abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 15:22:05 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64951298
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64953362
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Reinhilde het volgende:
Tearsong ik wil de spencertjes wel hebben, alle2!!
Ik neem ze mee naar Den Haag voor je.

De spencertjes zijn dus verkocht!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64954023
pi_64956087
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?
Die bestaan zeker. Maar ik heb ook een bakfiets en ik vind het zo gezellig 1 voorop!
En het lijkt me dat 2 achterop te zwaar wordt...

Ik heb nu ook geen idee, hoor.
Als ik nummer 1 in het zitje zet, dan is nummer 2 volgens mij al 10 km verderop aan het zwaaien....
  maandag 12 januari 2009 @ 17:29:29 #185
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64956917
K_P, hier de oplossing voor je probleem: http://www.fietsenonderdelen.be/images/agu-fietstas-140.jpg

Maar wil je het zitje nou lenen of niet? Dan zorg ik dat 'ie klaar staat.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:32:17 #186
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_64957033
quote:
kapitein_pannekoek schreef:
Maar ik heb ook een bakfiets
Dan heb je toch helemaal geen zitje voor voorop nodig?!
Ze passen toch samen in de bakfiets...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_64957083
ik heb nog jongens en meisjes kleding in de aanbieding:
klik hier

verder heb ik nog nieuw in verpakking Difrax de steriliseer fles. te sterliliseren zonder pan gewoon in de magnetron. met speen en zo een ringetje om het lekvrij te houden. flessen kunnen in de vriezer.
1 euro per stuk:

verder heb ik nog het boek babytaal nog zo goed als nieuw:

af te halen in panningen of verzenden dan zijn deze voor de koper.
voor meer info of vragen pm of mailen
mama van 3 kids!
pi_64957594
laat maar wat betreft die zitjes....het wordt een dagtaak om het uit te leggen...

Ik vroeg gewoon een zitje en die heeft 1 van jullie of niet.
Ik hoor het graag,via PM, of je er wel 1 hebt.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:18:13 #189
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64958551
pinquit wat voor speelkleed is dat Hema speelkleed?

TearSong heb je dat skipak nog?
  maandag 12 januari 2009 @ 18:34:46 #190
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_64959017
quote:
kapitein_pannekoek schreef:
laat maar wat betreft die zitjes....
Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_64960772
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fruppel het volgende:
TearSong heb je dat skipak nog?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:59:35 #192
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_64982188
hoi! Ela wordt bijna 4, heeft iemand een fietsje over voor een meisje van 107 cm lang met lange benen? Ik vermoed dat ze dan een 16 inch of 18 inch moet hebben? of een 14 inch? het zou haar eerste fiets met trappers worden, ze heeft een loopfiets bij papa en dat gaat zo goed dat de overstap naar fietsen niet eens zo groot hoeft te zijn vermoedelijk. doe even een duizend1nachten apestaartje hotmail mail? thanks!
..en laat gaan...
pi_64985469
Ik ben op zoek naar het volgende:

- een rugdrager voor in de bergen
- een warme voetenzak voor buggy (merk Mexx) Mag ook een universele zijn.

Je mag me ook PM-en als je reactie wilt geven maar het mag hier ook.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_64987159
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 13:35:15 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64989436
jdee, 16 inch is toch al best heel groot hoor, op die leeftijd. groter zou ik nu echt niet doen.
pi_64990028
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef p_iglet het volgende:
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.
Ok bedankt voor de tip maar ik heb toch liever zo 1 met een frame.

[ Bericht 6% gewijzigd door flowerbox op 13-01-2009 15:05:47 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_64990237
Hier ook maar even:

iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:49:58 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64992959
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fruppel het volgende:
pinquit wat voor speelkleed is dat Hema speelkleed?

het is dezelfde als deze
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:52:06 #200
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64993070

pi_64996994
pinquit wat een schatje zeg.

het speelkleed hebben wij ook. super ding, echt een hit hier!!!
mama van 3 kids!
pi_64998558
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef owlet het volgende:
Hier ook maar even:

iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32
Als Owlet ze verkocht heeft heb ik ze ook nog in de aanbieding
Een paar keer geprobeerd maar ik vond het geen succes
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:09:52 #203
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65003283
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:49 schreef pinquit het volgende:

[..]

het is dezelfde als deze
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)
En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!
Weet je wat je er voor zou willen hebben?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:22:47 #204
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65006285
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Fruppel het volgende:

[..]

En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!
Weet je wat je er voor zou willen hebben?
Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meer
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wil hoe lossen we dat op?
pi_65007814
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).
pi_65008644
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).
Wij wel Bix!
Ik pm je even!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:15:57 #207
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65008646
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meer
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wil hoe lossen we dat op?
Dat de zak niet netjes is maakt niet uit!
Uhm PM me anders even wat je ervoor wilt hebben en wat de verzendkosten eventueel zijn.
Waar in de buurt woon jij...dan ga ik even bedenken hoe het opgelost kan worden!
pi_65018267
Voor de zomermoeders..ik heb tig rompertjes mt 50/65 en 62/68 korte mouw en mouwloos in de aanbieding
Bijna allemaal van de Hema. Elin prop ik braaf in lange mouw rompertjes dus de korte mouw zal ze waarschijnlijk nooit dragen.
Ik zal wel even een foto maken als er iemand interesse heeft.. (het is allemaal meisjespruttel trouwens)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:14:42 #209
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65031841
Ben maar eens door de kleding kasten van de kinders geweest en heb in de aanbieding, ze staan ook op marktplaats

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:21 #210
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65032123
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
beetje slechte foto
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')