Tja.. ik dacht eerst zo van, waarom ook niet? en nu denk ik: omdat ik er veeeuls te lui voor ben en ze er toch niets aan hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n vraag moet je dan ook in-between-rounds stellen he
Ik zeg: nee.
Ik weet dat je weer een onschuldig iemand wil ombrengen, maar kun je niet even beter wachten na de nachthints ouwe dorpenkiller van me?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Helaas, CaLeX, je kans is voorbij! Ik had er écht rekening mee gehouden, als je had gezegd at je geen mob en geen wolf was
Das all you need to know. Wat is jouw rol, Trevland?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Trevland het volgende:
Hey stelletje spammers wie kan mij ff snel een update geven van de vorig topic(ik weet wie er dood zijn maar wat er voor de rest is gebeurt want ik ga geen 200+ posts terug lezen
Dorpsbewoner net zo als iedereen hier maar hoezo wil je het weten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das all you need to know. Wat is jouw rol, Trevland?
Oh, geen reden hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dorpsbewoner net zo als iedereen hier maar hoezo wil je het weten?
Ik hoop dat je dit keer geen dorp vermoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga calex vermoorden!!!!!!:D
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111:D
Omdat we supergelukkig zijnquote:
Ja duhquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja duh
Maar ik snapte 'm wel hoor. Je bent alleen erg enthousiast voor een dode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |