Ik neem ze mee naar Den Haag voor je.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Reinhilde het volgende:
Tearsong ik wil de spencertjes wel hebben, alle2!!
Die bestaan zeker. Maar ik heb ook een bakfiets en ik vind het zo gezellig 1 voorop!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een bobike zitje, is die voor boven de 15 kg? Ik wil 'm tzt wel weer terug, maar je mag 'm voor nu best lenen hoor. Manlief heeft mijn fiets onder mijn kont vandaan verkocht, dus.....aan een zitje heb ik ook niet zo heel veel.
Bestaan er geen duo zitjes achterop ofzo voor een tweeling?
Dan heb je toch helemaal geen zitje voor voorop nodig?!quote:kapitein_pannekoek schreef:
Maar ik heb ook een bakfiets
Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien!quote:kapitein_pannekoek schreef:
laat maar wat betreft die zitjes....
quote:
Ok bedankt voor de tip maar ik heb toch liever zo 1 met een frame.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef p_iglet het volgende:
flowerbox, je kunt voor dragen ook even in het draagdoektopic kijken.
Veel mensen vinden een doek fijner dragen dan een framedrager omdat het kind, en dus ook het zwaartepunt dichter bij jezelf ligt.
het is dezelfde als dezequote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fruppel het volgende:
pinquit wat voor speelkleed is dat Hema speelkleed?
Als Owlet ze verkocht heeft heb ik ze ook nog in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef owlet het volgende:
Hier ook maar even:
iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32
En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
het is dezelfde als deze
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)
Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Fruppel het volgende:
[..]
En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!
Weet je wat je er voor zou willen hebben?
Wij wel Bix!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).
Dat de zak niet netjes is maakt niet uit!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meer
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wilhoe lossen we dat op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje slechte foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: