Je hebt pmquote:Op woensdag 31 december 2008 23:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een kleine slaapzak maat 50.
Oooohh, wat een mooie schoentjes. Nou vind ik het oprecht jammer dat ik geen jongetje hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Fuente het volgende:
Ik heb een paar jongensschoenen in de aanbieding, maat 25, 2 keer gedragen. Ik hoef er niets voor te hebben, alleen de portokosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik eventueel welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef TearSong het volgende:
Ik heb net een hele zooi meisjeskleding van maat 56 tot maat 68 op de foto gezet. Iemand interesse want dan plaats ik de foto's hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen en maten staan onder de spoilers anders wordt de post zo lang met alle foto's.
*haalt diep adem*
Eerst dit plaatsen, straks meer
[ Bericht 0% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:35:12 ]She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:37:03 ]She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat was het. Als je veel dingen wil hebben kunnen we er altijd een leuk prijsje voor bedenken
[ Bericht 5% gewijzigd door TearSong op 09-01-2009 22:38:19 ]She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Het zwarte broekje is eigenlijk donkergrijs ribquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68
Nog steeds hebben?
She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
en het lief vestje wil ik ook wel hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb wel interesse in de 2 overgooiers en het spijkerbroekje maat 68 en het zwarte? broekje maat 68![]()
ja donkergrijs is ook goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Het zwarte broekje is eigenlijk donkergrijs ribNog steeds hebben?
![]()
Ohhh ik wil dat badpakje van Lief!En dat groene overslagtopje van Lief! en dat rod vestje van Lief!
![]()
Ik hou van Lief! valt het op?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Oh te laat voor het vestje zie ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Ja..helaas. Ik PM je wel even over het groene topje en het badpakjequote:
She said you can paint your sky any colour
It's all up to you![]()
Overslagtopje Lief! maat 62, setje H&M samen 3 euro., Broekjes maat 62, 2 euro p/s (en dan de meest linker en de meest rechter), Broekjes maat 68, 2 euro p/s, dat roze broekje naast het ribbroekje en het broekje rechtsboven graag, Shirts maat 62, 2 euro p/s de 2 ondersten, Shirtjes Mexx, beiden maat 68 maar de rechter valt als een 62. 2 euro p/s allebei..
Een beetje onduidelijk, maar heb gekopieerd uit de spoilers en er dan bij vermeld welke ik graag wil van de foto's...
Leuke kleding joh!!![]()
ohh fuente mooie schoentjes!zit even te twijfelen. max zit nu in 24, dus met een beetje pech zit ie in de zomer al in 25.. nog even over nadenken!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
TearSong je komt zeker niet toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam, ik vind de winterslaapzak zo schattig maar met verzenden wordt het wel weer wat duur.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: