If you're happy and you know it, slap your friends!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef Susi het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
If you're happy and you know it, slap your friends!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
If you're happy and you know it, slap your friends!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, andere SLs doen het ook alleen en verplaatsen de deadline ook niet steeds
Ja, t maakt mij verder niet uit maar ik vind het een beetje nou jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
[defense mode] Ik kan ps toch niets weigeren?[/defense mode]
Barum barum da diediedie dum Barum barumb da diediedie dum Barum Barum dadrum da die die die bumquote:
oeh ie oeh ah ah ting tang walla walla bang bangquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Barum barum da diediedie dum Barum barumb da diediedie dum Barum Barum dadrum da die die die bum
Ja sorryquote:
quote:
Dat is helemaal niet leukquote:
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ajf my pick
![]()
i killed the love birds
ja lekker danquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ajf my pick
![]()
i killed the love birds
Jammer dat sommige mensen na de basisschool nog steeds het verschil tussen een puntenslijper en het puntenslijpsel nog niet snappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef ajf het volgende:
PS is het potlood van haar vriendje aan het slijpen
heul nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wees er maar trots opWij zijn nu in de hemel
Tssk, ik heb je toch meteen gewreekt/wrokerdquote:
Nee hoor. Ik kan het wetenquote:
En niet goed kunnen lezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen na de basisschool nog steeds het verschil tussen een puntenslijper en het puntenslijpsel nog niet snappen
In ieder geval gaa alle props vandaag naar Siesta!
(Al moet ik zeggen dat ik wel lekker en effectief getraind heb)
gek zeg, jij loopt nog krom van de vorige keerquote:
Het is droevig gesteld met het onderwijs van tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef ajf het volgende:
[..]
En niet goed kunnen lezenIk heb je nick telkens verkeerd gelezen
Daar was ik ook niet bang voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ach, je had sowieso wel gegaan hoor.
Met liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Etcetera:quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef lynda het volgende:
WTF!
Sommige hints waren overduidelijk!! Maar toch ging iedereen op een ander stemmen die een dorp was
Stelletje sukkels
Blij dat ik te werk was, nu ga slapen en morgenochtend weer mag werken
Oja hints oplossing: ja zoek 10 topics geleden maar op.. ik blijf bij Etcetera
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef ZxOrD het volgende:
Ook voor het eerst dat ze mij gelijk killenZie het als een complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |