ben ik echt zo onduidelijk....quote:Op maandag 12 januari 2009 14:45 schreef p_iglet het volgende:
K-p, maar je zoekt dus een voorop stoeltje voor boven de 15 kilo?
volgens mij bestaan die niet eens. (en zijn de flensjes al bijna 15 kilo dan? vanaf hun 1ste verjaardag groeien ze echt minder hard hoor
Ik neem ze mee naar Den Haag voor je.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Reinhilde het volgende:
Tearsong ik wil de spencertjes wel hebben, alle2!!
Die bestaan zeker. Maar ik heb ook een bakfiets en ik vind het zo gezellig 1 voorop!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?
Dan heb je toch helemaal geen zitje voor voorop nodig?!quote:kapitein_pannekoek schreef:
Maar ik heb ook een bakfiets
Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien!quote:kapitein_pannekoek schreef:
laat maar wat betreft die zitjes....
quote:
Ok bedankt voor de tip maar ik heb toch liever zo 1 met een frame.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef p_iglet het volgende:
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.
het is dezelfde als dezequote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fruppel het volgende:
pinquit wat voor speelkleed is dat Hema speelkleed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |