abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64996994
pinquit wat een schatje zeg.

het speelkleed hebben wij ook. super ding, echt een hit hier!!!
mama van 3 kids!
pi_64998558
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef owlet het volgende:
Hier ook maar even:

iemand nog interesse in ongebruikte (dôh!) lilypadz? Nieuw waren ze ¤ 22,95, ik wil er graag ¤ 15,00 voor hebben. Ze passen door de brievenbus en wegen bijna niets dus de verzendkosten zijn ¤ 1,32
Als Owlet ze verkocht heeft heb ik ze ook nog in de aanbieding
Een paar keer geprobeerd maar ik vond het geen succes
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:09:52 #203
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65003283
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:49 schreef pinquit het volgende:

[..]

het is dezelfde als deze
met 3 losse speelknuffeltjes (t lieveheersbeestje, de vis en de bloem)
En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!
Weet je wat je er voor zou willen hebben?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:22:47 #204
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65006285
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Fruppel het volgende:

[..]

En hij ziet er nog netjes uit? Vind hem mega leuk!
Weet je wat je er voor zou willen hebben?
Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meer
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wil hoe lossen we dat op?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65007814
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).
pi_65008644
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik heb nog zo'n wc-bril-met-trapje over. wie kan ik er blij mee maken? mag weg tegen verzendkosten (of zelf komen ophalen natuurlijk).
Wij wel Bix!
Ik pm je even!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:15:57 #207
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65008646
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hij ziet er nog netjes uit ja, alleen de zak waar ie in zit niet zo supernetjes meer
ik zit even te denken, de verzendkosten zijn zo'n beetje duurder dan k er voor wil hoe lossen we dat op?
Dat de zak niet netjes is maakt niet uit!
Uhm PM me anders even wat je ervoor wilt hebben en wat de verzendkosten eventueel zijn.
Waar in de buurt woon jij...dan ga ik even bedenken hoe het opgelost kan worden!
pi_65018267
Voor de zomermoeders..ik heb tig rompertjes mt 50/65 en 62/68 korte mouw en mouwloos in de aanbieding
Bijna allemaal van de Hema. Elin prop ik braaf in lange mouw rompertjes dus de korte mouw zal ze waarschijnlijk nooit dragen.
Ik zal wel even een foto maken als er iemand interesse heeft.. (het is allemaal meisjespruttel trouwens)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:14:42 #209
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65031841
Ben maar eens door de kleding kasten van de kinders geweest en heb in de aanbieding, ze staan ook op marktplaats

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:21 #210
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65032123
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
beetje slechte foto
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:25:03 #211
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65032291
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
en dat was alleen maar dennis zijn kleding, en nog niet eens de helft van wat er nog in de kast hangt ik heb een serieus probleem geloof ik
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:28:18 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_65047818
Ik heb nog wat dingetjes van René liggen, iemand interesse, dan zal ik morgen foto's maken, mt 134/140 ongeveer.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:34:48 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65053861
Dat is voor Katja nog iets te groot.

Ik heb hier nog 2 dekbedhoezen met kussensloop liggen. Ooit gekocht voor een peuterbed of meegroeibed, maar dat peuterbed/meegroeibed is er nooit gekomen.

edit de dekbedhoezen zijn inmiddels vergeven.

[ Bericht 29% gewijzigd door livelink op 16-01-2009 19:52:11 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:46:25 #214
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_65087914
Ik heb nog een v-tech laptop genius liggen kyllian doet er niks mee misschien voor iemand hier?
en ook nog een swimsafe zonder zwembroekje .kleur blauw 4/5 jaar
pi_65098995
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 08:42 schreef Dakota het volgende:
Voor de zomermoeders..ik heb tig rompertjes mt 50/65 en 62/68 korte mouw en mouwloos in de aanbieding
Bijna allemaal van de Hema. Elin prop ik braaf in lange mouw rompertjes dus de korte mouw zal ze waarschijnlijk nooit dragen.
Ik zal wel even een foto maken als er iemand interesse heeft.. (het is allemaal meisjespruttel trouwens)
Ik denk dat de meeste zomer moeders nog niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgen...
Ik krijg het als het goed is 6 februari te horen, en als ik een meisje krijg, heb ik wel interesse... maar nu weet ik het dus nog niet...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65119896
Tegen verzendkosten:

Niet deze natuurlijk, maar zo'n ding. En zonder kind.

Dit is op te sturen.

Verder heb ik ook een plastic strijkplankje met strijkboutje staan, maar dat is te groot om op te sturen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65274203
Ik heb een maxi-cosi city 'over'
Het is wel een ouwetje maar in goede staat.
Print is deze
Inclusief voetenzak, regenhoes en zonnehuif (is wat vaal maar niet kapot. met een verfje weer goed)
25 euro
Saartje
pi_65274342
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef Popples het volgende:
ik heb nog jongens en meisjes kleding in de aanbieding:
klik hier

verder heb ik nog nieuw in verpakking Difrax de steriliseer fles. te sterliliseren zonder pan gewoon in de magnetron. met speen en zo een ringetje om het lekvrij te houden. flessen kunnen in de vriezer.
1 euro per stuk:
[ afbeelding ]

verder heb ik nog het boek babytaal nog zo goed als nieuw:
[ afbeelding ]

af te halen in panningen of verzenden dan zijn deze voor de koper.
voor meer info of vragen pm of mailen
het boek is verkocht
mama van 3 kids!
pi_65275117
Ik heb ook een maxicosi in de aanbieding. Donkerblauw met rood. Inclusief voetenzak, zonneding, regenhoes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65275828
Ik zoek kleding voor Amber. Maat 104. Wie heeft?
pi_65276894
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste zomer moeders nog niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgen...
Ik krijg het als het goed is 6 februari te horen, en als ik een meisje krijg, heb ik wel interesse... maar nu weet ik het dus nog niet...
Ik zal de post over een maandje nog wel eens plaatsen..incl. foto's
wanna rub mah puppeh?!
pi_65287205
ladyS, anna heeft amber nu definitief ingehaald geloof ik. die past niet meer in 104. ik zal es voor je kijken of ik nog wat leuke dingen heb liggen.
pi_65287299
LadyS ik heb misschien nog wel wat liggen dat niet mijn smaak is maar misschien wel de jouwe,moet je nog wel ff wachten en mij eventueel nogeven helpen herinneren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65288358
Jullie zijn lief

Jeetje Jelief, wil je niet eens nu alles ondersteboven halen voor me, dat valt me wel een beetje van je tegen
aan de andere kant, ik kom het wel bij je halen dan en dan kan ik meteenje wurmpje zien Doe maar rustig aan dus
pi_65288418
tja ik ben een kutwijf
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65300161
In de aanbieding, gratis

-weg-
maat 80 van Villa Happ

maat 80, van de hema, 2 keer gedragen

maat 86, van de hema

maat 86

pyjama, valt als maat 80, nooit gedragen

-weg-
spijkerrokje van dirkje, maat 86, de voorste op de foto

[ Bericht 13% gewijzigd door YPPY op 23-01-2009 13:27:05 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65314185
Het gestreepte shirtje en het spijkerrokje zijn gereserveerd.

Dan heb ik nog, in ruil voor iets leuk (kaartje met blingbling oid) voor Anna:

Set van Feetje, maat 86, maar valt kleiner (als 80)

-weg-
Paarse broek, merk is kiddy girl. Het labeltje zegt maat 92/98, maar werd gedragen bij 80

Hema rokje maat 86/92. Pas hier nog wel, maar ik vind het model niet leuk voor Anna.

Set van h&m, maat 80. Broekje is gevoerd en dus lekker warm.

-weg-
Shiit van sundvall baby, maat 86 en broek van prenatal, maat 80. Aan de binnenkant van de broek zitten drukkers, zodat je de pijpen makkelijk op kunt rollen.

Jurkje met kikker, maat 80, 1 keer gewassen, niet gedragen.

-weg-
Verschillende shirtjes, o.a. villa happ, mexx en h&m. Vallen allemaal als maat 80

Verschillende broekjes. Witte is ongeveer maat 68. De paarse 74 (benetton) en de oranje 80 (esprit).

Zwembroekje hema, maat 80/86. Niet gedragen, lag op het kdv voor 'het geval dat'.

[ Bericht 7% gewijzigd door YPPY op 23-01-2009 13:27:56 ]
*OUD heilige*
pi_65330689
Ik ben op zoek naar het volgende:

- een rugdrager met zo'n ijzeren frame
- een warme voetenzak voor buggy (merk Mexx) Mag ook een universele zijn.
- warme winterschoentjes (liefst hoog) voor meisje van 9 mnden

Je mag me ook PM-en als je reactie wilt geven maar het mag hier ook.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 januari 2009 @ 21:52:02 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65331515
Christan heeft deze dubbel, uit de serie Waanzinnig om te weten:

Dit is een gloednieuw, ongelezen exemplaar. Nieuwprijs is ¤ 6,50, mag weg voor een leuk bod maar liever nog ruilen voor een ander deel van de serie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65331734
yppy dat setje van de h&m hoeveel?
pi_65332653
Verzendkosten Ticootje, hoef er niks voor te hebben. Behalve als je heel veel wilt, dan wil ik een blingbling kaart voor Anna.
*OUD heilige*
pi_65332695
woon jij niet toevallig in de buurt? Zeg maar omg. den haag?

Het shirtje van villa happ en de pyjama wil ik ook wel.
pi_65333214
Nee, meer aan de andere kant van Zuid-Holland, bij Gorinchem.

Het villa happ shirtje is al weg, de pyjama staat genoteerd.

Verder is het setje met de groene broek weg, de oranje broek ook en de shirtjes. Morgen als ik wakker ben, zal ik die foto's weghalen.
*OUD heilige*
pi_65342047
Ik heb dit leuke overslag vestje in de aanbieding. Maat 62 (van Prenetal). Valt als 62/68 denk ik.
Lotte heeft hem denk ik 2x aangehad.
Het vestje past in een envelop door de brievenbus

vrijdag 23 januari 2009 @ 13:02:30 #235
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_65342179
Ik ben op zoek naar Thomas en zijn vriendjes de DUPLO trein.

Iemand hier die hem heeft en wel kwijt wil?
pi_65342913
ooooh Mrien wat wil je voor het vestje hebben?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65347590
yppy, ik pm je maandag, ik kan geen pm sturen vanaf mn telefoon. Het h&m setje en de pyjama.
pi_65348475
Wat een lief vestje zeg Helaas krijg ik Linde daar niet meer ingepropt
pi_65348528
Je hebt PM dakota
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:08:14 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65519353
Wie kan ik blij maken met deze slaapzak van Prenatal? Helemaal nieuw, kostte in winkel 22,99 en is lengtemaat 90. Te klein gekocht helaas! De mouwen zijn afritsbaar.

Ik vind (eventuele) verzendkosten en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleinigheidje voor de kindjes prima! Dus echt iets inimini's (stickervelletje ofzo!)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65519548
Mijn moeder heeft voor Amber en Iris van die Uggs-laarsjes (maar dan van de merken Bearpaw en Emu) gekocht in New York. Maar het blijken 2 dezelfde maten te zijn. Dus Iris heeft nu 2 paar en Amber geen. Ik mocht hier kijken van mijn moeder voor Uggs voor Amber, maar we kregen een rolberoerte van de prijs (139,95 ), dus ik zoek een alternatief. Wie weet een webwinkel, of een "gewone" winkel, maar goedkopere "Uggs" worden verkocht? Of wie heeft ze nog liggen ter overname (maat 26/27 ongeveer)

Bix, had jij toevallig nog gekeken voor kleertjes
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:17:14 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65519599
ladyS, ik zag ze bij Scapino in de etalage laatst. Met een heel leuke Hello Kitty erop <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:24:54 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65519862
Ik ben op zoek naar een extra breed (trap) hekje om de doorgang naar onze keuken af te kunnen zeggen.
Het is zo'n 1.70 breed. Weet iemand iets?
pi_65520144
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
ladyS, ik zag ze bij Scapino in de etalage laatst. Met een heel leuke Hello Kitty erop <3
Ja die heb gisteren toevallig ook gezien, 24.95 waren ze.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:32:13 #245
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65520170
quote:
Oeh die zijn wel erg

Kosten ook maar 25euro! (op de site zijn ze uitverkocht maar misschien dat ze ze in een filiaal bij je in de buurt wel hebben)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65520303
quote:
Ik heb meteen online gekeken, maar die gaan vanaf maat 29
Maar bedankt iig!!

Ze zijn wel leueueueuek!!!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:36:12 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_65520306
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een extra breed (trap) hekje om de doorgang naar onze keuken af te kunnen zeggen.
Het is zo'n 1.70 breed. Weet iemand iets?
Clark van Lois

(Ik zou gewoon zelf iets in elkaar flansen, F. is toch ook wel een beetje handig? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:45:46 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65520607
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Clark van Lois

(Ik zou gewoon zelf iets in elkaar flansen, F. is toch ook wel een beetje handig? )
Ehm nee... ik ben de handige van de 2. Hij schept altijd op over het timmermansoog dat hij van zijn opa ge-erfd zou hebben, maar de arme man draait zich volgens mij in zijn graf om als hij hem bezig ziet.

En het lastige hieraan is dat het gaat zwabberen als het niet dik genoeg is (dat heb ik gezien met de radiator-ombouw). En ik heb geen zin om met balken van 10cm te gaan werken etc.
Het moet wel een beetje baby-peuter-sterk zijn he.

En het bestaat gewoon wel hoor, van traphekjes materiaal, zoiets zeg maar:

En ik heb ook al iets gevonden dat past en ietsje goedkoper is, maar 150E vind ik nog best wel wat geld, vandaar mijn vraag of iemand hier iets wist of had.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:46:41 #249
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65520634
Sugar, misschien is het wel wat voor ons, die slaapzak?
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:47:46 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65520671
Traphekjes zijn hartstikke duur. 150 euro vind ik wel meevallen voor zo'n hekwerk

Sollie LadyS, ik wist natuurlijk niet in welke maten ze ze allemaal hebben. Crocs heeft nu ook opruiming, misschien is dat een idee?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:51:52 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65520789
BE, je laat dat ding vast een hele tijd staan, en van die van het plaatje kun je eigenlijk wel uitgaan dat dat van goeie kwaliteit is. Best veel geld maar het zou misschien en hoop frustratie schelen? (Slot wat niet werkt, zwabberen? Als je het zelf maakt?) Ik zou 'm gewoon kopen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:56:40 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65520953
Dat dus idd Lishe. Het moet zowel Sasha nu als straks ook nog de nieuwe baby op zijn minst een jaartje of 2 doorstaan dus als het goed is hangt hij er straks minimaal 3 jaar, dus het moet wel gewoon goed zijn, anders kan ik na een jaar weer iets nieuws kopen.

Ik vind het gewoon 'lastig' dat Sasha heel gezellig tegen mijn benen aan komt kroelen als ik sta te koken en hij zat van de week al aan een overhangend sopdoekje te trekken enzo. En met zijn vingertjes komt hij nu al echt op het aanrechtblad en dus tegen de rand van het gasfornuis. Lijkt mij veel prettiger voor iedereen als hij gewoon braaf achter een hekje kan blijven.

Die site van dat plaatje hierboven doet ook aan deel-delen dus zelf samenstellen. Vanavond maar eens goed uit gaan pluizen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:57:36 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65520978
Hihi, ja tuurlijk, Guus! Stom dat ik niet aan je dacht, ik denk doordat je geen lange mouwen wilde? Maar hij is voor Stella!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:59:13 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65521034
Ik zie nu dat ze iets hebben dat voor ons ideaal zou zijn voor 90 Euro. Klaar!

Ow nee, toch niet helemaal, nou ja, ik ga even mailen maar. Klaar hier iig.

[ Bericht 25% gewijzigd door BE op 29-01-2009 11:06:12 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:27:21 #255
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65521957
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ja tuurlijk, Guus! Stom dat ik niet aan je dacht, ik denk doordat je geen lange mouwen wilde? Maar hij is voor Stella!
haha, nee klopt, op het kdv mogen ze geen slaapzakjes met lange mouwen hebben, maar deze zijn afritsbaar toch? En ik koop graag wat stickervellen voor je kids hoor .
pi_65655402
Ik zoek een leuke ( zomer ) trenchcoat voor Jetje in maat 98 ( ze heeft nu 92 )
Iemand tips of nog wat liggen??

aangeboden:
3 Voedingsbeha's in het wit van Anita maat 80 c
Voor interesse ff pm'en!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 2 februari 2009 @ 22:07:38 #257
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65674173
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Clark van Lois

Is Clark 170 breed ? Maar wil Lois hem wel uitlenen om bij BE in het keukengat te gaan staan?
Lekker douchen!
pi_65674789
Ik heb nog een Sack 'n Seat in de aanbieding. Die van mij is blauw.

quote:
Van zak naar kinderstoel in een handomdraai.

Dus met de Sack'n Seat voortaan altijd een kinderstoel bij. Keer het zakje van de Sack'n Seat binnenste buiten en plaats de hoes over de rugleuning van de stoel. Zet het kindje op de stoel en haal de sack'n Seat tussen de benen door omhoog. Breng dan de riem aan. Sack'n Seat is gemaakt voor kinderen die al zelfstandig kunnen zitten, vanaf ongeveer 8 maanden tot twee jaar (max 16 kilo)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 februari 2009 @ 22:24:05 #259
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65674955
Ideaal ding die sack and seat. Wij hebben 'm in de luiertas zitten en gebruiken 'm heel vaak. (Als we ergens blijven eten, bij mijn ouders die maar 1 kinderstoel hebben etc). Aanrader!!!
Lekker douchen!
pi_65685995
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nog een Sack 'n Seat in de aanbieding. Die van mij is blauw.
[ afbeelding ]
Wat is je vraagprijs? Klinkt als een handig product voor als je op stap gaat, zoals hierboven beschreven.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65686069
Ik wil er graag 10 euro voor hebben.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:18:33 #262
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65687747
Als je er met Kahlen niet uitkomt, ben ik wel geintresseerd snoopy
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65688268
wij hebben een box in de aanbieding:

nieuwe in verpakking Difrax steriliseerflessen:
mama van 3 kids!
pi_65691720
Ik ben op zoek naar een meerijplank/kiddy/buggyboard geval voor mijn quinny freestyle 3xl. Ik heb het via mijn gastouderbureau geprobeerd maar die zeggen dat ze universele hebben maar die passen niet op mijn kinderwagen. Tot zover universeel dus.
Nou schijnt het dat er een step-up ding is van mutsy die ook op de quinny past. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand anders een plankje voor de quinny voor een leuk prijsje?
pi_65723926
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef E.T. het volgende:
Als je er met Kahlen niet uitkomt, ben ik wel geintresseerd snoopy
Ik heb even overlegd met mijn partner en die denkt dat we het niet vaak gaan gebruiken, je mag hem dus hebben E.T.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65726973
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef snoopy het volgende:
Ik wil er graag 10 euro voor hebben.
Ik heb dan na ET interesse als het kan
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:35:07 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65729651
ik heb ook een meeneemstoelding te koop.
het is zo'n model:

maar dan groen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:56:37 #268
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65730474
zo, even fotootjes van die van mij:
SPOILER
pi_65730605
pinq tot hoeveel kilo is die? en wat wil je ervoor hebben?
mama van 3 kids!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:15:33 #270
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65731258
oh ik heb echt geen idee tot hoeveel kilo hij is, het staat er niet op. het 'zitvlak' is gevuld met een soort schuim, ik geloof dat er niet echt een maximum is.
ik wil er ook 10,- voor. zit alleen weer met die stomme verzendkosten heb je misschien nog meer nodig?
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:20:13 #271
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65731468
ook nog te koop:
een voetenzak voor in de wagen.
een badje+standaard+tummytub
loop/speelkarretje
loopauto van fisher price
fietsstoeltje bobike voor voorop, met windscherm
speelkleed HEMA (van de vorige pagina)
autostoeltje HEMA groep 0
kinderstoel 'happy snack' van chicco
rood wipstoeltje van chicco
Box, eiken

foto's volgen snel!!!
pi_65731506
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
oh ik heb echt geen idee tot hoeveel kilo hij is, het staat er niet op. het 'zitvlak' is gevuld met een soort schuim, ik geloof dat er niet echt een maximum is.
ik wil er ook 10,- voor. zit alleen weer met die stomme verzendkosten heb je misschien nog meer nodig?
wat heb je nog meer in de aanbieding dan ik moet toch eerst even met manlief overleggen want wij hebben dadelijk 2 kids die niet op een stoel kunnen zitten dus is zo een ding wel handig want de oudste loopt nu al rond kindjes kom je spelen
mama van 3 kids!
pi_65731584
pinq heb je een naam ofzo van de zak?
mama van 3 kids!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:30:07 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65731809
de voetenzak? dat is een naamloze zak van de etos, hij is ook heel simpel:
SPOILER
pi_65735619
pinquit ik heb evt wel interesse voor de loopauto van fisherprice wat wil je er voor hebben?
pi_65735651
Heuh pinq misschien heb ik wel interesse in wat dingen ga je foto's maken nog? dan wacht ik nog even af.
Ik heb wel interesse in de box en het autostoeltje denk ik en in t wipstoeltje enzo (ik moet nog zoveel koohoopen )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65736140
huup ik heb alledrie voor de staan. Pm me maar, je kwam toch op de thee...
pi_65736214
Pinq, ik heb interesse in het fietsstoeltje, heb je een foto? wat wil je er voor hebben?
Oh, en de voetenzak, wat wil je daarvoor hebben?
pi_65736458
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef huuphuup het volgende:
Heuh pinq misschien heb ik wel interesse in wat dingen ga je foto's maken nog? dan wacht ik nog even af.

Wat zij zegt
pi_65736476
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:36 schreef Ticootje het volgende:
huup ik heb alledrie voor de staan. Pm me maar, je kwam toch op de thee...
ik kom net bij je vandaan

*PM aanslingert
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65736532
ja maar je had geen theetijd. Ik pm je morgen wel ff.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:49:13 #282
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65736628
Over box gesproken..
Even pm'en of mijne nog besproken is..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65737095
Ik heb nog steeds de maxi-cosi met koeienprint staan, met voetenzak en regenkapje
Ook heb ik een aquablauwe wipstoel met speelboog. Amper gebruikt dus zo goed als nieuw.
Wie foto`s wil moet een gil geven
Saartje
pi_65737615
ik wil wel een foto van de koeienprint maxicosi
pi_65739018
Ga ik vanavond voor je maken
Saartje
pi_65739183
pi_65740685
Het vestje is er nog voor de liefhebbers
pi_65740864
ohw ik vind hem zo verschrikkelijk leuk
maar ik weet nog niet wat ik krijg
als je hem tegen half of eind maart nog heb dan neem ik hem zo van je over! als het een meisje wordt dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65741450
Foto van het fietsstoeltje?
(ik ga achter reinhilde in de rij staan)
wanna rub mah puppeh?!
pi_65741749
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
helaas manlief niet kunnen overtuigen sorry
mama van 3 kids!
pi_65742036
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik heb even overlegd met mijn partner en die denkt dat we het niet vaak gaan gebruiken, je mag hem dus hebben E.T.
ET?
pi_65742264
mrien, als ik een meisje zou hebben...
pi_65742416
M`n accu is leeg en opladen duurt te lang dus maar ff zo..
Uiteraard exclusief model
Saartje
pi_65745652
Ik heb intresse voor de inhoud, ze zou een leuke zus zijn voor Jen.
pi_65750299
Iemand nog draagdoeken in de aanbieding?
Zu hause ist alles besser
pi_65750628
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:55 schreef mrien het volgende:
Het vestje is er nog voor de liefhebbers
Wat wil je voor het vestje hebben Mrien?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65751444
Ooooooooh Maneki..dat jasje ga je vast voor me bewaren he ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65751516

ik heb nog zo'n ding..gratis af te halen

Maargoed..er komt vast nooit iemand in heerhugowaard
wanna rub mah puppeh?!
pi_65751627
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog zo'n ding..gratis af te halen

Maargoed..er komt vast nooit iemand in heerhugowaard
Waarom doet je hem weg dan? Wil je niet wachten totdat Elin wat groter is? Ik wil hem anders wel hebben in ruil voor een kadootje voor je kindje Alkmaar is niet zo ver weg
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65751763
Ik heb toch geen bad Kan ik beter iemand anders er blij mee maken i.p.v te wachten tot ik ooit eens een bad krijg/neem

Dus van mij mag je m hebben
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')