quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef Susi het volgende:
Nee Timm maakte het gewoon verkeerd voor je, zoals iemand al opmerkte. Die was te dominant aanwezig
*ja stem maar op die en die*
quote:
Achja, zelfde over S_S.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Tijd voor mijn favoriete liedje.
TOLD YA SO, TOLD YA SO, TOLD YA TOLD YA, TOLD YA SO!!!
Eikels
Understatement van de dagquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, wat een lynch inderdaad.
Werd ook zoveel geswitched met stemmen, we postten langs elkaar heen steeds...
.
1 van de weinige dingen die ik wel goed had!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Eikels
Ja, maar een fake PM posten is toch ook niet erg slim. Dat was voor mij iig de druppel zeg maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:17 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Achja, zelfde over S_S.
Jammer jongens.
Ik heb schaap hier nog niet gezien?quote:
Het werd er wel spannend door, en daar gaat het natuurlijk om met dit spel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Understatement van de dag[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:17 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Achja, zelfde over S_S.
Jammer jongens.
Dan PM je maar...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
't Is dat ik niks meer mag zeggen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Eikels
Ikke!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wie durft toe te geven dat ie mafia is
Gij zijt zeker geen dorp of wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb bij voorbaat al sorry gezegd.
Wel BUTT btw, maar als er 2 zijn die je zo panisch willen beschermen, dan slaan bij mij de raderen aan. Zeker als het zo opzichtig gaat.
Ach, het was een gezellig dagje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef ajf het volgende:
Nou jongens, dat hebben we allemaal weer tof gedaan
Het is echt veel werk hèquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:21 schreef SiestaGuru het volgende:
Pfoe... wat een werkDagposts... tellingen... Nieuwe threads, nu snap ik pas wat je bedoelde ladi
Pfoe... inderdaad maar ik vind het nog wel extreem grappig hoe jullie elkaar hier lopen te beschuldigen.quote:
Hij heeft iig geen berscherming meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef ZxOrD het volgende:
Welke bosmongool als Burgemeester heeft dit nou geflikt?
Ja dat is het leukstequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Pfoe... inderdaad maar ik vind het nog wel extreem grappig hoe jullie elkaar hier lopen te beschuldigen.
Hoewel dat misschien een beetje spelbeinvloeding zou zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ladi, zoals je weet ben ik de sluipschutter, ik mag 1x in het spel iemand vermoorden. Op wie wil jij wraak?
Mja ach.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Pfoe... inderdaad maar ik vind het nog wel extreem grappig hoe jullie elkaar hier lopen te beschuldigen.
Ja hoor, er stemmen 10 mensen op Ladi en ik ben meteen verdacht, omdat ik een samenwerkingsverband niet vertrouw op de eerste dag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ja Calex, ik betwijfel of jij wel dorp bent
Rol vertellen = kick van spel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan mijn rol gewoon vertellen. Ik mag 1 kill doen, verder ben ik toch waardeloos. En blijkbaar is het ook mijn schuld dat er dorp vermoord wordt, dus so what???
Zou het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoewel dat misschien een beetje spelbeinvloeding zou zijn
Ik vertrouw volledig op jouw eigen vermogensquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoewel dat misschien een beetje spelbeinvloeding zou zijn
Dus je bent dorp?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja hoor, er stemmen 10 mensen op Ladi en ik ben meteen verdacht, omdat ik een samenwerkingsverband niet vertrouw op de eerste dag.
Wat trouwens weinig heeft geholpenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja hoor, er stemmen 10 mensen op Ladi en ik ben meteen verdacht, omdat ik een samenwerkingsverband niet vertrouw op de eerste dag.
Door zijn eigen domme noob actie zijn eigen berschermer af laten slachten...quote:
OK.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik mag mijn rol claimen, zolang ik maar geen PMs kopieerAl aan siesta gevraagd
Het staat hem natuurlijk vrij om een willekeurige rol te claimen. Ik heb maffia leden ook regelmatig dorpeling rollen zien claimen. Of jullie hem geloven is aan jullie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:36 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Rol vertellen = kick van spel?
Al een keer gebeurd met screen posten, maar vertellen van je rol is natuurlijk exact hetzelfde. Niet dat het mij wat uitmaakt, want ik verdien mijn lynch/moord toch wel...
ooit weleens een mafia zien toegeven??quote:
Dat ligt altijd wat genuanceerder dan jij wil geloven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:40 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Door zijn eigen domme noob actie zijn eigen berschermer af laten slachten...
Dat had ik niet eens gedaan als noobje!
Ja, dat wilde ik even bevestigd zien. Dank.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Het staat hem natuurlijk vrij om een willekeurige rol te claimen. Ik heb maffia leden ook regelmatig dorpeling rollen zien claimen. Of jullie hem geloven is aan jullie natuurlijk.
Ik zou het allemaal graag willen geloven/snappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat ligt altijd wat genuanceerder dan jij wil geloven.
Of wil je zelfs dat nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:42 schreef timmmmm het volgende:
CaLeX, ik ben ervan overtuigt dat jij maffia bent nu, als je nu lief in het topic zegt geen slechterik te zijn, geloof ik je misschien!
In een PM als ik dood ben. Of jij dood bent. En nu ben ik echt weg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal graag willen geloven/snappen
Zou jij dan b.v kunnen uitleggen hoe het b.v gelopen zou kunnen hebben?
zeikerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of wil je zelfs dat nietWel weer mooi, dat je over je rol niet wil liegen.
Je bent én geen maffia én geen wolf?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zeikerd![]()
Ik ben geen mafia
Zo blij, geloof je me nu helemaal, waarschijnlijk niet
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zeikerd![]()
Ik ben geen mafia
Zo blij, geloof je me nu helemaal, waarschijnlijk niet
Die killde meer dan 1 keerquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef Susi het volgende:
Er zijn toch ook altijd hints naar de nachtwaker verschenen ?
Denk het niet, geef het dorp eens wat voordelen... dorp heeft al een tijdje niet meer gewonnen iigquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef SiestaGuru het volgende:
Humm... Wat vinden jullie? Moeten er hints verschijnen naar sluipschutters mochten ze toeslaan? Daarna zijn ze eigenlijk gewone dorpelingen, dus de maffia/wolven hebben er niet veel aan om het te weten.
Denk nu niet vanuit een dorpeling perspectief, maar vanuit een speloogpunt perspectief anders zullen alle dorpelingen nee zeggen
Oh deze kan maar 1 keer natuurlijk. Nee dan hoeft het niet miquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Nee, het maakt namelijk niet uit of de maffia weet wie het is, omdat hij verder niets kan doen. En voor deze ronde maakt het ook niet uit
Tja.. ik dacht eerst zo van, waarom ook niet? en nu denk ik: omdat ik er veeeuls te lui voor ben en ze er toch niets aan hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n vraag moet je dan ook in-between-rounds stellen he
Ik zeg: nee.
Ik weet dat je weer een onschuldig iemand wil ombrengen, maar kun je niet even beter wachten na de nachthints ouwe dorpenkiller van me?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Helaas, CaLeX, je kans is voorbij! Ik had er écht rekening mee gehouden, als je had gezegd at je geen mob en geen wolf was
Das all you need to know. Wat is jouw rol, Trevland?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Trevland het volgende:
Hey stelletje spammers wie kan mij ff snel een update geven van de vorig topic(ik weet wie er dood zijn maar wat er voor de rest is gebeurt want ik ga geen 200+ posts terug lezen
Dorpsbewoner net zo als iedereen hier maar hoezo wil je het weten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das all you need to know. Wat is jouw rol, Trevland?
Oh, geen reden hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dorpsbewoner net zo als iedereen hier maar hoezo wil je het weten?
Ik hoop dat je dit keer geen dorp vermoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga calex vermoorden!!!!!!:D
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111:D
Omdat we supergelukkig zijnquote:
Ja duhquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja duh
Maar ik snapte 'm wel hoor. Je bent alleen erg enthousiast voor een dode
If you're happy and you know it, slap your friends!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef Susi het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
If you're happy and you know it, slap your friends!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
If you're happy and you know it, slap your friends!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, andere SLs doen het ook alleen en verplaatsen de deadline ook niet steeds
Ja, t maakt mij verder niet uit maar ik vind het een beetje nou jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
[defense mode] Ik kan ps toch niets weigeren?[/defense mode]
Barum barum da diediedie dum Barum barumb da diediedie dum Barum Barum dadrum da die die die bumquote:
oeh ie oeh ah ah ting tang walla walla bang bangquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Barum barum da diediedie dum Barum barumb da diediedie dum Barum Barum dadrum da die die die bum
Ja sorryquote:
quote:
Dat is helemaal niet leukquote:
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ajf my pick
![]()
i killed the love birds
ja lekker danquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ajf my pick
![]()
i killed the love birds
Jammer dat sommige mensen na de basisschool nog steeds het verschil tussen een puntenslijper en het puntenslijpsel nog niet snappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef ajf het volgende:
PS is het potlood van haar vriendje aan het slijpen
heul nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wees er maar trots opWij zijn nu in de hemel
Tssk, ik heb je toch meteen gewreekt/wrokerdquote:
Nee hoor. Ik kan het wetenquote:
En niet goed kunnen lezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen na de basisschool nog steeds het verschil tussen een puntenslijper en het puntenslijpsel nog niet snappen
In ieder geval gaa alle props vandaag naar Siesta!
(Al moet ik zeggen dat ik wel lekker en effectief getraind heb)
gek zeg, jij loopt nog krom van de vorige keerquote:
Het is droevig gesteld met het onderwijs van tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef ajf het volgende:
[..]
En niet goed kunnen lezenIk heb je nick telkens verkeerd gelezen
Daar was ik ook niet bang voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ach, je had sowieso wel gegaan hoor.
Met liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Etcetera:quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef lynda het volgende:
WTF!
Sommige hints waren overduidelijk!! Maar toch ging iedereen op een ander stemmen die een dorp was
Stelletje sukkels
Blij dat ik te werk was, nu ga slapen en morgenochtend weer mag werken
Oja hints oplossing: ja zoek 10 topics geleden maar op.. ik blijf bij Etcetera
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef ZxOrD het volgende:
Ook voor het eerst dat ze mij gelijk killenZie het als een complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook voor het eerst dat ze mij gelijk killenBeschouw het maar als een eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook voor het eerst dat ze mij gelijk killenDat betekend dat je het goed doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet zijn hints nog, hij zal wel iets goed gehad hebben
Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had 22 pm's toen ik net terug kwam
Ja bedankt dat je mij en Ladi de dood ingejaagd hebtquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik heb je toch meteen gewreekt/wrokerd
Wat zeg je dan? Dank je wel timmmmm inderdaad![]()
Ondankbaar hoor![]()
Tsssskquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja bedankt dat je mij en Ladi de dood ingejaagd hebt
30 jaar geleden was het nog veel ergerquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is droevig gesteld met het onderwijs van tegenwoordig
Kan ik tenminste weer haar neukslaaf spelen, toch?quote:
Nou ja dat dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef ajf het volgende:
[..]
30 jaar geleden was het nog veel erger
je bent dood, niet doen!!quote:
Ik weet het! We trainen samen voor cirque du soleil. Ik voor vrouw met de baardquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:01 schreef SiestaGuru het volgende:
Wie o wie kan me vertellen wat PS uitspookt tijdens het trainen?
Gebaseerd op haar sig ben ik tot de conclusie gekomen dat ze met een toneelgroep met brandende fakkels jongeleert tijdens het tapdancen. Tot mijn grote verbazing zei ze dat het met alle 3 wel wat te maken heeft..
Volgens haar zou een van jullie het in theorie kunnen weten.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het! We trainen samen voor cirque du soleil. Ik voor vrouw met de baard
Toch verwacht ik dat dat niet helemaal het antwoord was waar siesta op hooptequote:
Goed planquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Kan ik tenminste weer haar neukslaaf spelen, toch?
Die letters van het alfabet zijn kut, verder heb ik van een speciale rol vernomen dat we grote kans hebben dat etcetera zxord vermoorddequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
Etcetera (2) Lynda, PP
Ok, komt ie dan hè:
Beukten de deur open: undersign : daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot
05-19-20 : letters van het alfabet : ETS
Onduidelijke zin: in AT : Hanzehogeschool...rech...euh....Groningen
Gotcha
Kusjes PPquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
what the hel! wat is dit voor heksenjacht op mij
Oh, en '05-19-20 : letters van het alfabet : ETS ' is natuurlijk belachelijkals je m'n nick afkort is het Etc en niet Ets. lijkt me dat zelfs de spelleiders dat wel snappen
waar heb je het overquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc... Heb jij het toch verteld?--> Aan siesta?
Zo zijn wequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar heb je het over
oh en mag ik er even op wijzen dat WEDEROM PrincePolly met een vingertje staat te wijzen en iedereen er er als een mak schaap achteraan sjokt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc... Heb jij het toch verteld?--> Aan siesta?
Dan kan ik niet achterblijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar heb je het over
oh en mag ik er even op wijzen dat WEDEROM PrincePolly met een vingertje staat te wijzen en iedereen er er als een mak schaap achteraan sjokt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar heb je het over
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:22 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Puh, ze heeft me heul niks verteld.
Een combinate van een bovennatuurlijke nieuwsgierigheid en google gaven mij de oplossing.
Jawel, deze keer wel. En geen dubbele, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nooit dat iedereen bij zn vote blijft alleen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jawel, deze keer wel. En geen dubbele, dat scheelt ook.
Clesar: droplul, dat was vandaag en de teller staat nu op 8
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
in het spel was het gisterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon allemaal toe dat de vorige ronde total-shit wasquote:
Jawelquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Vast niet
Akkoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
PS : as in PostScriptum.
Als we nou allemaal afspreken onze vote niet te wijzigen dan hoef ik morgen mijn computer niet aan te zwengelen voor 19:00 uur. Deal?
Het liep anders dan gepland.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon allemaal toe dat de vorige ronde total-shit was
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:03 schreef PrincePolly het volgende:
Eindelijk dorpjes aan the power.
Morgen etcetera weg als mafiosa. En dan op naar de volgende. Feels good.
Jij bent dood, jij mag je niet meer met het spel bemoeienquote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...![]()
(eensgezindheid zuigt)
Etcetera (8) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03quote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...![]()
(eensgezindheid zuigt)
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent dood, jij mag je niet meer met het spel bemoeien
Ik spreek heul niks af.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
PS : as in PostScriptum.
Als we nou allemaal afspreken onze vote niet te wijzigen dan hoef ik morgen mijn computer niet aan te zwengelen voor 19:00 uur. Deal?
quote:
Ja dan weet ik even tot waar ik gelezen hebquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 05:09 schreef lynda het volgende:
PP ik vind dat wel een strakke actie van je!
Gewoon geen unvote en vote meer tot 7 uur.. Kan ik na me werk weer direct naar bed en hoef ik tegen uurtje of 6 vanavond niet 4 topics door te lezen
Edit: anders sloop je even beide knieën om tien voor zes 's ochtends en heb ik nu al een rondje HAP er op zitten..
O! O! Mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Wie ziet er hints in het stukje van de weerwolven want ik zie er zo geen een.
Okee, ik geefhet toe. Stiekem heb ik mezelf weerwolf gemaakt en ik ben van plan jullie allemaal te vermoordenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij zijn het PS en AJF
Kijk maar na
Ik wil hierop reageren, maar ik ben bang dat het spel inhoudelijk isquote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee, ik geefhet toe. Stiekem heb ik mezelf weerwolf gemaakt en ik ben van plan jullie allemaal te vermoorden
Beetje raar alleen dat ik mezelf vermoord heb, maar hee, who cares?
Ennem, maffia en weerwolven, jullie weten wel dat jullie elkaar ook moeten afmaken he?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik wil hierop reageren, maar ik ben bang dat het spel inhoudelijk is
niet??quote:Op woensdag 10 december 2008 10:39 schreef Trevland het volgende:
Maar hier schiet ik niks mee op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
niet??
DOE DAN ZELF WAT DOOIE!Gisteren was iedereen een stuk actiever met oplossen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
We hebben gister 2,5 topic volgepostquote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja inderdaad, gisteren was er op dit tijdstip echt heel veel activiteitWat ten koste ging aan mijn leren
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We hebben gister 2,5 topic volgepost
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sommige spellen waren nog neit eens 2,5 topics langquote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar zoals gisteren is een stuk leuker dan anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:18 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Sommige spellen waren nog neit eens 2,5 topics lang
Mwoah, er is altijd wel een reden natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
Vandaag hoeven we niet te janken, zeiken, discussiëren, smeken en whatever.
Dat is niet het punt. Het gaat mij erom dat er masaal en alleen naar 1 van de tekstjes wordt gekeken(die van de maffia) en niet naar de andere(die van de weerwolfen) of ben jij je wofjes aan het beschermen?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mwoah, er is altijd wel een reden natuurlijk![]()
He Trevor, moeilijk hè, op je mede-mafia-maatje stemmen. Zou het maar wel doen anders valt het pas echt op.
Sowieso iedereen die nu achteraan sluit is verdacht.
Ja klopt. Ben een wolf en probeer eerst de mafia's eruit te werken en dan de dorpjes!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het gaat mij erom dat er masaal en alleen naar 1 van de tekstjes wordt gekeken(die van de maffia) en niet naar de andere(die van de weerwolfen) of ben jij je wofjes aan het beschermen?
en waarom zou ik op mijn mede maffia maatje stemmen(als ik maffia zou zijn). De kans dat Etc. niet gelincht gaat worden zeer klein is.
Ik ben al verscheurd door jequote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij zijn het PS en AJF
Kijk maar na
je bent dan ook een lekker snoepjequote:
Ja je mag voortaan wat minder smakkenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je bent dan ook een lekker snoepje
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja je mag voortaan wat minder smakken
Dan zal er wel een kern van waarheid inzittenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
begin jij ook al
Je lijkt mijn vriendin wel
Niet echt, ik kauw namelijk mijn eten nietquote:Op woensdag 10 december 2008 12:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zal er wel een kern van waarheid inzitten
Hier zijn we allen gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 12:41 schreef Trevland het volgende:
Goh volgens mij is het gezelliger op het kerkhof dan op het dorpsplein.
* ZxOrD zet kratjes bier en wijn neerquote:Op woensdag 10 december 2008 12:41 schreef Trevland het volgende:
Goh volgens mij is het gezelliger op het kerkhof dan op het dorpsplein.
Dat komt goed uit. Ik heb sinds vanacht niks meer gedronkenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
* ZxOrD zet kratjes bier en wijn neer
Oh is het weer zover?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Pff, ik ben er weer! Ziggo had de hele ochtend kuren
Ben ik blij dat ik geen Ziggo hebquote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Ja, dat doen we goed hè, jammer dat we nog maar met zijn tweeen zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben een wolf en probeer eerst de mafia's eruit te werken en dan de dorpjes!
Ja, nou, normaal heb ik nooit problemen met Ziggo (hier in het verre brabant zitten er weinig @homers, dus daar zijn zelden problemen mee), Maar áls je eenmaal bezig bent, is het ook meteen een hele dagquote:
Ruilen? Er is nog steeds geen modem onderwegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, nou, normaal heb ik nooit problemen met Ziggo (hier in het verre brabant zitten er weinig @homers, dus daar zijn zelden problemen mee), Maar áls je eenmaal bezig bent, is het ook meteen een hele dag
Doch heb ik uit betrouwbare (hara.)bronnen vernomen dat Alice erger is
Tuurlijk, blame the connection... Je bent gewoon een vuile weerwolf/maffiosi die slappe smoesjes gebruikt om te kunnen lurkenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik had een geheime rol, weet je nog wel. Ik had de Osama bin Laden rol. Als ik na 5 dagen nog leef, blaas ik het hele dorp op, met maffia en alquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tuurlijk, blame the connection... Je bent gewoon een vuile weerwolf/maffiosi die slappe smoesjes gebruikt om te kunnen lurken
Oh, dat was jij?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik had een geheime rol, weet je nog wel. Ik had de Osama bin Laden rol. Als ik na 5 dagen nog leef, blaas ik het hele dorp op, met maffia en al![]()
Of was het nou de Gandhi rol? Dat ik win als na 5 dagen nog steeds alle groepen intact zijn, tenminste nog 1 dorp 1 ww en een maffia.quote:
Ow, ik heb er 2 van ze gekregen (ook 2 abonnementen welke naar een jaar nog niet helemaal geregeld zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ruilen? Er is nog steeds geen modem onderweg
Nou ik heb ook Ziggo sinds een paar maanden en in het begin vloog het internet er constant uitquote:Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, nou, normaal heb ik nooit problemen met Ziggo (hier in het verre brabant zitten er weinig @homers, dus daar zijn zelden problemen mee), Maar áls je eenmaal bezig bent, is het ook meteen een hele dag
Doch heb ik uit betrouwbare (hara.)bronnen vernomen dat Alice erger is
Is dat tegenwoordgi niet de standaard bij alle grote bedrijven? Misschien dat je na 2 uur doorverbinden en wachtrij eens een keer iemand aan de lijn zou krijgen, maar dna heb ik het allang opgegeven...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef timmmmm het volgende:
Ziggo heeft af en toe wel eens buien, maar uitval valt reuze mee. Om een of andere reden 's nachts wel vaak, maar dat is weer een ander verhaal. Het échte probleem met ziggo is dat wanneer je belt om te klagen, je gewoon niemand aan de lijn krijgt. Maar dat is even erg als bij @home, maar het is dan ook helemaal hetzelfde, behalve de naam op de rekening.
Precies. Het is leuk met die bedrijven als het werkt, maar als je ermee te maken krijgt dan hebben ze allemaal een kloterige servicequote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordgi niet de standaard bij alle grote bedrijven? Misschien dat je na 2 uur doorverbinden en wachtrij eens een keer iemand aan de lijn zou krijgen, maar dna heb ik het allang opgegeven...
Wacht? Wat heb ik hier gemist?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Ajf, heb jij trouwens wel kaartjes weten te bemachtigen voor metallica? Nu we het toch over 2 uur wachten hebben
99% van de keren zit er gewoon een Telefoon bedrijf voor met mensen die aleen de klachten aan nemen. En voor de rest niets kunnen doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordgi niet de standaard bij alle grote bedrijven? Misschien dat je na 2 uur doorverbinden en wachtrij eens een keer iemand aan de lijn zou krijgen, maar dna heb ik het allang opgegeven...
Niets, behalve dat ik nog steeds boos ben op de ticketservicequote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wacht? Wat heb ik hier gemist?
Ja nee dat snap ik wel... Maar ik wist niet dat ze weer eens naar Nederland kwamenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets, behalve dat ik nog steeds boos ben op de ticketservice
Uiteraardquote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Ajf, heb jij trouwens wel kaartjes weten te bemachtigen voor metallica? Nu we het toch over 2 uur wachten hebben
30 maart in Ahoyquote:Op woensdag 10 december 2008 13:53 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik wel... Maar ik wist niet dat ze weer eens naar Nederland kwamen
¤ 69 vond ik ook niet weinig, maar je moet er iets voor over hebben voor je favobandquote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Dan ben ik enorm jaloers. 3 uur wachten voor niets
En dan kan je ze wel voor honderden euro's op marktplaats gaan kopen, maar zoveel geld heb ik niet
Ik kan je zo naar het huis van de gitarist brengen(woont bij mij ergens in het dorp)(lelijk huis trouwens)quote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
Doch dat ik gen AC/DC kaartjes heb, vind ik nog erger
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef timmmmm het volgende:
70 euro zou ik nog kunnen hebben, maar als je op marktplaats ofzo keek, zat je er algauw 100 euro boven. Dat heb ik gewoon niet
Een huiskamerconcert van Angus.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan je zo naar het huis van de gitarist brengen(woont bij mij ergens in het dorp)(lelijk huis trouwens)
We waren met zijn zevenen bezig.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef ajf het volgende:
[..]![]()
Tip voor de volgende keer: gewoon iedereen die je kent laten bellen. Degene die erdoor komt mag met je mee
Ohquote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We waren met zijn zevenen bezig.
We zijn het allemaal met jouw hints eens. Daar valt verder niet over te discussieren. We kunnen het anders wel over jouw stompjes knieen hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef lynda het volgende:
is dit het maffiaspel of internettopic?
maar de hints over de wolfjes zijn nog niet opgelost dus ga anders daar maar eens over buigen.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zijn het allemaal met jouw hints eens. Daar valt verder niet over te discussieren. We kunnen het anders wel over jouw stompjes knieen hebben
Ik loop jullie te bespioneren vanuit mijn schuilplaats.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef lynda het volgende:
mogen we al spammen? of zijn alle SL'ers weg?
Trevland, waarom wil jij zo graag onze aandacht afleiden van het maffiastukje? Ben jij misschien de ontbekende maffia?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar de hints over de wolfjes zijn nog niet opgelost dus ga anders daar maar eens over buigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |