quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef piglet het volgende:
Wie kan ik blij maken met een winterpak?
Het oranje pak is maat 74/80 en het lichtbruine pak is maat 62. Ik heb ze zelf ook gekregen, dus ik hoef er niks voor te hebben. Als je denkt dat je er plezier van zult hebben, kun je het gratis af komen halen in Huizen (NH) of in Zeewolde (doordeweeks overdag). Eventueel opsturen tegen vergoeding van verzendkosten kan wel, maar dat is misschien een beetje duur in verhouding (weet niet of het door de brievenbus gaat passen).
Edit: ik zie nu dat de kleuren een beetje flets zijn door de flits van m'n fototoestel. In het echt zijn de kleuren wat dieper
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:09 schreef piglet het volgende:
O, ja naast deze twee winterpakken, ligt er een heleboel kleding op zolder die weg mag. Omdat ik het meeste heb gekregen of ergens goedkoop heb gekocht, wil ik daar ook vooral iemand blij mee maken. Het is ook niet meer het mooiste spul, maar nog wel prima draagbaar.
Als het je om de een of andere reden erg goed uitkomt om niet een hele garderobe zelf aan te schaffen, pm me dan even. Ik heb jongenskleding t/m maat 92 en meisjeskleding t/m maat 68. Overigens gelden dezelfde voorwaarden als hierboven qua ophalen en verzenden
NB Ik bedenk me net dat er natuurlijk ook een deel zomerspul tussen zit. Mmm, nou eh ik zou zeggen, laat even weten in welke maat je interesse hebt. Dan kijk ik wat voor spul ik heb liggen![]()
NB2 ik heb ook nog wat positiemode in maat 48 (ongeveer). Mag ook tegen dezelfde voorwaarden weg
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je pakkies hoef ik niet, maar ik wil wel een keer lunchen
Ik ben echt heel ondankbaar maar aan lichtgeel heb ik dus echt een spuughekelquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:26 schreef Kersjes het volgende:
Owlet, ik heb een door M's oma gebreid lichtgeel wollen vestje liggen, slechts 2 keer gedragen![]()
Die mag je best lenen voor zolang het nodig is. Een van de knuffelberen draagt hem nu, ik zal straks even kijken hoe groot het ook al weer was.
Haha, je bent niet de enige, vandaar dus ook maar 2x gedragenquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik ben echt heel ondankbaar maar aan lichtgeel heb ik dus echt een spuughekelMaar wel bedankt, lief van je!
Ik kijk even of er nog wat ligt. Ik had echt de allerschattigste zachtblauwe vestjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:12 schreef owlet het volgende:
Ik ben op zoek naar een wollen vestje of makkelijk aan te trekken wollen truitje, maatje pasgeboren.
Alle breiplannen blijven een beetje liggen op dit moment en ik wil wel graag wat warms voor de nieuwe baby. (het idee dat je alles al hebt als je voor de tweede keer een meisje krijgt gaat niet echt op als het ene kind hartje zomer en het tweede kind hartje winter komt)
En ik heb ze ook binnen! We hebben er meteen een rode fee voor gehaald (of zoals Tomas zou zeggen, een rood vriendinnetje, want de feeen zijn 'de vriendinnetjes' voor hemquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
Jellyrose, bedankt voor je zegeltjes, ik kreeg ze gister op de post! Super
Ziehier betreffende advertentiesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb hier ook nog het nodige spul te koop:
-Quinny driewielbuggy met Kiddyboard stepje
-Achterzitje Bobike met bevestigingsdingesen
-Verlengde bevestigsding voor Bobike achterzitje, voor op mountain/city/trackingbikes
-2x bevestigingsbeugel voor Bobike voorzitje, handig voor oppas, oma etc.
Dat heet een kiddy board. Ik heb er ook een te koopquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ook heb ik nog een plankje om achter de kinderwagen te hangen, kun je je oudere kind op meenemen
het zijn wat kleine pitjes op de bekleding, ik denk dat je met een harde borstel een heel eind komtquote:Op zondag 2 november 2008 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Burley Cupb fietskar met 2 koppelingen. Nauwelijks gebruikt helaas wel wat weer in de kap door de vochtige schuur.
[ afbeelding ]
¤ 375,-
Namens Suus heel erg bedankt! Doornroosje én de prins zijn ook erg blij nu ze weer samen zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef jellyrose het volgende:
AH zegeltjes zijn inmiddels onderweg naar Bix, LovelyLady en Ireth. TearSong, PM je je adres nog even?
Jaaaaa, Dikkie Dik.quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik probeer het ook even hier
Iemand die geinteresseerd is in een Dikkie Dik ABC (geborduurd)?
Marktplaats advertentie nr: 205097293
Heeft niets met V&A te maken, maar ik zag gisteren dat de hema nu een gebreid pakje had hangen, mss is dat ook nog iets voor je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:12 schreef owlet het volgende:
Ik ben op zoek naar een wollen vestje of makkelijk aan te trekken wollen truitje, maatje pasgeboren.
Alle breiplannen blijven een beetje liggen op dit moment en ik wil wel graag wat warms voor de nieuwe baby. (het idee dat je alles al hebt als je voor de tweede keer een meisje krijgt gaat niet echt op als het ene kind hartje zomer en het tweede kind hartje winter komt)
Ja leuk!quote:Op zondag 2 november 2008 19:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was gister even op zolderen vind daar : dikkie dik puzzel 4,6,9,12 stukjes, Bob de Bouwer puzzel 4,6,9,12 stukjes, nijntje puzzel 2x 20 stukjes (doos is stuk) Bob de Bouwer Electro.
wie wil??
Nou, dat wordt lastig, want ze zitten in een doos. Het zijn 4 in één puzzels. ik heb ook nog met sesamstraat geloof ik. Het zijn dus "gewone"kartonnen puzzles. Zal morgen een foto maken.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja leuk!
Ehm... de dikkie dik van 4 en 6 stukjes en de BdB van 4 en 6?
Kan dat? Kost dat?
Laat ik ook nog wat over voor een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |