Kans is klein dat je die ergens los vindt.quote:Op zondag 14 december 2008 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
En wij zoeken een regenbroek in maat 110/116. Ik zie ze overal alleen maar met regenjas en daar hebben we er al drie van. Dus mocht iemand een regenbroek over hebben, dan kopen wij hem graag over!
en als je tot en met 17-12 besteld en de kortingscode 8358 invoert krijg je ook nog eens 20% korting op al het afgeprijsde spulquote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef bixister het volgende:
h&m verkoopt online losse regenbroeken hoor. roze, blauwe & bruine. de roze & blauwe zijn nog afgeprijsd ook, van 25 voor 15 euro. de bruine niet.
moet ik even weer een doos in, word dan morgenavond op zijn vroegst.quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef flowerbox het volgende:
Lenaatje, heb jij ook kleding in 74/80 te koop?
![]()
R. groeit zo snel
Ok, dus die eerste post met foto's van jouw kleertjes (nou ja niet van jezelf maar je begrijpt wel..) in dit deel in nog actueel.quote:Op maandag 15 december 2008 19:10 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
moet ik even weer een doos in, word dan morgenavond op zijn vroegst.
Als ik wat heb ze je het hier goed?
maarreh 80 staat hier heen als ze zo hard groeit is ze zo uit 74
quote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ok, dus die eerste post met foto's van jouw kleertjes (nou ja niet van jezelf maar je begrijpt wel..) in dit deel in nog actueel.
Maar 80 is nog wel echt groot. Ik wacht wel even op je 74-aanbod.
Oh ja, verder zoek ik nog slaapzak met afritsbare mouwen voor de winter (110). Iemand hier die er vanaf wil?
Ok, ik moet morgen werken maar ben vrijdag wel vrij dus dan reageer ik wel even.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:07 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Oke kijk ik even voor je. Morgen en vrijdag lekker vrij dus kom ik er aan toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |