Ja nee dat snap ik wel... Maar ik wist niet dat ze weer eens naar Nederland kwamenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets, behalve dat ik nog steeds boos ben op de ticketservice
Uiteraardquote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Ajf, heb jij trouwens wel kaartjes weten te bemachtigen voor metallica? Nu we het toch over 2 uur wachten hebben
30 maart in Ahoyquote:Op woensdag 10 december 2008 13:53 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik wel... Maar ik wist niet dat ze weer eens naar Nederland kwamen
¤ 69 vond ik ook niet weinig, maar je moet er iets voor over hebben voor je favobandquote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Dan ben ik enorm jaloers. 3 uur wachten voor niets
En dan kan je ze wel voor honderden euro's op marktplaats gaan kopen, maar zoveel geld heb ik niet
Ik kan je zo naar het huis van de gitarist brengen(woont bij mij ergens in het dorp)(lelijk huis trouwens)quote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
Doch dat ik gen AC/DC kaartjes heb, vind ik nog erger
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef timmmmm het volgende:
70 euro zou ik nog kunnen hebben, maar als je op marktplaats ofzo keek, zat je er algauw 100 euro boven. Dat heb ik gewoon niet
Een huiskamerconcert van Angus.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan je zo naar het huis van de gitarist brengen(woont bij mij ergens in het dorp)(lelijk huis trouwens)
We waren met zijn zevenen bezig.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef ajf het volgende:
[..]![]()
Tip voor de volgende keer: gewoon iedereen die je kent laten bellen. Degene die erdoor komt mag met je mee
Ohquote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We waren met zijn zevenen bezig.
We zijn het allemaal met jouw hints eens. Daar valt verder niet over te discussieren. We kunnen het anders wel over jouw stompjes knieen hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef lynda het volgende:
is dit het maffiaspel of internettopic?
maar de hints over de wolfjes zijn nog niet opgelost dus ga anders daar maar eens over buigen.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zijn het allemaal met jouw hints eens. Daar valt verder niet over te discussieren. We kunnen het anders wel over jouw stompjes knieen hebben
Ik loop jullie te bespioneren vanuit mijn schuilplaats.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef lynda het volgende:
mogen we al spammen? of zijn alle SL'ers weg?
Trevland, waarom wil jij zo graag onze aandacht afleiden van het maffiastukje? Ben jij misschien de ontbekende maffia?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar de hints over de wolfjes zijn nog niet opgelost dus ga anders daar maar eens over buigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |