haha, nee klopt, op het kdv mogen ze geen slaapzakjes met lange mouwen hebben, maar deze zijn afritsbaar toch? En ik koop graag wat stickervellen voor je kids hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ja tuurlijk, Guus!![]()
Stom dat ik niet aan je dacht, ik denk doordat je geen lange mouwen wilde? Maar hij is voor Stella!
Is Clark 170 breedquote:
quote:Van zak naar kinderstoel in een handomdraai.
Dus met de Sack'n Seat voortaan altijd een kinderstoel bij. Keer het zakje van de Sack'n Seat binnenste buiten en plaats de hoes over de rugleuning van de stoel. Zet het kindje op de stoel en haal de sack'n Seat tussen de benen door omhoog. Breng dan de riem aan. Sack'n Seat is gemaakt voor kinderen die al zelfstandig kunnen zitten, vanaf ongeveer 8 maanden tot twee jaar (max 16 kilo)
Wat is je vraagprijs? Klinkt als een handig product voor als je op stap gaat, zoals hierboven beschreven.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nog een Sack 'n Seat in de aanbieding. Die van mij is blauw.
[ afbeelding ]
Ik heb even overlegd met mijn partner en die denkt dat we het niet vaak gaan gebruiken, je mag hem dus hebben E.T.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef E.T. het volgende:
Als je er met Kahlen niet uitkomt, ben ik wel geintresseerd snoopy
Ik heb dan na ET interesse als het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
wat heb je nog meer in de aanbieding danquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
oh ik heb echt geen idee tot hoeveel kilo hij is, het staat er niet op. het 'zitvlak' is gevuld met een soort schuim, ik geloof dat er niet echt een maximum is.
ik wil er ook 10,- voor. zit alleen weer met die stomme verzendkostenheb je misschien nog meer nodig?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |