Welke blauwe tekst?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
Die blauwe tekst past niet bij het plaatje
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel een intressante naam heb je gekozen;
De cyclopen vorm een soort fantasie wezens in de Griekse mythologie. Ce sont des géants n'ayant qu'un ½il au milieu du front. Ze hebben een gigantische gaten in het midden van het voorhoofd. Le mot est une transcription du grec κύκλωψ / kýklôps , qui vient de κύκλος / kýklos (« la roue », « le cercle ») et de ὤψ / ôps (« ½il »), que l'on pourrait traduire par « ½il rond ». Het woord is een transcriptie van het Griekse κύκλωψ / kýklôps, net κύκλος / Kyklos ( "het wiel", "The Circle") en ὤψ / OPS ( "oog"), die kunnen worden vertaald als "eye-ronde" . Selon Hellanicos , les Cyclopes tirent leur nom de leur père, Cyclope, fils d' Ouranos . Volgens Hellanicos, de cyclopen hun naam aan hun vader, de Cyclopen, de zoon van Ouranos.
toevallig..........
Che bello!Jij lult ook een aardig eindje over de grens.
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
Kutzooi!! Ik moet m'n container nog omrijden en het regent.![]()
Correctie: het giet
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Che bello! Jij lult ook een aardig einde over de grens.
Hilarische Lapo Peterquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, volgens de regels moeten jullie nu dus 5 minuten afwachten of ik een topic open, en pas daarna mag iemand anders hiertoe het initiatief nemen.
quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben niet zo dom als ik eruit zie ruud.......
Daaromquote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik helemaal kijken enzo, maar ik zie maar 2 ogen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan jullie even niet volgen...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dolly moet geschoren worden
Gelukkig zie je er nog geen 4quote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mwaaaaa ik zit aan mijn tweede roseetje dus misschien verklaard dat een hoop.....quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan jullie even niet volgen...
Zijn haar zit voor zijn 3e oogquote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan jullie even niet volgen...
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwaaaaa ik zit aan mijn tweede roseetje dus misschien verklaard dat een hoop.....
even muziekkie want jullie vertellen ook niet veel.......
Ja hoor, aan de achterkant zekerquote:
Mooi, gaan we jou ook scherenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
bij mij ook...........
Slaap lekker Ruud!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, aan de achterkant zeker![]()
Ben er weg van. mag morgen weer vroeg van huis.
Ciao.
tuti enzo......... rutiquote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao.
Ja, ze heeft haar grote held ontmoet, de Dalai Lama. Leuk hè.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Ruud!![]()
Heb je nog nieuws van marghe?
Hier moet ie ook nog buiten en hondje ook nog uit, maar hier is het droog, het vriest alleen wel behoorlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
zo....... die zou ik ook wel eens een handje willen geven........quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar grote held ontmoet, de Dalai Lama. Leuk hè.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar grote held ontmoet, de Dalai Lama. Leuk hè.
quote:
Vroor het hier ook maar, dan hadden we iig sneeuw ipv die trieste regen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier moet ie ook nog buiten en hondje ook nog uit, maar hier is het droog, het vriest alleen wel behoorlijk.
Gaafquote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ecco la foto :
[ afbeelding ]![]()
Truste allemaal
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ecco la foto :
[ afbeelding ]![]()
Truste allemaal
http://messages.fok.nl/compose.php?to=130385quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik Pm je het adres wel effe
jij gelooft ook nog in sprookjesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=130385
maar jij hebt er één met Slaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat super tof, ze kijkt ook echt een beetje zo van Woooooow, kijk mij hier nou es zitten dan! Hele leuke foto!
![]()
Smurfen bestaan echtquote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij gelooft ook nog in sprookjes
Schater!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar jij hebt er één met Slaaaaaaaaaaaaaai
da's bijna hetzelfde
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_suv_wegslepen_.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |