Wat trouwens weinig heeft geholpenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja hoor, er stemmen 10 mensen op Ladi en ik ben meteen verdacht, omdat ik een samenwerkingsverband niet vertrouw op de eerste dag.
Door zijn eigen domme noob actie zijn eigen berschermer af laten slachten...quote:
OK.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik mag mijn rol claimen, zolang ik maar geen PMs kopieerAl aan siesta gevraagd
Het staat hem natuurlijk vrij om een willekeurige rol te claimen. Ik heb maffia leden ook regelmatig dorpeling rollen zien claimen. Of jullie hem geloven is aan jullie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:36 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Rol vertellen = kick van spel?
Al een keer gebeurd met screen posten, maar vertellen van je rol is natuurlijk exact hetzelfde. Niet dat het mij wat uitmaakt, want ik verdien mijn lynch/moord toch wel...
ooit weleens een mafia zien toegeven??quote:
Dat ligt altijd wat genuanceerder dan jij wil geloven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:40 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Door zijn eigen domme noob actie zijn eigen berschermer af laten slachten...
Dat had ik niet eens gedaan als noobje!
Ja, dat wilde ik even bevestigd zien. Dank.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Het staat hem natuurlijk vrij om een willekeurige rol te claimen. Ik heb maffia leden ook regelmatig dorpeling rollen zien claimen. Of jullie hem geloven is aan jullie natuurlijk.
Ik zou het allemaal graag willen geloven/snappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat ligt altijd wat genuanceerder dan jij wil geloven.
Of wil je zelfs dat nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:42 schreef timmmmm het volgende:
CaLeX, ik ben ervan overtuigt dat jij maffia bent nu, als je nu lief in het topic zegt geen slechterik te zijn, geloof ik je misschien!
In een PM als ik dood ben. Of jij dood bent. En nu ben ik echt weg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal graag willen geloven/snappen
Zou jij dan b.v kunnen uitleggen hoe het b.v gelopen zou kunnen hebben?
zeikerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of wil je zelfs dat nietWel weer mooi, dat je over je rol niet wil liegen.
Je bent én geen maffia én geen wolf?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zeikerd![]()
Ik ben geen mafia
Zo blij, geloof je me nu helemaal, waarschijnlijk niet
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zeikerd![]()
Ik ben geen mafia
Zo blij, geloof je me nu helemaal, waarschijnlijk niet
Die killde meer dan 1 keerquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef Susi het volgende:
Er zijn toch ook altijd hints naar de nachtwaker verschenen ?
Denk het niet, geef het dorp eens wat voordelen... dorp heeft al een tijdje niet meer gewonnen iigquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef SiestaGuru het volgende:
Humm... Wat vinden jullie? Moeten er hints verschijnen naar sluipschutters mochten ze toeslaan? Daarna zijn ze eigenlijk gewone dorpelingen, dus de maffia/wolven hebben er niet veel aan om het te weten.
Denk nu niet vanuit een dorpeling perspectief, maar vanuit een speloogpunt perspectief anders zullen alle dorpelingen nee zeggen
Oh deze kan maar 1 keer natuurlijk. Nee dan hoeft het niet miquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Nee, het maakt namelijk niet uit of de maffia weet wie het is, omdat hij verder niets kan doen. En voor deze ronde maakt het ook niet uit
Tja.. ik dacht eerst zo van, waarom ook niet? en nu denk ik: omdat ik er veeeuls te lui voor ben en ze er toch niets aan hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n vraag moet je dan ook in-between-rounds stellen he
Ik zeg: nee.
Ik weet dat je weer een onschuldig iemand wil ombrengen, maar kun je niet even beter wachten na de nachthints ouwe dorpenkiller van me?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Helaas, CaLeX, je kans is voorbij! Ik had er écht rekening mee gehouden, als je had gezegd at je geen mob en geen wolf was
Das all you need to know. Wat is jouw rol, Trevland?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Trevland het volgende:
Hey stelletje spammers wie kan mij ff snel een update geven van de vorig topic(ik weet wie er dood zijn maar wat er voor de rest is gebeurt want ik ga geen 200+ posts terug lezen
Dorpsbewoner net zo als iedereen hier maar hoezo wil je het weten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das all you need to know. Wat is jouw rol, Trevland?
Oh, geen reden hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dorpsbewoner net zo als iedereen hier maar hoezo wil je het weten?
Ik hoop dat je dit keer geen dorp vermoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga calex vermoorden!!!!!!:D
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111:D
Omdat we supergelukkig zijnquote:
Ja duhquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja duh
Maar ik snapte 'm wel hoor. Je bent alleen erg enthousiast voor een dode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |