Dus heb ik er géén
Als ik ooit eens echt geld heb wil ik een porsche 356quote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
Doet mij maar een ouderwetse porsche 911
Als ik groot ben wil ik een echte my little pony, in het roze met hartjes op de kont.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ik ooit eens echt geld heb wil ik een porsche 356oh! wat is dát een mooie auto.
GT3quote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
Doet mij maar een ouderwetse porsche 911![]()
*stil*quote:Op donderdag 11 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Een my emo pony voor Buuf, voor haar satanische muzieksmaak.
Kweenie, wat vind je er zelf van als mensen dat zeggen. Wat voor gothic montuur heb je nu dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*stil*
En hij past zo bij me![]()
Ow, ik heb ook een nieuw montuurtje!![]()
Is het goed als mensen tegen je zeggen dat je er met bril nu leuker uitziet dan zonder?![]()
en ik zie je gaan op je echte my little pony
En ik maar denken dat jouw interesse zou uitgaan naar die manquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik wil een Fiat 600.
En een gele jurk met hoed.
[ afbeelding ]
Daar hou ik je aan, je kunt hiet niet meer onderuit.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ga de oudejaarsloterij winnen en dan krijgen jullie van mij een Porsche, een pony en een Saab.
En Danny een extra server.
Die is gay.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw interesse zou uitgaan naar die man
Ik heb al genoeg nichten in mijn vriendenkring.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef Marrije het volgende:
En ik maar denken dat jouw interesse zou uitgaan naar die man
Hij huppelt jou eruit en dan weet je dat er een probleem is.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg nichten in mijn vriendenkring.
een bruingevlekt kunststof bjorn borg montuur en nee geen zwart, ik verf het naar mijn eigen kleur, bijna zwart.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kweenie, wat vind je er zelf van als mensen dat zeggen. Wat voor gothic montuur heb je nu dan?
Je verft toch wel je haar zwart hè? Met je paarse laarzen.![]()
Cc, jij bent lief. Ik ga je aaien. *aait
Wat wil je daar allemaal over vertellen dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Nog 24 posts over auto's, de staatsloterij en my little pony!
Heb gister 7 Euro ofzo gewonnen in de staatsloterijquote:Op donderdag 11 december 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Nog 24 posts over auto's, de staatsloterij en my little pony!
Nou vroeger keek mijn zusje altijd naar my little pony en dat vond ik helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat wil je daar allemaal over vertellen dan?![]()
* debuurvrouw Door de knieen gaat en aandachtig luistert.
Oh, ja dat is vervelend ja. Maar mocht jij daarna dan wel naar HE-Man kijken?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou vroeger keek mijn zusje altijd naar my little pony en dat vond ik helemaal niet leuk.
Wie is die man dan??quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg nichten in mijn vriendenkring.
Nee dat vond ik saai.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ja dat is vervelend ja. Maar mocht jij daarna dan wel naar HE-Man kijken?
OW...quote:
Troetelbeertjes toch wel??quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou vroeger keek mijn zusje altijd naar my little pony en dat vond ik helemaal niet leuk.
Francesco the Fairy.quote:
Ja die wel maar dat was omwille van de regenboog.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Troetelbeertjes toch wel??
Die wil ik ook. In het pastel blauw met een groot hart op z'n buikkie. Dan gaan we samen op een wolkje naar de C1000 zweven.
Ik voel me helemaal zacht en pastellerig vandaag. Morgen ben ik in en in zwart en ga ik spugen. Beloofd!
Met Tatum!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die wel maar dat was omwille van de regenboog.
Ik keek maar naar series toen ik klein was Fort Alpha enzo.
niet toen je écht klein was denk ik....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die wel maar dat was omwille van de regenboog.
Ik keek maar naar series toen ik klein was Fort Alpha enzo.
Toen ik 4/5/6 was keek ik bijvoorbeeld naar Maple Town.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet toen je écht klein was denk ik....
Fort Alpha keken mijn zussen ook naar en die zijn zeker 5 jaar ouder dan jij (denk ik dan)
Nog niet!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef Marrije het volgende:
Iedereen zit nu dus in de kantine ofzo.
Is dat over gegaan? Ik heb vrienden die nog steeds LARP-enquote:Op donderdag 11 december 2008 11:47 schreef Dementor het volgende:
Oja en toen we klein waren deden we aan LARP.
Nog naast je Chuck Norris?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog niet!
Ik wil een James Morrison voor mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |