Ow, mijn handen jeukenquote:
Je hebt pmquote:Op woensdag 31 december 2008 23:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een kleine slaapzak maat 50.
Oooohh, wat een mooie schoentjes. Nou vind ik het oprecht jammer dat ik geen jongetje hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Fuente het volgende:
Ik heb een paar jongensschoenen in de aanbieding, maat 25, 2 keer gedragen. Ik hoef er niets voor te hebben, alleen de portokosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik eventueel welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef TearSong het volgende:
Ik heb net een hele zooi meisjeskleding van maat 56 tot maat 68 op de foto gezet. Iemand interesse want dan plaats ik de foto's hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen en maten staan onder de spoilers anders wordt de post zo lang met alle foto's.
*haalt diep adem*
Eerst dit plaatsen, straks meer
[ Bericht 0% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:35:12 ]She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:37:03 ]She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat was het. Als je veel dingen wil hebben kunnen we er altijd een leuk prijsje voor bedenken
[ Bericht 5% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:38:19 ]She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Het zwarte broekje is eigenlijk donkergrijs ribquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68
Nog steeds hebben?
She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
en het lief vestje wil ik ook wel hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68![]()
ja donkergrijs is ook goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Het zwarte broekje is eigenlijk donkergrijs ribNog steeds hebben?
![]()
Ohhh ik wil dat badpakje van Lief!En dat groene overslagtopje van Lief! en dat rod vestje van Lief!
![]()
Ik hou van Lief! valt het op?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Oh te laat voor het vestje zie ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Ja..helaas. Ik PM je wel even over het groene topje en het badpakjequote:
It's all up to you![]()
Overslagtopje Lief! maat 62, setje H&M samen 3 euro., Broekjes maat 62, 2 euro p/s (en dan de meest linker en de meest rechter), Broekjes maat 68, 2 euro p/s, dat roze broekje naast het ribbroekje en het broekje rechtsboven graag, Shirts maat 62, 2 euro p/s de 2 ondersten, Shirtjes Mexx, beiden maat 68 maar de rechter valt als een 62. 2 euro p/s allebei..
Een beetje onduidelijk, maar heb gekopieerd uit de spoilers en er dan bij vermeld welke ik graag wil van de foto's...
Leuke kleding joh!!![]()
ohh fuente mooie schoentjes!zit even te twijfelen. max zit nu in 24, dus met een beetje pech zit ie in de zomer al in 25.. nog even over nadenken!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
TearSong je komt zeker niet toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam, ik vind de winterslaapzak zo schattig maar met verzenden wordt het wel weer wat duur.![]()
Ik drop maandag iets af bij DJMO en die woont in de buurt van Rotterdam (precieze plaats staat in haar profiel). ik kan vragen of ze het erg zou vinden om de slaapzak aan te nemen dat je hem daar op komt halen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
TearSong je komt zeker niet toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam, ik vind de winterslaapzak zo schattig maar met verzenden wordt het wel weer wat duur.
It's all up to you![]()
Ja dat zou top zijn, zij woont vrij dicht bij mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik drop maandag iets af bij DJMO en die woont in de buurt van Rotterdam (precieze plaats staat in haar profiel). ik kan vragen of ze het erg zou vinden om de slaapzak aan te nemen dat je hem daar op komt halen?
(als het voor jou ook goed is natuurlijk DJMO!)
![]()
Denk er maar even over na hoor, ik hoef er niets voor te hebben in ieder geval, behalve portkosten. Max moet geen hele hoge wreef hebben, dan passen ze namelijk lastig (vriendin van mij, haar zoontje pastte ze daarom niet).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
ohh fuente mooie schoentjes!zit even te twijfelen. max zit nu in 24, dus met een beetje pech zit ie in de zomer al in 25.. nog even over nadenken!
![]()
ik doe een hoop weg:
HEMA badje+standaard
Tummytub
HEMA autostoeltje
HEMA speelkleed
draagzak v/h merk Red Castle Sport (klik hier voor filmpje)
Loopauto fisherprice (met geluid)
en nog vééeel meer![]()
foto's komen nog
okquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Denk er maar even over na hoor, ik hoef er niets voor te hebben in ieder geval, behalve portkosten. Max moet geen hele hoge wreef hebben, dan passen ze namelijk lastig (vriendin van mij, haar zoontje pastte ze daarom niet).
hij heeft geen hele hoge wreef geloof ik
Ik haal de verkochte dingen er even uit of er gaat een streep door in de spoiler
It's all up to you![]()
Ze heeft een PM dus we wachten even af. Ik hou er in ieder geval 1 voor je apart.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja dat zou top zijn, zij woont vrij dicht bij mij(als het voor jou ook goed is natuurlijk DJMO!)
It's all up to you![]()
Fuente, ik doe t toch niet. ik heb nu al een hele bups schoenen eigenlijk schaaaam en ik weet niet hoe het zit met zn maat straks.
Is goed!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:06 schreef pinquit het volgende:
Fuente, ik doe t toch niet. ik heb nu al een hele bups schoenen eigenlijk schaaaam en ik weet niet hoe het zit met zn maat straks.
![]()
Ik moest toch naar zolder dus ik dacht, waarom ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Ik heb een kortingsbon in de aanbieding, ook geldig voor de positie mode
Miss Etam 15% korting op de gehele collectie. Geldig tot 31 mei 2009![]()
heb er wel 1 KP, maar ik zit niet echt in de buurt van Den Haagerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
kunnen de zitjes die je in de bakfiets had niet voor op de fiets als je een beugel bijkoopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
iemand nog een zitje voor voorop de fiets ? Heul toevallig in de buurt van Den Haag ?
Die beugels zijn niet zo duur, en ik dacht dat die zitjes die ze op de bankjes monteren normale voorstoeltjes van GMG zijn.![]()
in de bakfiets zaten 2 voorop zitjes. 1 daarvan zit nu ook voorop met nieuwe voetensteuntjes.
Voor achterop heb ik dus een nieuwe gekocht (tot 25 kilo), maar ik wist niet dat die krengen zo duur waren....dus doodzonde, want zoveel 2e hands te koop...STOM !
Voorop (uit de bakfiets) is ongeveer tot 15 kilo, dus ik dacht ik vraag alvast....
@ Pinguit....waar woont gij ?![]()
volgens mij zijn alle voorop stoeltjes tot een kilo of 15...
Je moet ze gewoon niet zoveel te eten geven, dan worden ze ook niet zo snel 15 kilo![]()
![]()
We hebben niet allemaal een Pepijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef p_iglet het volgende:
volgens mij zijn alle voorop stoeltjes tot een kilo of 15...
Je moet ze gewoon niet zoveel te eten geven, dan worden ze ook niet zo snel 15 kilo
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ahw Tearsong, wat jammer dat ik nog niet weet hoe en wat. Als we een jongetje zouden krijgen zou ik zo wat dingetjes van je over willen nemenleuke spullen!
![]()
ik heb een bobike zitje, ook tot 15 kilo. toen ik m kocht dacht ik; daar is max dus over een half jaar uitgegroeidquote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
in de bakfiets zaten 2 voorop zitjes. 1 daarvan zit nu ook voorop met nieuwe voetensteuntjes.
Voor achterop heb ik dus een nieuwe gekocht (tot 25 kilo), maar ik wist niet dat die krengen zo duur waren....dus doodzonde, want zoveel 2e hands te koop...STOM !
Voorop (uit de bakfiets) is ongeveer tot 15 kilo, dus ik dacht ik vraag alvast....
@ Pinguit....waar woont gij ?
toen was ie nog een dikke baby
hij weegt ondertussen nogsteeds geen 13 kilo
ik woon in Gorinchemerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
K_P zoek je nou een stoeltje voor voorop? Je mag de mijne wel tijdelijk hebben, kan je 'm dan gelijk meenenem? Dan krijg ik 'm wel weer terug wanneer nummer 2 kan zitten (december 2009 ofzo)Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
En Anna dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef Memmel het volgende:
K_P zoek je nou een stoeltje voor voorop? Je mag de mijne wel tijdelijk hebben, kan je 'm dan gelijk meenenem? Dan krijg ik 'm wel weer terug wanneer nummer 2 kan zitten (december 2009 ofzo)
Ja, ik zoek een stoeltje voor voorop. Heb je er dan 2 ?
Ik heb voor je nummero 2 dan wel weer een stoeltje waarin hij kan zitten tot 15 kilo.![]()
K-p, maar je zoekt dus een voorop stoeltje voor boven de 15 kilo?
volgens mij bestaan die niet eens. (en zijn de flensjes al bijna 15 kilo dan? vanaf hun 1ste verjaardag groeien ze echt minder hard hoor![]()
![]()
ben ik echt zo onduidelijk....quote:Op maandag 12 januari 2009 14:45 schreef p_iglet het volgende:
K-p, maar je zoekt dus een voorop stoeltje voor boven de 15 kilo?
volgens mij bestaan die niet eens. (en zijn de flensjes al bijna 15 kilo dan? vanaf hun 1ste verjaardag groeien ze echt minder hard hoor![]()
![]()
Ja voor boven de 15 kilo en ja ik weet dat ze niet zo hard groeien als in het eerste jaar, maar ze zitten zo krap met die dikke winterjassen. En daarbij dacht ik het gewoon even te vragen....het heeft ook geen haast![]()
![]()
Of ik niet wakker, dat kan ook
Ik vind Pepijn met winterjas nu al krap zitten in dat voorstoeltje wat op de bakfiets zit, en dat stoeltje is van 9-15 kilo. Nou ik mag blij wezen als Pepijn uberhaupt de 9 kilo al haalt, laat staan dat hij er tot 15 kilo in moet passen. En die beentje op zijn plek proppenvooral als ze zo heerlijk meewerken
![]()
![]()
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
Ik neem ze mee naar Den Haag voor je.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Reinhilde het volgende:
Tearsong ik wil de spencertjes wel hebben, alle2!!
De spencertjes zijn dus verkocht!She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Die bestaan zeker. Maar ik heb ook een bakfiets en ik vind het zo gezellig 1 voorop!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?
En het lijkt me dat 2 achterop te zwaar wordt...
Ik heb nu ook geen idee, hoor.
Als ik nummer 1 in het zitje zet, dan is nummer 2 volgens mij al 10 km verderop aan het zwaaien....![]()
K_P, hier de oplossing voor je probleem: http://www.fietsenonderdelen.be/images/agu-fietstas-140.jpg
Maar wil je het zitje nou lenen of niet? Dan zorg ik dat 'ie klaar staat.Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
Dan heb je toch helemaal geen zitje voor voorop nodig?!quote:kapitein_pannekoek schreef:
Maar ik heb ook een bakfiets![]()
Ze passen toch samen in de bakfiets...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."![]()
ik heb nog jongens en meisjes kleding in de aanbieding:
klik hier
verder heb ik nog nieuw in verpakking Difrax de steriliseer fles. te sterliliseren zonder pan gewoon in de magnetron. met speen en zo een ringetje om het lekvrij te houden. flessen kunnen in de vriezer.
1 euro per stuk:
verder heb ik nog het boek babytaal nog zo goed als nieuw:
af te halen in panningen of verzenden dan zijn deze voor de koper.
voor meer info of vragen pm of mailen
mama van 3 kids!![]()
laat maar wat betreft die zitjes....het wordt een dagtaak om het uit te leggen...
Ik vroeg gewoon een zitje en die heeft 1 van jullie of niet.
Ik hoor het graag,via PM, of je er wel 1 hebt.![]()
Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien!quote:kapitein_pannekoek schreef:
laat maar wat betreft die zitjes....
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."![]()
quote:
It's all up to you![]()
hoi! Ela wordt bijna 4, heeft iemand een fietsje over voor een meisje van 107 cm lang met lange benen? Ik vermoed dat ze dan een 16 inch of 18 inch moet hebben? of een 14 inch? het zou haar eerste fiets met trappers worden, ze heeft een loopfiets bij papa en dat gaat zo goed dat de overstap naar fietsen niet eens zo groot hoeft te zijn vermoedelijk. doe even een duizend1nachten apestaartje hotmail mail? thanks!..en laat gaan...![]()
Ik ben op zoek naar het volgende:
- een rugdrager voor in de bergen
- een warme voetenzak voor buggy (merk Mexx) Mag ook een universele zijn.
Je mag me ook PM-en als je reactie wilt geven maar het mag hier ook.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.![]()
Ok bedankt voor de tip maar ik heb toch liever zo 1 met een frame.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef p_iglet het volgende:
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.
[ Bericht 6% gewijzigd door flowerbox op 13-01-2009 15:05:47 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Hier ook maar even:
iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32![]()
het is dezelfde als dezequote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fruppel het volgende:
pinquit wat voor speelkleed is dat Hema speelkleed?
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: