Niet echt, ik kauw namelijk mijn eten nietquote:Op woensdag 10 december 2008 12:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zal er wel een kern van waarheid inzitten
Hier zijn we allen gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 12:41 schreef Trevland het volgende:
Goh volgens mij is het gezelliger op het kerkhof dan op het dorpsplein.
* ZxOrD zet kratjes bier en wijn neerquote:Op woensdag 10 december 2008 12:41 schreef Trevland het volgende:
Goh volgens mij is het gezelliger op het kerkhof dan op het dorpsplein.
Dat komt goed uit. Ik heb sinds vanacht niks meer gedronkenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
* ZxOrD zet kratjes bier en wijn neer
Oh is het weer zover?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Pff, ik ben er weer! Ziggo had de hele ochtend kuren
Ben ik blij dat ik geen Ziggo hebquote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Ja, dat doen we goed hč, jammer dat we nog maar met zijn tweeen zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben een wolf en probeer eerst de mafia's eruit te werken en dan de dorpjes!
Ja, nou, normaal heb ik nooit problemen met Ziggo (hier in het verre brabant zitten er weinig @homers, dus daar zijn zelden problemen mee), Maar áls je eenmaal bezig bent, is het ook meteen een hele dagquote:
Ruilen? Er is nog steeds geen modem onderwegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, nou, normaal heb ik nooit problemen met Ziggo (hier in het verre brabant zitten er weinig @homers, dus daar zijn zelden problemen mee), Maar áls je eenmaal bezig bent, is het ook meteen een hele dag
Doch heb ik uit betrouwbare (hara.)bronnen vernomen dat Alice erger is
Tuurlijk, blame the connection... Je bent gewoon een vuile weerwolf/maffiosi die slappe smoesjes gebruikt om te kunnen lurkenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik had een geheime rol, weet je nog wel. Ik had de Osama bin Laden rol. Als ik na 5 dagen nog leef, blaas ik het hele dorp op, met maffia en alquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tuurlijk, blame the connection... Je bent gewoon een vuile weerwolf/maffiosi die slappe smoesjes gebruikt om te kunnen lurken
Oh, dat was jij?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik had een geheime rol, weet je nog wel. Ik had de Osama bin Laden rol. Als ik na 5 dagen nog leef, blaas ik het hele dorp op, met maffia en al![]()
Of was het nou de Gandhi rol? Dat ik win als na 5 dagen nog steeds alle groepen intact zijn, tenminste nog 1 dorp 1 ww en een maffia.quote:
Ow, ik heb er 2 van ze gekregen (ook 2 abonnementen welke naar een jaar nog niet helemaal geregeld zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ruilen? Er is nog steeds geen modem onderweg
Nou ik heb ook Ziggo sinds een paar maanden en in het begin vloog het internet er constant uitquote:Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, nou, normaal heb ik nooit problemen met Ziggo (hier in het verre brabant zitten er weinig @homers, dus daar zijn zelden problemen mee), Maar áls je eenmaal bezig bent, is het ook meteen een hele dag
Doch heb ik uit betrouwbare (hara.)bronnen vernomen dat Alice erger is
Is dat tegenwoordgi niet de standaard bij alle grote bedrijven? Misschien dat je na 2 uur doorverbinden en wachtrij eens een keer iemand aan de lijn zou krijgen, maar dna heb ik het allang opgegeven...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef timmmmm het volgende:
Ziggo heeft af en toe wel eens buien, maar uitval valt reuze mee. Om een of andere reden 's nachts wel vaak, maar dat is weer een ander verhaal. Het échte probleem met ziggo is dat wanneer je belt om te klagen, je gewoon niemand aan de lijn krijgt. Maar dat is even erg als bij @home, maar het is dan ook helemaal hetzelfde, behalve de naam op de rekening.
Precies. Het is leuk met die bedrijven als het werkt, maar als je ermee te maken krijgt dan hebben ze allemaal een kloterige servicequote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordgi niet de standaard bij alle grote bedrijven? Misschien dat je na 2 uur doorverbinden en wachtrij eens een keer iemand aan de lijn zou krijgen, maar dna heb ik het allang opgegeven...
Wacht? Wat heb ik hier gemist?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Ajf, heb jij trouwens wel kaartjes weten te bemachtigen voor metallica? Nu we het toch over 2 uur wachten hebben
99% van de keren zit er gewoon een Telefoon bedrijf voor met mensen die aleen de klachten aan nemen. En voor de rest niets kunnen doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordgi niet de standaard bij alle grote bedrijven? Misschien dat je na 2 uur doorverbinden en wachtrij eens een keer iemand aan de lijn zou krijgen, maar dna heb ik het allang opgegeven...
Niets, behalve dat ik nog steeds boos ben op de ticketservicequote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wacht? Wat heb ik hier gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |