quote:
Ik heb ze alquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef bixister het volgende:
oja en biefkeek, sorry, ik heb toch geen waterschoentjes meer in die maat!
nou nou, geld maakt niet gelukkig he tazz.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef Tazz het volgende:
Voor alles geld
Je reactie op de kolf e.d. bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Fruppel het volgende:
Yppy ik had in het vorige deel vlak voor hij gesloten werd een berichtje voor je gepost, had je die toevallig nog gezien?
Dat heb ik inmiddels gezien, maar Jelief was eerder, dus het gaat naar haar toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Yppy, heb je dit nog en zo ja heb je dan een foto?
Mogelijk heb ik interesse!
quote:
geweldig die stoel ! hoever ligt ridderkerk van amsterdam vandaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben ook nog een eea in de aanbieding
Fisher Price pratende, zingende en tellende stoel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spulletjes zijn bijna niet te versturen, dus alleen afhalen in Ridderkerk
93 km ...quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef samara het volgende:
[..]
geweldig die stoel ! hoever ligt ridderkerk van amsterdam vandaan
Die inderdaad! Waren ze er nog?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Je reactie op de kolf e.d. bedoel je denk ik.
[..]
Nee ik was je voor.quote:
Weet je zeker dat je het weg gaat gooien? Volgens mij nemen voedselbanken ook speelgoed aan, het is er wel de periode voor. Wie weet heeft het voor een paar kinderen wel waardequote:Op donderdag 11 december 2008 16:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook nog twee plastic tassen vol met dreumesspeelgoed, voornamelijk grote plastic auto's en zo'n plastic plankje waarop een rij eitjes zitten met een druk- op draaiknop, waarbij dan bij de juiste handeling zo'n beestje uit het ei naar boven komt.
Aangezien dit spul geen enkele waarde heeft en er niemand in de kennissenkring op zit te wachten, gaat het of mee met de vuilnis of iemand mag het afhalen in Montfoort. We hebben in het dorp geen kringloopwinkel, anders geen het daar wel heen.
Nogmaals, er is bij mij in de buurt geen enkele voedselbank of kringlooptoestand. Ik vind het vervelend om bruikbare dingen weg te gooien, maar ik ga geen kilometers met de auto rijden om ze ergens af te leveren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het weg gaat gooien? Volgens mij nemen voedselbanken ook speelgoed aan, het is er wel de periode voor. Wie weet heeft het voor een paar kinderen wel waarde![]()
http://www.kringloopijsselstein.nl/quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nogmaals, er is bij mij in de buurt geen enkele voedselbank of kringlooptoestand. Ik vind het vervelend om bruikbare dingen weg te gooien, maar ik ga geen kilometers met de auto rijden om ze ergens af te leveren.
Mijn zoontje is nog iets te klein voor de vrijmarkt op Koninginnedag (als ie er al het geduld voor zou hebben)
De boeken zijn binnen!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:44 schreef YPPY het volgende:
De kolf is verstuurd, de boeken van Daphe Deckers ook. De rest ben ik ook kwijt.
om bix voor te zijn: ik weet dus wel waar het ligt
10 kilometer rijden om wat ouwe prullen af te leverenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
http://www.kringloopijsselstein.nl/
Tadaaaaaa. 10 Kilometer rijden of even bellen en vragen of ze het spul komen halen!
Hij ligt voor je te wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaa van mij van mij! please?
ik "moet" nu even thee drinken, brb
Misschien zou je gewoon eens moeten bellen. Dan kunnen ze je dat prima uitleggen. Je maakt mij niet wijs dat je nooit in IJsselstein komt en het dus niet even af kan leveren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
10 kilometer rijden om wat ouwe prullen af te leveren
En halen dat geloof ik niet dat ze dat doen naar Montfoort.
Hey oh, ik zie dit nu pas! Superlief van je!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup ik heb ook nog wel wat boeken over zwangeren en kinderen voor je, neem ik wel mee als ik je weer zie :0
PRobeer die box al 2 weken te verkopen via Fok / Speurders / Marktplaats lukt niet echt vandaar deze actie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:44 schreef Macka66 het volgende:
Razor21, waarom niet gratis af te halen als je 'm toch al bij het grofvuil gaat zetten?
(Ik heb geen box nodig, sta er alleen van te kijken dat mensen spullen waar ze toch een zekere waarde aan toekennen liever weggooien dan weggeven.)
Ga ik even checken bij mijn anonieme klant.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef huuphuup het volgende:
Ohw![]()
Yppy, die boeken van Beatrijs Smulders ook?
Ik denk dat Fruppel ook wel interesse heeftquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef marit1978 het volgende:
Is er hier iemand die interesse heeft in de AventISIS handkolf met wat extra flesjes ?
Hij werkt prima, maar niet veel gebruikt...en mag nu def. de deur uit !
Niemand met iets van dit spul in de aanbieding?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Zijn er nog mensen die jongensbroekjes (winter) en andere jongenswinterkleertjes hebben in maat 86?
Of leuke schoentjes maat 23/24?
Kans is klein dat je die ergens los vindt.quote:Op zondag 14 december 2008 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
En wij zoeken een regenbroek in maat 110/116. Ik zie ze overal alleen maar met regenjas en daar hebben we er al drie van. Dus mocht iemand een regenbroek over hebben, dan kopen wij hem graag over!
en als je tot en met 17-12 besteld en de kortingscode 8358 invoert krijg je ook nog eens 20% korting op al het afgeprijsde spulquote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef bixister het volgende:
h&m verkoopt online losse regenbroeken hoor. roze, blauwe & bruine. de roze & blauwe zijn nog afgeprijsd ook, van 25 voor 15 euro. de bruine niet.
moet ik even weer een doos in, word dan morgenavond op zijn vroegst.quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef flowerbox het volgende:
Lenaatje, heb jij ook kleding in 74/80 te koop?
![]()
R. groeit zo snel
Ok, dus die eerste post met foto's van jouw kleertjes (nou ja niet van jezelf maar je begrijpt wel..) in dit deel in nog actueel.quote:Op maandag 15 december 2008 19:10 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
moet ik even weer een doos in, word dan morgenavond op zijn vroegst.
Als ik wat heb ze je het hier goed?
maarreh 80 staat hier heen als ze zo hard groeit is ze zo uit 74
quote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ok, dus die eerste post met foto's van jouw kleertjes (nou ja niet van jezelf maar je begrijpt wel..) in dit deel in nog actueel.
Maar 80 is nog wel echt groot. Ik wacht wel even op je 74-aanbod.
Oh ja, verder zoek ik nog slaapzak met afritsbare mouwen voor de winter (110). Iemand hier die er vanaf wil?
Ok, ik moet morgen werken maar ben vrijdag wel vrij dus dan reageer ik wel even.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:07 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Oke kijk ik even voor je. Morgen en vrijdag lekker vrij dus kom ik er aan toe!
We gaan lekker naar Ameland toe; heerlijk uitwaaien. Maar dit sc dus ik zal nu ophouden jullie lekker te maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ga het morgen even uitzoeken en op de foto zetten en dan gooi ik het hier neer! Hoor het wel.
Lekker hoor een weekje weg! Zou ook wel willen. Waar ga je heen?
Voor ons maakt dat geen verschil, wij hebben een inpandige badkamer (met radiator), dus het is daar nooit koud.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef bixister het volgende:
ik vond 'm fijn! maar wel vooral in de zomer, want dan is 't niet zo snel te koud voor je baby om half boven water te liggen.
Ik hoor uit betrouwbare bron: 10 euro incl verzenden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef marlieske het volgende:
Lenaatje wat is de prijs voor die schoentjes?
Ik ga ze voor je appart leggen! Bedoel je het 2e broekje op de 1e foto als spijkerbroek? Op de 2e staat nl. geen spijkerbroek. 1e is een geruit broekje en de 2e een groene.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:48 schreef flowerbox het volgende:
Wat een leuke kleertjes Lenaatje.
Ik heb wel belang bij het oranje broekje, blauwe shirtje, spijker broekje op 2e foto.
Oh dan bedoel ik dat geruite broekje. Hoeveel wil je er voor hebben (mag ook via pm hoor)quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:47 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik ga ze voor je appart leggen! Bedoel je het 2e broekje op de 1e foto als spijkerbroek? Op de 2e staat nl. geen spijkerbroek. 1e is een geruit broekje en de 2e een groene.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef Ticootje het volgende:
mrien ik heb je pm, maar ik kan niet terug pm'en. Maandag wel. Is dat goed?
Je hebt pm!quote:Oh dan bedoel ik dat geruite broekje. Hoeveel wil je er voor hebben (mag ook via pm hoor)
Nog even foto's gemaakt van de slaapzak:quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef mrien het volgende:
Ik heb een fleece stippenslaapzak van de prenetal in de aanbieding, maat 70, met lange mouwen
Amper gebruikt, want hij was eigenlijk bij aankoop al aan de kleine kant
Ow, mijn handen jeukenquote:
Je hebt pmquote:Op woensdag 31 december 2008 23:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een kleine slaapzak maat 50.
Oooohh, wat een mooie schoentjes. Nou vind ik het oprecht jammer dat ik geen jongetje hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Fuente het volgende:
Ik heb een paar jongensschoenen in de aanbieding, maat 25, 2 keer gedragen. Ik hoef er niets voor te hebben, alleen de portokosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik eventueel welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef TearSong het volgende:
Ik heb net een hele zooi meisjeskleding van maat 56 tot maat 68 op de foto gezet. Iemand interesse want dan plaats ik de foto's hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen en maten staan onder de spoilers anders wordt de post zo lang met alle foto's.
*haalt diep adem*
Eerst dit plaatsen, straks meer
[ Bericht 0% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:35:12 ]She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:37:03 ]She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat was het. Als je veel dingen wil hebben kunnen we er altijd een leuk prijsje voor bedenken
[ Bericht 5% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:38:19 ]She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Het zwarte broekje is eigenlijk donkergrijs ribquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68
Nog steeds hebben?
She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
en het lief vestje wil ik ook wel hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68![]()
ja donkergrijs is ook goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Het zwarte broekje is eigenlijk donkergrijs ribNog steeds hebben?
![]()
Ohhh ik wil dat badpakje van Lief!En dat groene overslagtopje van Lief! en dat rod vestje van Lief!
![]()
Ik hou van Lief! valt het op?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Oh te laat voor het vestje zie ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Ja..helaas. Ik PM je wel even over het groene topje en het badpakjequote:
It's all up to you![]()
Overslagtopje Lief! maat 62, setje H&M samen 3 euro., Broekjes maat 62, 2 euro p/s (en dan de meest linker en de meest rechter), Broekjes maat 68, 2 euro p/s, dat roze broekje naast het ribbroekje en het broekje rechtsboven graag, Shirts maat 62, 2 euro p/s de 2 ondersten, Shirtjes Mexx, beiden maat 68 maar de rechter valt als een 62. 2 euro p/s allebei..
Een beetje onduidelijk, maar heb gekopieerd uit de spoilers en er dan bij vermeld welke ik graag wil van de foto's...
Leuke kleding joh!!![]()
Als ik een nog een kleine meisje had gehad, dan had ik alles van je overgenomen, Tearsong![]()
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/![]()
ohh fuente mooie schoentjes!zit even te twijfelen. max zit nu in 24, dus met een beetje pech zit ie in de zomer al in 25.. nog even over nadenken!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
TearSong je komt zeker niet toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam, ik vind de winterslaapzak zo schattig maar met verzenden wordt het wel weer wat duur.![]()
Ik drop maandag iets af bij DJMO en die woont in de buurt van Rotterdam (precieze plaats staat in haar profiel). ik kan vragen of ze het erg zou vinden om de slaapzak aan te nemen dat je hem daar op komt halen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
TearSong je komt zeker niet toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam, ik vind de winterslaapzak zo schattig maar met verzenden wordt het wel weer wat duur.
It's all up to you![]()
Ja dat zou top zijn, zij woont vrij dicht bij mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik drop maandag iets af bij DJMO en die woont in de buurt van Rotterdam (precieze plaats staat in haar profiel). ik kan vragen of ze het erg zou vinden om de slaapzak aan te nemen dat je hem daar op komt halen?
(als het voor jou ook goed is natuurlijk DJMO!)
![]()
Denk er maar even over na hoor, ik hoef er niets voor te hebben in ieder geval, behalve portkosten. Max moet geen hele hoge wreef hebben, dan passen ze namelijk lastig (vriendin van mij, haar zoontje pastte ze daarom niet).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
ohh fuente mooie schoentjes!zit even te twijfelen. max zit nu in 24, dus met een beetje pech zit ie in de zomer al in 25.. nog even over nadenken!
![]()
ik doe een hoop weg:
HEMA badje+standaard
Tummytub
HEMA autostoeltje
HEMA speelkleed
draagzak v/h merk Red Castle Sport (klik hier voor filmpje)
Loopauto fisherprice (met geluid)
en nog vééeel meer![]()
foto's komen nog
okquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Denk er maar even over na hoor, ik hoef er niets voor te hebben in ieder geval, behalve portkosten. Max moet geen hele hoge wreef hebben, dan passen ze namelijk lastig (vriendin van mij, haar zoontje pastte ze daarom niet).
hij heeft geen hele hoge wreef geloof ik
Ik haal de verkochte dingen er even uit of er gaat een streep door in de spoiler
It's all up to you![]()
Ze heeft een PM dus we wachten even af. Ik hou er in ieder geval 1 voor je apart.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja dat zou top zijn, zij woont vrij dicht bij mij(als het voor jou ook goed is natuurlijk DJMO!)
It's all up to you![]()
Fuente, ik doe t toch niet. ik heb nu al een hele bups schoenen eigenlijk schaaaam en ik weet niet hoe het zit met zn maat straks.
Is goed!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:06 schreef pinquit het volgende:
Fuente, ik doe t toch niet. ik heb nu al een hele bups schoenen eigenlijk schaaaam en ik weet niet hoe het zit met zn maat straks.
![]()
Ik moest toch naar zolder dus ik dacht, waarom ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Ik heb een kortingsbon in de aanbieding, ook geldig voor de positie mode
Miss Etam 15% korting op de gehele collectie. Geldig tot 31 mei 2009![]()
heb er wel 1 KP, maar ik zit niet echt in de buurt van Den Haagerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
kunnen de zitjes die je in de bakfiets had niet voor op de fiets als je een beugel bijkoopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
iemand nog een zitje voor voorop de fiets ? Heul toevallig in de buurt van Den Haag ?
Die beugels zijn niet zo duur, en ik dacht dat die zitjes die ze op de bankjes monteren normale voorstoeltjes van GMG zijn.![]()
in de bakfiets zaten 2 voorop zitjes. 1 daarvan zit nu ook voorop met nieuwe voetensteuntjes.
Voor achterop heb ik dus een nieuwe gekocht (tot 25 kilo), maar ik wist niet dat die krengen zo duur waren....dus doodzonde, want zoveel 2e hands te koop...STOM !
Voorop (uit de bakfiets) is ongeveer tot 15 kilo, dus ik dacht ik vraag alvast....
@ Pinguit....waar woont gij ?![]()
volgens mij zijn alle voorop stoeltjes tot een kilo of 15...
Je moet ze gewoon niet zoveel te eten geven, dan worden ze ook niet zo snel 15 kilo![]()
![]()
We hebben niet allemaal een Pepijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef p_iglet het volgende:
volgens mij zijn alle voorop stoeltjes tot een kilo of 15...
Je moet ze gewoon niet zoveel te eten geven, dan worden ze ook niet zo snel 15 kilo
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ahw Tearsong, wat jammer dat ik nog niet weet hoe en wat. Als we een jongetje zouden krijgen zou ik zo wat dingetjes van je over willen nemenleuke spullen!
![]()
ik heb een bobike zitje, ook tot 15 kilo. toen ik m kocht dacht ik; daar is max dus over een half jaar uitgegroeidquote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
in de bakfiets zaten 2 voorop zitjes. 1 daarvan zit nu ook voorop met nieuwe voetensteuntjes.
Voor achterop heb ik dus een nieuwe gekocht (tot 25 kilo), maar ik wist niet dat die krengen zo duur waren....dus doodzonde, want zoveel 2e hands te koop...STOM !
Voorop (uit de bakfiets) is ongeveer tot 15 kilo, dus ik dacht ik vraag alvast....
@ Pinguit....waar woont gij ?
toen was ie nog een dikke baby
hij weegt ondertussen nogsteeds geen 13 kilo
ik woon in Gorinchemerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
K_P zoek je nou een stoeltje voor voorop? Je mag de mijne wel tijdelijk hebben, kan je 'm dan gelijk meenenem? Dan krijg ik 'm wel weer terug wanneer nummer 2 kan zitten (december 2009 ofzo)Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
En Anna dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef Memmel het volgende:
K_P zoek je nou een stoeltje voor voorop? Je mag de mijne wel tijdelijk hebben, kan je 'm dan gelijk meenenem? Dan krijg ik 'm wel weer terug wanneer nummer 2 kan zitten (december 2009 ofzo)
Ja, ik zoek een stoeltje voor voorop. Heb je er dan 2 ?
Ik heb voor je nummero 2 dan wel weer een stoeltje waarin hij kan zitten tot 15 kilo.![]()
K-p, maar je zoekt dus een voorop stoeltje voor boven de 15 kilo?
volgens mij bestaan die niet eens. (en zijn de flensjes al bijna 15 kilo dan? vanaf hun 1ste verjaardag groeien ze echt minder hard hoor![]()
![]()
ben ik echt zo onduidelijk....quote:Op maandag 12 januari 2009 14:45 schreef p_iglet het volgende:
K-p, maar je zoekt dus een voorop stoeltje voor boven de 15 kilo?
volgens mij bestaan die niet eens. (en zijn de flensjes al bijna 15 kilo dan? vanaf hun 1ste verjaardag groeien ze echt minder hard hoor![]()
![]()
Ja voor boven de 15 kilo en ja ik weet dat ze niet zo hard groeien als in het eerste jaar, maar ze zitten zo krap met die dikke winterjassen. En daarbij dacht ik het gewoon even te vragen....het heeft ook geen haast![]()
![]()
Of ik niet wakker, dat kan ook
Ik vind Pepijn met winterjas nu al krap zitten in dat voorstoeltje wat op de bakfiets zit, en dat stoeltje is van 9-15 kilo. Nou ik mag blij wezen als Pepijn uberhaupt de 9 kilo al haalt, laat staan dat hij er tot 15 kilo in moet passen. En die beentje op zijn plek proppenvooral als ze zo heerlijk meewerken
![]()
![]()
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
Ik neem ze mee naar Den Haag voor je.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Reinhilde het volgende:
Tearsong ik wil de spencertjes wel hebben, alle2!!
De spencertjes zijn dus verkocht!She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Die bestaan zeker. Maar ik heb ook een bakfiets en ik vind het zo gezellig 1 voorop!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?
En het lijkt me dat 2 achterop te zwaar wordt...
Ik heb nu ook geen idee, hoor.
Als ik nummer 1 in het zitje zet, dan is nummer 2 volgens mij al 10 km verderop aan het zwaaien....![]()
K_P, hier de oplossing voor je probleem: http://www.fietsenonderdelen.be/images/agu-fietstas-140.jpg
Maar wil je het zitje nou lenen of niet? Dan zorg ik dat 'ie klaar staat.Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
Dan heb je toch helemaal geen zitje voor voorop nodig?!quote:kapitein_pannekoek schreef:
Maar ik heb ook een bakfiets![]()
Ze passen toch samen in de bakfiets...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."![]()
ik heb nog jongens en meisjes kleding in de aanbieding:
klik hier
verder heb ik nog nieuw in verpakking Difrax de steriliseer fles. te sterliliseren zonder pan gewoon in de magnetron. met speen en zo een ringetje om het lekvrij te houden. flessen kunnen in de vriezer.
1 euro per stuk:
verder heb ik nog het boek babytaal nog zo goed als nieuw:
af te halen in panningen of verzenden dan zijn deze voor de koper.
voor meer info of vragen pm of mailen
mama van 3 kids!![]()
laat maar wat betreft die zitjes....het wordt een dagtaak om het uit te leggen...
Ik vroeg gewoon een zitje en die heeft 1 van jullie of niet.
Ik hoor het graag,via PM, of je er wel 1 hebt.![]()
Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien!quote:kapitein_pannekoek schreef:
laat maar wat betreft die zitjes....
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."![]()
quote:
It's all up to you![]()
hoi! Ela wordt bijna 4, heeft iemand een fietsje over voor een meisje van 107 cm lang met lange benen? Ik vermoed dat ze dan een 16 inch of 18 inch moet hebben? of een 14 inch? het zou haar eerste fiets met trappers worden, ze heeft een loopfiets bij papa en dat gaat zo goed dat de overstap naar fietsen niet eens zo groot hoeft te zijn vermoedelijk. doe even een duizend1nachten apestaartje hotmail mail? thanks!..en laat gaan...![]()
Ik ben op zoek naar het volgende:
- een rugdrager voor in de bergen
- een warme voetenzak voor buggy (merk Mexx) Mag ook een universele zijn.
Je mag me ook PM-en als je reactie wilt geven maar het mag hier ook.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.![]()
Ok bedankt voor de tip maar ik heb toch liever zo 1 met een frame.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef p_iglet het volgende:
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.
[ Bericht 6% gewijzigd door flowerbox op 13-01-2009 15:05:47 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Hier ook maar even:
iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32![]()
het is dezelfde als dezequote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fruppel het volgende:
pinquit wat voor speelkleed is dat Hema speelkleed?
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
pinquit wat een schatje zeg.
het speelkleed hebben wij ook. super ding, echt een hit hier!!!mama van 3 kids!![]()
Als Owlet ze verkocht heeft heb ik ze ook nog in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef owlet het volgende:
Hier ook maar even:
iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32
Een paar keer geprobeerd maar ik vond het geen succes![]()
En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
het is dezelfde als deze
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)
Weet je wat je er voor zou willen hebben?![]()
Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Fruppel het volgende:
[..]
En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!
Weet je wat je er voor zou willen hebben?
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wilhoe lossen we dat op?
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).![]()
Wij wel Bix!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).
Ik pm je even!![]()
Dat de zak niet netjes is maakt niet uit!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meer
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wilhoe lossen we dat op?
Uhm PM me anders even wat je ervoor wilt hebben en wat de verzendkosten eventueel zijn.
Waar in de buurt woon jij...dan ga ik even bedenken hoe het opgelost kan worden!![]()
Voor de zomermoeders..ik heb tig rompertjes mt 50/65 en 62/68 korte mouw en mouwloos in de aanbieding
Bijna allemaal van de Hema. Elin prop ik braaf in lange mouw rompertjes dus de korte mouw zal ze waarschijnlijk nooit dragen.
Ik zal wel even een foto maken als er iemand interesse heeft.. (het is allemaal meisjespruttel trouwens)http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!![]()
Ben maar eens door de kleding kasten van de kinders geweest en heb in de aanbieding, ze staan ook op marktplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje slechte foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat was alleen maar dennis zijn kleding, en nog niet eens de helft van wat er nog in de kast hangt ik heb een serieus probleem geloof ik![]()
Ik heb nog wat dingetjes van René liggen, iemand interesse, dan zal ik morgen foto's maken, mt 134/140 ongeveer.Je zou er haast een boek over schrijven!![]()
Dat is voor Katja nog iets te groot.
Ik heb hier nog 2 dekbedhoezen met kussensloop liggen. Ooit gekocht voor een peuterbed of meegroeibed, maar dat peuterbed/meegroeibed is er nooit gekomen.
edit de dekbedhoezen zijn inmiddels vergeven.
[ Bericht 29% gewijzigd door livelink op 16-01-2009 19:52:11 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik heb nog een v-tech laptop genius liggen kyllian doet er niks mee misschien voor iemand hier?
en ook nog een swimsafe zonder zwembroekje .kleur blauw 4/5 jaar![]()
Ik denk dat de meeste zomer moeders nog niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:42 schreef Dakota het volgende:
Voor de zomermoeders..ik heb tig rompertjes mt 50/65 en 62/68 korte mouw en mouwloos in de aanbieding
Bijna allemaal van de Hema. Elin prop ik braaf in lange mouw rompertjes dus de korte mouw zal ze waarschijnlijk nooit dragen.
Ik zal wel even een foto maken als er iemand interesse heeft.. (het is allemaal meisjespruttel trouwens)
Ik krijg het als het goed is 6 februari te horen, en als ik een meisje krijg, heb ik wel interesse... maar nu weet ik het dus nog niet......and together we'll stand on the threshold of a dream[![]()
Tegen verzendkosten:
Niet deze natuurlijk, maar zo'n ding. En zonder kind.
Dit is op te sturen.
Verder heb ik ook een plastic strijkplankje met strijkboutje staan, maar dat is te groot om op te sturen."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
Ik heb een maxi-cosi city 'over'
Het is wel een ouwetje maar in goede staat.
Print is deze
Inclusief voetenzak, regenhoes en zonnehuif (is wat vaal maar niet kapot. met een verfje weer goed)
25 euro
♫ Saartje ♫![]()
het boek is verkochtquote:Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef Popples het volgende:
ik heb nog jongens en meisjes kleding in de aanbieding:
klik hier
verder heb ik nog nieuw in verpakking Difrax de steriliseer fles. te sterliliseren zonder pan gewoon in de magnetron. met speen en zo een ringetje om het lekvrij te houden. flessen kunnen in de vriezer.
1 euro per stuk:
[ afbeelding ]
verder heb ik nog het boek babytaal nog zo goed als nieuw:
[ afbeelding ]
af te halen in panningen of verzenden dan zijn deze voor de koper.
voor meer info of vragen pm of mailen
mama van 3 kids!![]()
Ik heb ook een maxicosi in de aanbieding. Donkerblauw met rood. Inclusief voetenzak, zonneding, regenhoes.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik zoek kleding voor Amber. Maat 104. Wie heeft?
Ik zal de post over een maandje nog wel eens plaatsen..incl. foto'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste zomer moeders nog niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgen...
Ik krijg het als het goed is 6 februari te horen, en als ik een meisje krijg, heb ik wel interesse... maar nu weet ik het dus nog niet...
http://elinhuijboom.punt.nl/
ladyS, anna heeft amber nu definitief ingehaald geloof ik. die past niet meer in 104.ik zal es voor je kijken of ik nog wat leuke dingen heb liggen.
![]()
LadyS ik heb misschien nog wel wat liggen dat niet mijn smaak is maar misschien wel de jouwe,moet je nog wel ff wachten en mij eventueel nogeven helpen herinneren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.![]()
Jullie zijn lief
Jeetje Jelief, wil je niet eens nu alles ondersteboven halen voor me, dat valt me wel een beetje van je tegen![]()
aan de andere kant, ik kom het wel bij je halen dan en dan kan ik meteenje wurmpje zien![]()
![]()
![]()
Doe maar rustig aan dus
tja ik ben een kutwijf
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.![]()
In de aanbieding, gratis
-weg-
maat 80 van Villa Happ
maat 80, van de hema, 2 keer gedragen
maat 86, van de hema
maat 86
pyjama, valt als maat 80, nooit gedragen
-weg-
spijkerrokje van dirkje, maat 86, de voorste op de foto
[ Bericht 13% gewijzigd door YPPY op 23-01-2009 13:27:05 ]"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
Het gestreepte shirtje en het spijkerrokje zijn gereserveerd.
Dan heb ik nog, in ruil voor iets leuk (kaartje met blingbling oid) voor Anna:
Set van Feetje, maat 86, maar valt kleiner (als 80)
-weg-
Paarse broek, merk is kiddy girl. Het labeltje zegt maat 92/98, maar werd gedragen bij 80
Hema rokje maat 86/92. Pas hier nog wel, maar ik vind het model niet leuk voor Anna.
Set van h&m, maat 80. Broekje is gevoerd en dus lekker warm.
-weg-
Shiit van sundvall baby, maat 86 en broek van prenatal, maat 80. Aan de binnenkant van de broek zitten drukkers, zodat je de pijpen makkelijk op kunt rollen.
Jurkje met kikker, maat 80, 1 keer gewassen, niet gedragen.
-weg-
Verschillende shirtjes, o.a. villa happ, mexx en h&m. Vallen allemaal als maat 80
Verschillende broekjes. Witte is ongeveer maat 68. De paarse 74 (benetton) en de oranje 80 (esprit).
Zwembroekje hema, maat 80/86. Niet gedragen, lag op het kdv voor 'het geval dat'.
[ Bericht 7% gewijzigd door YPPY op 23-01-2009 13:27:56 ]"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
Ik ben op zoek naar het volgende:
- een rugdrager met zo'n ijzeren frame
- een warme voetenzak voor buggy (merk Mexx) Mag ook een universele zijn.
- warme winterschoentjes (liefst hoog) voor meisje van 9 mnden
Je mag me ook PM-en als je reactie wilt geven maar het mag hier ook.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Christan heeft deze dubbel, uit de serie Waanzinnig om te weten:
Dit is een gloednieuw, ongelezen exemplaar. Nieuwprijs is ¤ 6,50, mag weg voor een leuk bod maar liever nog ruilen voor een ander deel van de serie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
yppy dat setje van de h&m hoeveel?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Verzendkosten Ticootje, hoef er niks voor te hebben. Behalve als je heel veel wilt, dan wil ik een blingbling kaart voor Anna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
woon jij niet toevallig in de buurt? Zeg maar omg. den haag?
Het shirtje van villa happ en de pyjama wil ik ook wel.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Nee, meer aan de andere kant van Zuid-Holland, bij Gorinchem.
Het villa happ shirtje is al weg, de pyjama staat genoteerd.
Verder is het setje met de groene broek weg, de oranje broek ook en de shirtjes. Morgen als ik wakker ben, zal ik die foto's weghalen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
Ik heb dit leuke overslag vestje in de aanbieding. Maat 62 (van Prenetal). Valt als 62/68 denk ik.
Lotte heeft hem denk ik 2x aangehad.
Het vestje past in een envelop door de brievenbus![]()
![]()
Ik ben op zoek naar Thomas en zijn vriendjes de DUPLO trein.
Iemand hier die hem heeft en wel kwijt wil?![]()
yppy, ik pm je maandag, ik kan geen pm sturen vanaf mn telefoon. Het h&m setje en de pyjama.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Wie kan ik blij maken met deze slaapzak van Prenatal? Helemaal nieuw, kostte in winkel 22,99 en is lengtemaat 90. Te klein gekocht helaas!De mouwen zijn afritsbaar.
![]()
Ik vind (eventuele) verzendkosten en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleinigheidje voor de kindjes prima! Dus echt iets inimini's (stickervelletje ofzo!)Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!![]()
Mijn moeder heeft voor Amber en Iris van die Uggs-laarsjes (maar dan van de merken Bearpaw en Emu) gekocht in New York. Maar het blijken 2 dezelfde maten te zijn. Dus Iris heeft nu 2 paar en Amber geen. Ik mocht hier kijken van mijn moeder voor Uggs voor Amber, maar we kregen een rolberoerte van de prijs (139,95), dus ik zoek een alternatief. Wie weet een webwinkel, of een "gewone" winkel, maar goedkopere "Uggs" worden verkocht? Of wie heeft ze nog liggen ter overname (maat 26/27 ongeveer)
Bix, had jij toevallig nog gekeken voor kleertjes
ladyS, ik zag ze bij Scapino in de etalage laatst. Met een heel leuke Hello Kitty erop <3I'm so glamourous I piss glitter!![]()
Ik ben op zoek naar een extra breed (trap) hekje om de doorgang naar onze keuken af te kunnen zeggen.
Het is zo'n 1.70 breed. Weet iemand iets?***![]()
Ja die heb gisteren toevallig ook gezien, 24.95 waren ze.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
ladyS, ik zag ze bij Scapino in de etalage laatst. Met een heel leuke Hello Kitty erop <3
![]()
Oeh die zijn wel ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
ladyS, ik zag ze bij Scapino in de etalage laatst. Met een heel leuke Hello Kitty erop <3
Kosten ook maar 25euro! (op de site zijn ze uitverkocht maar misschien dat ze ze in een filiaal bij je in de buurt wel hebben)![]()
Ik heb meteen online gekeken, maar die gaan vanaf maat 29quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar bedankt iig!!
Ze zijn wel leueueueuek!!!
Clark van Loisquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een extra breed (trap) hekje om de doorgang naar onze keuken af te kunnen zeggen.
Het is zo'n 1.70 breed. Weet iemand iets?
(Ik zou gewoon zelf iets in elkaar flansen, F. is toch ook wel een beetje handig? )troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ehm nee... ik ben de handige van de 2.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Clark van Lois
(Ik zou gewoon zelf iets in elkaar flansen, F. is toch ook wel een beetje handig? )Hij schept altijd op over het timmermansoog dat hij van zijn opa ge-erfd zou hebben, maar de arme man draait zich volgens mij in zijn graf om als hij hem bezig ziet.
En het lastige hieraan is dat het gaat zwabberen als het niet dik genoeg is (dat heb ik gezien met de radiator-ombouw). En ik heb geen zin om met balken van 10cm te gaan werken etc.
Het moet wel een beetje baby-peuter-sterk zijn he.
En het bestaat gewoon wel hoor, van traphekjes materiaal, zoiets zeg maar:
En ik heb ook al iets gevonden dat past en ietsje goedkoper is, maar 150E vind ik nog best wel wat geld, vandaar mijn vraag of iemand hier iets wist of had.
***![]()
Traphekjes zijn hartstikke duur. 150 euro vind ik wel meevallen voor zo'n hekwerk
Sollie LadyS, ik wist natuurlijk niet in welke maten ze ze allemaal hebben. Crocs heeft nu ook opruiming, misschien is dat een idee?I'm so glamourous I piss glitter!![]()
BE, je laat dat ding vast een hele tijd staan, en van die van het plaatje kun je eigenlijk wel uitgaan dat dat van goeie kwaliteit is. Best veel geld maar het zou misschien en hoop frustratie schelen? (Slot wat niet werkt, zwabberen? Als je het zelf maakt?) Ik zou 'm gewoon kopen.Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?![]()
Dat dus idd Lishe. Het moet zowel Sasha nu als straks ook nog de nieuwe baby op zijn minst een jaartje of 2 doorstaan dus als het goed is hangt hij er straks minimaal 3 jaar, dus het moet wel gewoon goed zijn, anders kan ik na een jaar weer iets nieuws kopen.
Ik vind het gewoon 'lastig' dat Sasha heel gezellig tegen mijn benen aan komt kroelen als ik sta te koken en hij zat van de week al aan een overhangend sopdoekje te trekken enzo. En met zijn vingertjes komt hij nu al echt op het aanrechtblad en dus tegen de rand van het gasfornuis.Lijkt mij veel prettiger voor iedereen als hij gewoon braaf achter een hekje kan blijven.
Die site van dat plaatje hierboven doet ook aan deel-delen dus zelf samenstellen. Vanavond maar eens goed uit gaan pluizen.***![]()
Hihi, ja tuurlijk, Guus!![]()
Stom dat ik niet aan je dacht, ik denk doordat je geen lange mouwen wilde? Maar hij is voor Stella!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!![]()
![]()
Ik zie nu dat ze iets hebben dat voor ons ideaal zou zijn voor 90 Euro. Klaar!
Ow nee, toch niet helemaal, nou ja, ik ga even mailen maar. Klaar hier iig.
[ Bericht 25% gewijzigd door BE op 29-01-2009 11:06:12 ]***![]()
haha, nee klopt, op het kdv mogen ze geen slaapzakjes met lange mouwen hebben, maar deze zijn afritsbaar toch? En ik koop graag wat stickervellen voor je kids hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ja tuurlijk, Guus!![]()
Stom dat ik niet aan je dacht, ik denk doordat je geen lange mouwen wilde? Maar hij is voor Stella!
![]()
.
![]()
Ik zoek een leuke ( zomer ) trenchcoat voor Jetje in maat 98( ze heeft nu 92 )
Iemand tips of nog wat liggen??
aangeboden:
3 Voedingsbeha's in het wit van Anita maat 80 c
Voor interesse ff pm'en!Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past![]()
Is Clark 170 breedquote:? Maar wil Lois hem wel uitlenen om bij BE in het keukengat te gaan staan?
Lekker douchen!![]()
Ik heb nog een Sack 'n Seat in de aanbieding. Die van mij is blauw.quote:Van zak naar kinderstoel in een handomdraai.
Dus met de Sack'n Seat voortaan altijd een kinderstoel bij. Keer het zakje van de Sack'n Seat binnenste buiten en plaats de hoes over de rugleuning van de stoel. Zet het kindje op de stoel en haal de sack'n Seat tussen de benen door omhoog. Breng dan de riem aan. Sack'n Seat is gemaakt voor kinderen die al zelfstandig kunnen zitten, vanaf ongeveer 8 maanden tot twee jaar (max 16 kilo)Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje![]()
Ideaal ding die sack and seat. Wij hebben 'm in de luiertas zitten en gebruiken 'm heel vaak. (Als we ergens blijven eten, bij mijn ouders die maar 1 kinderstoel hebben etc). Aanrader!!!Lekker douchen!![]()
Wat is je vraagprijs? Klinkt als een handig product voor als je op stap gaat, zoals hierboven beschreven.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nog een Sack 'n Seat in de aanbieding. Die van mij is blauw.
[ afbeelding ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.![]()
Als je er met Kahlen niet uitkomt, ben ik wel geintresseerd snoopy
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
wij hebben een box in de aanbieding:
nieuwe in verpakking Difrax steriliseerflessen:
mama van 3 kids!![]()
Ik ben op zoek naar een meerijplank/kiddy/buggyboard geval voor mijn quinny freestyle 3xl. Ik heb het via mijn gastouderbureau geprobeerd maar die zeggen dat ze universele hebben maar die passen niet op mijn kinderwagen. Tot zover universeel dus.
Nou schijnt het dat er een step-up ding is van mutsy die ook op de quinny past. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand anders een plankje voor de quinny voor een leuk prijsje?![]()
Ik heb even overlegd met mijn partner en die denkt dat we het niet vaak gaan gebruiken, je mag hem dus hebben E.T.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef E.T. het volgende:
Als je er met Kahlen niet uitkomt, ben ik wel geintresseerd snoopy
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.![]()
Ik heb dan na ET interesse als het kanquote:
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
ik heb ook een meeneemstoelding te koop.
het is zo'n model:
maar dan groen.erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
zo, even fotootjes van die van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
oh ik heb echt geen idee tot hoeveel kilo hij is, het staat er niet op. het 'zitvlak' is gevuld met een soort schuim, ik geloof dat er niet echt een maximum is.
ik wil er ook 10,- voor. zit alleen weer met die stomme verzendkostenheb je misschien nog meer nodig?
ook nog te koop:
een voetenzak voor in de wagen.
een badje+standaard+tummytub
loop/speelkarretje
loopauto van fisher price
fietsstoeltje bobike voor voorop, met windscherm
speelkleed HEMA (van de vorige pagina)
autostoeltje HEMA groep 0
kinderstoel 'happy snack' van chicco
rood wipstoeltje van chicco
Box, eiken
foto's volgen snel!!!erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
wat heb je nog meer in de aanbieding danquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
oh ik heb echt geen idee tot hoeveel kilo hij is, het staat er niet op. het 'zitvlak' is gevuld met een soort schuim, ik geloof dat er niet echt een maximum is.
ik wil er ook 10,- voor. zit alleen weer met die stomme verzendkostenheb je misschien nog meer nodig?
![]()
ik moet toch eerst even met manlief overleggen
want wij hebben dadelijk 2 kids die niet op een stoel kunnen zitten dus is zo een ding wel handig want de oudste loopt nu al rond kindjes kom je spelen
mama van 3 kids!![]()
de voetenzak? dat is een naamloze zakvan de etos, hij is ook heel simpel:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Heuh pinq misschien heb ik wel interesse in wat dingenga je foto's maken nog? dan wacht ik nog even af.
Ik heb wel interesse in de box en het autostoeltje denk ik en in t wipstoeltje enzo (ik moet nog zoveel koohoopen)
![]()
huup ik heb alledrie voor de staan. Pm me maar, je kwam toch op de thee...I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Pinq, ik heb interesse in het fietsstoeltje, heb je een foto? wat wil je er voor hebben?
Oh, en de voetenzak, wat wil je daarvoor hebben?![]()
Wat zij zegtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef huuphuup het volgende:
Heuh pinq misschien heb ik wel interesse in wat dingenga je foto's maken nog? dan wacht ik nog even af.
![]()
![]()
ik kom net bij je vandaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:36 schreef Ticootje het volgende:
huup ik heb alledrie voor de staan. Pm me maar, je kwam toch op de thee...
![]()
*PM aanslingert![]()
ja maar je had geen theetijd. Ik pm je morgen wel ff.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Over box gesproken..
Even pm'en of mijne nog besproken is..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb nog steeds de maxi-cosi met koeienprint staan, met voetenzak en regenkapje
Ook heb ik een aquablauwe wipstoel met speelboog. Amper gebruikt dus zo goed als nieuw.
Wie foto`s wil moet een gil geven
♫ Saartje ♫![]()
ohw ik vind hem zo verschrikkelijk leuk![]()
maar ik weet nog niet wat ik krijg![]()
als je hem tegen half of eind maart nog heb dan neem ik hem zo van je over!als het een meisje wordt dus
![]()
Foto van het fietsstoeltje?
(ik ga achter reinhilde in de rij staan)http://elinhuijboom.punt.nl/
helaas manlief niet kunnen overtuigenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
![]()
sorry
mama van 3 kids!![]()
ET?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik heb even overlegd met mijn partner en die denkt dat we het niet vaak gaan gebruiken, je mag hem dus hebben E.T.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje![]()
Ik heb intresse voor de inhoud, ze zou een leuke zus zijn voor Jen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Wat wil je voor het vestje hebben Mrien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:55 schreef mrien het volgende:
Het vestje is er nog voor de liefhebbersNo one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Ooooooooh Maneki..dat jasje ga je vast voor me bewaren he ?
![]()
ik heb nog zo'n ding..gratis af te halen
Maargoed..er komt vast nooit iemand in heerhugowaardhttp://elinhuijboom.punt.nl/
Waarom doet je hem weg dan? Wil je niet wachten totdat Elin wat groter is? Ik wil hem anders wel hebben in ruil voor een kadootje voor je kindjequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog zo'n ding..gratis af te halen
Maargoed..er komt vast nooit iemand in heerhugowaardAlkmaar is niet zo ver weg
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Ik heb toch geen badKan ik beter iemand anders er blij mee maken i.p.v te wachten tot ik ooit eens een bad krijg/neem
Dus van mij mag je m hebben
Hmm...ik heb ook geen bad maar zo'n ding kan toch gewoon in het kinderbadjequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef Dakota het volgende:
Ik heb toch geen badKan ik beter iemand anders er blij mee maken i.p.v te wachten tot ik ooit eens een bad krijg/neem
Dus van mij mag je m hebbenAnders heb ik er ook niks aan
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: