quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef piglet het volgende:
Wie kan ik blij maken met een winterpak?
Het oranje pak is maat 74/80 en het lichtbruine pak is maat 62. Ik heb ze zelf ook gekregen, dus ik hoef er niks voor te hebben. Als je denkt dat je er plezier van zult hebben, kun je het gratis af komen halen in Huizen (NH) of in Zeewolde (doordeweeks overdag). Eventueel opsturen tegen vergoeding van verzendkosten kan wel, maar dat is misschien een beetje duur in verhouding (weet niet of het door de brievenbus gaat passen).
Edit: ik zie nu dat de kleuren een beetje flets zijn door de flits van m'n fototoestel. In het echt zijn de kleuren wat dieper
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:09 schreef piglet het volgende:
O, ja naast deze twee winterpakken, ligt er een heleboel kleding op zolder die weg mag. Omdat ik het meeste heb gekregen of ergens goedkoop heb gekocht, wil ik daar ook vooral iemand blij mee maken. Het is ook niet meer het mooiste spul, maar nog wel prima draagbaar.
Als het je om de een of andere reden erg goed uitkomt om niet een hele garderobe zelf aan te schaffen, pm me dan even. Ik heb jongenskleding t/m maat 92 en meisjeskleding t/m maat 68. Overigens gelden dezelfde voorwaarden als hierboven qua ophalen en verzenden
NB Ik bedenk me net dat er natuurlijk ook een deel zomerspul tussen zit. Mmm, nou eh ik zou zeggen, laat even weten in welke maat je interesse hebt. Dan kijk ik wat voor spul ik heb liggen![]()
NB2 ik heb ook nog wat positiemode in maat 48 (ongeveer). Mag ook tegen dezelfde voorwaarden weg
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je pakkies hoef ik niet, maar ik wil wel een keer lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |