quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef ZxOrD het volgende:
Ook voor het eerst dat ze mij gelijk killenBeschouw het maar als een eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef ZxOrD het volgende:
Ook voor het eerst dat ze mij gelijk killenDat betekend dat je het goed doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet zijn hints nog, hij zal wel iets goed gehad hebben
Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had 22 pm's toen ik net terug kwam
Ja bedankt dat je mij en Ladi de dood ingejaagd hebtquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik heb je toch meteen gewreekt/wrokerd
Wat zeg je dan? Dank je wel timmmmm inderdaad![]()
Ondankbaar hoor![]()
Tsssskquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja bedankt dat je mij en Ladi de dood ingejaagd hebt
30 jaar geleden was het nog veel ergerquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is droevig gesteld met het onderwijs van tegenwoordig
Kan ik tenminste weer haar neukslaaf spelen, toch?quote:
Nou ja dat dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef ajf het volgende:
[..]
30 jaar geleden was het nog veel erger
je bent dood, niet doen!!quote:
Ik weet het! We trainen samen voor cirque du soleil. Ik voor vrouw met de baardquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:01 schreef SiestaGuru het volgende:
Wie o wie kan me vertellen wat PS uitspookt tijdens het trainen?
Gebaseerd op haar sig ben ik tot de conclusie gekomen dat ze met een toneelgroep met brandende fakkels jongeleert tijdens het tapdancen. Tot mijn grote verbazing zei ze dat het met alle 3 wel wat te maken heeft..
Volgens haar zou een van jullie het in theorie kunnen weten.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het! We trainen samen voor cirque du soleil. Ik voor vrouw met de baard
Toch verwacht ik dat dat niet helemaal het antwoord was waar siesta op hooptequote:
Goed planquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Kan ik tenminste weer haar neukslaaf spelen, toch?
Die letters van het alfabet zijn kut, verder heb ik van een speciale rol vernomen dat we grote kans hebben dat etcetera zxord vermoorddequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
Etcetera (2) Lynda, PP
Ok, komt ie dan hè:
Beukten de deur open: undersign : daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot
05-19-20 : letters van het alfabet : ETS
Onduidelijke zin: in AT : Hanzehogeschool...rech...euh....Groningen
Gotcha
Kusjes PPquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
what the hel! wat is dit voor heksenjacht op mij
Oh, en '05-19-20 : letters van het alfabet : ETS ' is natuurlijk belachelijkals je m'n nick afkort is het Etc en niet Ets. lijkt me dat zelfs de spelleiders dat wel snappen
waar heb je het overquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc... Heb jij het toch verteld?--> Aan siesta?
Zo zijn wequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar heb je het over
oh en mag ik er even op wijzen dat WEDEROM PrincePolly met een vingertje staat te wijzen en iedereen er er als een mak schaap achteraan sjokt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc... Heb jij het toch verteld?--> Aan siesta?
Dan kan ik niet achterblijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar heb je het over
oh en mag ik er even op wijzen dat WEDEROM PrincePolly met een vingertje staat te wijzen en iedereen er er als een mak schaap achteraan sjokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |