Akkoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
PS : as in PostScriptum.
Als we nou allemaal afspreken onze vote niet te wijzigen dan hoef ik morgen mijn computer niet aan te zwengelen voor 19:00 uur. Deal?
Het liep anders dan gepland.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon allemaal toe dat de vorige ronde total-shit was
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:03 schreef PrincePolly het volgende:
Eindelijk dorpjes aan the power.
Morgen etcetera weg als mafiosa. En dan op naar de volgende. Feels good.
Jij bent dood, jij mag je niet meer met het spel bemoeienquote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...![]()
(eensgezindheid zuigt)
Etcetera (8) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03quote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat etcetera geen weerwolf is? He? Hummm? Wat heb je daarop te zeggen? Ben je er zelf soms een?? He?? Ik vind het maar verdacht hoowr...![]()
(eensgezindheid zuigt)
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent dood, jij mag je niet meer met het spel bemoeien
Ik spreek heul niks af.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
PS : as in PostScriptum.
Als we nou allemaal afspreken onze vote niet te wijzigen dan hoef ik morgen mijn computer niet aan te zwengelen voor 19:00 uur. Deal?
quote:
Ja dan weet ik even tot waar ik gelezen hebquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 05:09 schreef lynda het volgende:
PP ik vind dat wel een strakke actie van je!
Gewoon geen unvote en vote meer tot 7 uur.. Kan ik na me werk weer direct naar bed en hoef ik tegen uurtje of 6 vanavond niet 4 topics door te lezen
Edit: anders sloop je even beide knieën om tien voor zes 's ochtends en heb ik nu al een rondje HAP er op zitten..
O! O! Mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Wie ziet er hints in het stukje van de weerwolven want ik zie er zo geen een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |