We gaan lekker naar Ameland toe; heerlijk uitwaaien. Maar dit sc dus ik zal nu ophouden jullie lekker te maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ga het morgen even uitzoeken en op de foto zetten en dan gooi ik het hier neer! Hoor het wel.
Lekker hoor een weekje weg! Zou ook wel willen. Waar ga je heen?
Voor ons maakt dat geen verschil, wij hebben een inpandige badkamer (met radiator), dus het is daar nooit koud.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef bixister het volgende:
ik vond 'm fijn! maar wel vooral in de zomer, want dan is 't niet zo snel te koud voor je baby om half boven water te liggen.
Ik hoor uit betrouwbare bron: 10 euro incl verzenden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef marlieske het volgende:
Lenaatje wat is de prijs voor die schoentjes?
Ik ga ze voor je appart leggen! Bedoel je het 2e broekje op de 1e foto als spijkerbroek? Op de 2e staat nl. geen spijkerbroek. 1e is een geruit broekje en de 2e een groene.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:48 schreef flowerbox het volgende:
Wat een leuke kleertjes Lenaatje.
Ik heb wel belang bij het oranje broekje, blauwe shirtje, spijker broekje op 2e foto.
Oh dan bedoel ik dat geruite broekje. Hoeveel wil je er voor hebben (mag ook via pm hoor)quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:47 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik ga ze voor je appart leggen! Bedoel je het 2e broekje op de 1e foto als spijkerbroek? Op de 2e staat nl. geen spijkerbroek. 1e is een geruit broekje en de 2e een groene.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef Ticootje het volgende:
mrien ik heb je pm, maar ik kan niet terug pm'en. Maandag wel. Is dat goed?
Je hebt pm!quote:Oh dan bedoel ik dat geruite broekje. Hoeveel wil je er voor hebben (mag ook via pm hoor)
Nog even foto's gemaakt van de slaapzak:quote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef mrien het volgende:
Ik heb een fleece stippenslaapzak van de prenetal in de aanbieding, maat 70, met lange mouwen
Amper gebruikt, want hij was eigenlijk bij aankoop al aan de kleine kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |