quote:
Ja dan weet ik even tot waar ik gelezen hebquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 05:09 schreef lynda het volgende:
PP ik vind dat wel een strakke actie van je!
Gewoon geen unvote en vote meer tot 7 uur.. Kan ik na me werk weer direct naar bed en hoef ik tegen uurtje of 6 vanavond niet 4 topics door te lezen
Edit: anders sloop je even beide knieën om tien voor zes 's ochtends en heb ik nu al een rondje HAP er op zitten..
O! O! Mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Wie ziet er hints in het stukje van de weerwolven want ik zie er zo geen een.
Okee, ik geefhet toe. Stiekem heb ik mezelf weerwolf gemaakt en ik ben van plan jullie allemaal te vermoordenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij zijn het PS en AJF
Kijk maar na
Ik wil hierop reageren, maar ik ben bang dat het spel inhoudelijk isquote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee, ik geefhet toe. Stiekem heb ik mezelf weerwolf gemaakt en ik ben van plan jullie allemaal te vermoorden
Beetje raar alleen dat ik mezelf vermoord heb, maar hee, who cares?
Ennem, maffia en weerwolven, jullie weten wel dat jullie elkaar ook moeten afmaken he?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik wil hierop reageren, maar ik ben bang dat het spel inhoudelijk is
niet??quote:Op woensdag 10 december 2008 10:39 schreef Trevland het volgende:
Maar hier schiet ik niks mee op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
niet??
DOE DAN ZELF WAT DOOIE!Gisteren was iedereen een stuk actiever met oplossen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
We hebben gister 2,5 topic volgepostquote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja inderdaad, gisteren was er op dit tijdstip echt heel veel activiteitWat ten koste ging aan mijn leren
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We hebben gister 2,5 topic volgepost
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sommige spellen waren nog neit eens 2,5 topics langquote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar zoals gisteren is een stuk leuker dan anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:18 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Sommige spellen waren nog neit eens 2,5 topics lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |