quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Tijd voor mijn favoriete liedje.
TOLD YA SO, TOLD YA SO, TOLD YA TOLD YA, TOLD YA SO!!!
Eikels
Ikke!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wie durft toe te geven dat ie mafia is
Gij zijt zeker geen dorp of wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb bij voorbaat al sorry gezegd.
Wel BUTT btw, maar als er 2 zijn die je zo panisch willen beschermen, dan slaan bij mij de raderen aan. Zeker als het zo opzichtig gaat.
Ach, het was een gezellig dagje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef ajf het volgende:
Nou jongens, dat hebben we allemaal weer tof gedaan
Het is echt veel werk hèquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:21 schreef SiestaGuru het volgende:
Pfoe... wat een werkDagposts... tellingen... Nieuwe threads, nu snap ik pas wat je bedoelde ladi
Pfoe... inderdaad maar ik vind het nog wel extreem grappig hoe jullie elkaar hier lopen te beschuldigen.quote:
Hij heeft iig geen berscherming meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef ZxOrD het volgende:
Welke bosmongool als Burgemeester heeft dit nou geflikt?
Ja dat is het leukstequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Pfoe... inderdaad maar ik vind het nog wel extreem grappig hoe jullie elkaar hier lopen te beschuldigen.
Hoewel dat misschien een beetje spelbeinvloeding zou zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ladi, zoals je weet ben ik de sluipschutter, ik mag 1x in het spel iemand vermoorden. Op wie wil jij wraak?
Mja ach.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Pfoe... inderdaad maar ik vind het nog wel extreem grappig hoe jullie elkaar hier lopen te beschuldigen.
Ja hoor, er stemmen 10 mensen op Ladi en ik ben meteen verdacht, omdat ik een samenwerkingsverband niet vertrouw op de eerste dag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ja Calex, ik betwijfel of jij wel dorp bent
Rol vertellen = kick van spel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan mijn rol gewoon vertellen. Ik mag 1 kill doen, verder ben ik toch waardeloos. En blijkbaar is het ook mijn schuld dat er dorp vermoord wordt, dus so what???
Zou het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoewel dat misschien een beetje spelbeinvloeding zou zijn
Ik vertrouw volledig op jouw eigen vermogensquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoewel dat misschien een beetje spelbeinvloeding zou zijn
Dus je bent dorp?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja hoor, er stemmen 10 mensen op Ladi en ik ben meteen verdacht, omdat ik een samenwerkingsverband niet vertrouw op de eerste dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |