quote:
Ik heb ze alquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef bixister het volgende:
oja en biefkeek, sorry, ik heb toch geen waterschoentjes meer in die maat!
nou nou, geld maakt niet gelukkig he tazz.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef Tazz het volgende:
Voor alles geld
Je reactie op de kolf e.d. bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Fruppel het volgende:
Yppy ik had in het vorige deel vlak voor hij gesloten werd een berichtje voor je gepost, had je die toevallig nog gezien?
Dat heb ik inmiddels gezien, maar Jelief was eerder, dus het gaat naar haar toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Yppy, heb je dit nog en zo ja heb je dan een foto?
Mogelijk heb ik interesse!
quote:
geweldig die stoel ! hoever ligt ridderkerk van amsterdam vandaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben ook nog een eea in de aanbieding
Fisher Price pratende, zingende en tellende stoel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spulletjes zijn bijna niet te versturen, dus alleen afhalen in Ridderkerk
93 km ...quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef samara het volgende:
[..]
geweldig die stoel ! hoever ligt ridderkerk van amsterdam vandaan
Die inderdaad! Waren ze er nog?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Je reactie op de kolf e.d. bedoel je denk ik.
[..]
Nee ik was je voor.quote:
Weet je zeker dat je het weg gaat gooien? Volgens mij nemen voedselbanken ook speelgoed aan, het is er wel de periode voor. Wie weet heeft het voor een paar kinderen wel waardequote:Op donderdag 11 december 2008 16:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook nog twee plastic tassen vol met dreumesspeelgoed, voornamelijk grote plastic auto's en zo'n plastic plankje waarop een rij eitjes zitten met een druk- op draaiknop, waarbij dan bij de juiste handeling zo'n beestje uit het ei naar boven komt.
Aangezien dit spul geen enkele waarde heeft en er niemand in de kennissenkring op zit te wachten, gaat het of mee met de vuilnis of iemand mag het afhalen in Montfoort. We hebben in het dorp geen kringloopwinkel, anders geen het daar wel heen.
Nogmaals, er is bij mij in de buurt geen enkele voedselbank of kringlooptoestand. Ik vind het vervelend om bruikbare dingen weg te gooien, maar ik ga geen kilometers met de auto rijden om ze ergens af te leveren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het weg gaat gooien? Volgens mij nemen voedselbanken ook speelgoed aan, het is er wel de periode voor. Wie weet heeft het voor een paar kinderen wel waarde![]()
http://www.kringloopijsselstein.nl/quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nogmaals, er is bij mij in de buurt geen enkele voedselbank of kringlooptoestand. Ik vind het vervelend om bruikbare dingen weg te gooien, maar ik ga geen kilometers met de auto rijden om ze ergens af te leveren.
Mijn zoontje is nog iets te klein voor de vrijmarkt op Koninginnedag (als ie er al het geduld voor zou hebben)
De boeken zijn binnen!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:44 schreef YPPY het volgende:
De kolf is verstuurd, de boeken van Daphe Deckers ook. De rest ben ik ook kwijt.
om bix voor te zijn: ik weet dus wel waar het ligt
10 kilometer rijden om wat ouwe prullen af te leverenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
http://www.kringloopijsselstein.nl/
Tadaaaaaa. 10 Kilometer rijden of even bellen en vragen of ze het spul komen halen!
Hij ligt voor je te wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaa van mij van mij! please?
ik "moet" nu even thee drinken, brb
Misschien zou je gewoon eens moeten bellen. Dan kunnen ze je dat prima uitleggen. Je maakt mij niet wijs dat je nooit in IJsselstein komt en het dus niet even af kan leveren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
10 kilometer rijden om wat ouwe prullen af te leveren
En halen dat geloof ik niet dat ze dat doen naar Montfoort.
Hey oh, ik zie dit nu pas! Superlief van je!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup ik heb ook nog wel wat boeken over zwangeren en kinderen voor je, neem ik wel mee als ik je weer zie :0
PRobeer die box al 2 weken te verkopen via Fok / Speurders / Marktplaats lukt niet echt vandaar deze actie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:44 schreef Macka66 het volgende:
Razor21, waarom niet gratis af te halen als je 'm toch al bij het grofvuil gaat zetten?
(Ik heb geen box nodig, sta er alleen van te kijken dat mensen spullen waar ze toch een zekere waarde aan toekennen liever weggooien dan weggeven.)
Ga ik even checken bij mijn anonieme klant.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef huuphuup het volgende:
Ohw![]()
Yppy, die boeken van Beatrijs Smulders ook?
Ik denk dat Fruppel ook wel interesse heeftquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef marit1978 het volgende:
Is er hier iemand die interesse heeft in de AventISIS handkolf met wat extra flesjes ?
Hij werkt prima, maar niet veel gebruikt...en mag nu def. de deur uit !
Niemand met iets van dit spul in de aanbieding?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Zijn er nog mensen die jongensbroekjes (winter) en andere jongenswinterkleertjes hebben in maat 86?
Of leuke schoentjes maat 23/24?
Kans is klein dat je die ergens los vindt.quote:Op zondag 14 december 2008 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
En wij zoeken een regenbroek in maat 110/116. Ik zie ze overal alleen maar met regenjas en daar hebben we er al drie van. Dus mocht iemand een regenbroek over hebben, dan kopen wij hem graag over!
en als je tot en met 17-12 besteld en de kortingscode 8358 invoert krijg je ook nog eens 20% korting op al het afgeprijsde spulquote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef bixister het volgende:
h&m verkoopt online losse regenbroeken hoor. roze, blauwe & bruine. de roze & blauwe zijn nog afgeprijsd ook, van 25 voor 15 euro. de bruine niet.
moet ik even weer een doos in, word dan morgenavond op zijn vroegst.quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef flowerbox het volgende:
Lenaatje, heb jij ook kleding in 74/80 te koop?
![]()
R. groeit zo snel
Ok, dus die eerste post met foto's van jouw kleertjes (nou ja niet van jezelf maar je begrijpt wel..) in dit deel in nog actueel.quote:Op maandag 15 december 2008 19:10 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
moet ik even weer een doos in, word dan morgenavond op zijn vroegst.
Als ik wat heb ze je het hier goed?
maarreh 80 staat hier heen als ze zo hard groeit is ze zo uit 74
quote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ok, dus die eerste post met foto's van jouw kleertjes (nou ja niet van jezelf maar je begrijpt wel..) in dit deel in nog actueel.
Maar 80 is nog wel echt groot. Ik wacht wel even op je 74-aanbod.
Oh ja, verder zoek ik nog slaapzak met afritsbare mouwen voor de winter (110). Iemand hier die er vanaf wil?
Ok, ik moet morgen werken maar ben vrijdag wel vrij dus dan reageer ik wel even.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:07 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Oke kijk ik even voor je. Morgen en vrijdag lekker vrij dus kom ik er aan toe!
We gaan lekker naar Ameland toe; heerlijk uitwaaien. Maar dit sc dus ik zal nu ophouden jullie lekker te maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ga het morgen even uitzoeken en op de foto zetten en dan gooi ik het hier neer! Hoor het wel.
Lekker hoor een weekje weg! Zou ook wel willen. Waar ga je heen?
Voor ons maakt dat geen verschil, wij hebben een inpandige badkamer (met radiator), dus het is daar nooit koud.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef bixister het volgende:
ik vond 'm fijn! maar wel vooral in de zomer, want dan is 't niet zo snel te koud voor je baby om half boven water te liggen.
Ik hoor uit betrouwbare bron: 10 euro incl verzenden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef marlieske het volgende:
Lenaatje wat is de prijs voor die schoentjes?
Ik ga ze voor je appart leggen! Bedoel je het 2e broekje op de 1e foto als spijkerbroek? Op de 2e staat nl. geen spijkerbroek. 1e is een geruit broekje en de 2e een groene.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:48 schreef flowerbox het volgende:
Wat een leuke kleertjes Lenaatje.
Ik heb wel belang bij het oranje broekje, blauwe shirtje, spijker broekje op 2e foto.
Oh dan bedoel ik dat geruite broekje. Hoeveel wil je er voor hebben (mag ook via pm hoor)quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:47 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik ga ze voor je appart leggen! Bedoel je het 2e broekje op de 1e foto als spijkerbroek? Op de 2e staat nl. geen spijkerbroek. 1e is een geruit broekje en de 2e een groene.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef Ticootje het volgende:
mrien ik heb je pm, maar ik kan niet terug pm'en. Maandag wel. Is dat goed?
Je hebt pm!quote:Oh dan bedoel ik dat geruite broekje. Hoeveel wil je er voor hebben (mag ook via pm hoor)
Nog even foto's gemaakt van de slaapzak:quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef mrien het volgende:
Ik heb een fleece stippenslaapzak van de prenetal in de aanbieding, maat 70, met lange mouwen
Amper gebruikt, want hij was eigenlijk bij aankoop al aan de kleine kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |