quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar heb je het over
oh en mag ik er even op wijzen dat WEDEROM PrincePolly met een vingertje staat te wijzen en iedereen er er als een mak schaap achteraan sjokt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:22 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Puh, ze heeft me heul niks verteld.
Een combinate van een bovennatuurlijke nieuwsgierigheid en google gaven mij de oplossing.
Jawel, deze keer wel. En geen dubbele, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nooit dat iedereen bij zn vote blijft alleen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jawel, deze keer wel. En geen dubbele, dat scheelt ook.
Clesar: droplul, dat was vandaag en de teller staat nu op 8
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
in het spel was het gisterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon allemaal toe dat de vorige ronde total-shit wasquote:
Jawelquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Vast niet
Akkoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
PS : as in PostScriptum.
Als we nou allemaal afspreken onze vote niet te wijzigen dan hoef ik morgen mijn computer niet aan te zwengelen voor 19:00 uur. Deal?
Het liep anders dan gepland.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon allemaal toe dat de vorige ronde total-shit was
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:03 schreef PrincePolly het volgende:
Eindelijk dorpjes aan the power.
Morgen etcetera weg als mafiosa. En dan op naar de volgende. Feels good.
Jij bent dood, jij mag je niet meer met het spel bemoeienquote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...![]()
(eensgezindheid zuigt)
Etcetera (8) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03quote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...![]()
(eensgezindheid zuigt)
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent dood, jij mag je niet meer met het spel bemoeien
Ik spreek heul niks af.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
PS : as in PostScriptum.
Als we nou allemaal afspreken onze vote niet te wijzigen dan hoef ik morgen mijn computer niet aan te zwengelen voor 19:00 uur. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |