quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
# Silver_Shark
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (5) PP, Trevland, Sheep, Clesar03, Isdatzo
Etc. (6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
PrincePolly (5) Ladidadida (2), timmmmm, Etc (2x)
Sheep (1) timmmmm
Silver_shark 2 Harax2
Kok, 88 en nog iets.quote:
Ga hints zoeken, en verweer je.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
ik sta nog steeds boven aan de lynchlijst
als jullie willen dat de maffia wint, of de weerwolven, en niet het dorp, vooral doorzetten![]()
Ik heb niet eens iets met metalquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ga hints zoeken, en verweer je.
Nogmaals, hints tegen Ladi:
Forum posts:
Die wind + regen (pag 3)
Goedemorgen op 11 nov (pag 3)
Metal (pag3) => wordt geassocieerd met stinkende mensen
Verbied roken in de auto (pag 3) => roken wordt geassocieerd met stinken
Fobo :
11000 posts
+ SSquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
Susi
Calex
Silvershark
Etcetera
Princepolly
Sheepcidus
Dat zijn de personen op wie timmmmm vandaag gestemd heeft.
Het lijkt me duidelijk (voor zover het dat nog niet was) dat we timmmmm niet serieus kunnen nemen.
ik heb me al verweerd schat, en dat heeft me ook zo goed geholpenquote:
Nee, want men zegt dat zweet meer stinkt dan rook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
+ SS
Van roken is toch iets meer bekend dat het stinkt dan van sporten
Ze bedoelde waarschijnlijk je hebt iets met een metalquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met metal
Roken stinkt niet.
Het ging over bomen en wind, niet over regen en wind.
Jammer voor jou, wel in je AT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met metal
Dat zeg jij nu ja. In het algemeen zijn niet-rokers de mening toegedaan dat 'roken stinkt'.quote:Roken stinkt niet.
Lees het alatste verhaaltje eens goed:quote:Het ging over bomen en wind, niet over regen en wind.
Stukjes die op jou kunnen slaan zijn bold.quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
De drie mannen stonden voor de deur die Siesta vergeten was dicht te doen, ze luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind, en slopen naar binnen. Zonder twijfel staken ze 3 messen in deze arme jongeman, langzaam voelden ze zijn aura verdwijnen, en ze verdwenen in de nacht.
Als je wilt blijven leven, verweer je dan nog eens. Mensen zijn lui en lezen het vorige topic echt niet snel weer eens door.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb me al verweerd schat, en dat heeft me ook zo goed geholpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FLIKKER NOU TOCH EENS OP!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:47 schreef Trevland het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (6) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo
PrincePolly (2) , Etc (2x)
Silver_shark (6) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x
Hoef ik niet op een andere te stemmen en ik vind dat ladi niet met sterke tegen argumenten komt.
Het moest van ladiquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je had gewoon geen geduld timmm
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
Die 3 slaat gewoon op de 3 maffia's volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat ga ik jou hard uitlachen straks als ik gelynched ben en blijkt dat ik dorp ben. Je wilt me wel heel graag dood hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints o ppagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stillen hints is om te wijzen naar waar ik meot zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh wat ga ik jou hard uitlachen straks als ik gelynched ben en blijkt dat ik dorp ben. Je wilt me wel heel graag dood hè?
Omdat je ziet wat je wilt zien. Door je maffiabril.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.
Siesta heeft al gezegd dat de hints uit hisory uit pagina 1 en heel misschien uit pagina 2 komen, maar verder terug nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stille hints is om te wijzen naar waar ik moet zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Nope. Het enige wat ik kan zeggen, is dat ik geen maffia ben. En nu je mij beschuldigd hebt, een onderbouwing van je verwacht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat je ziet wat je wilt zien. Door je maffiabril.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stille hints is om te wijzen naar waar ik moet zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Edit: Nog een leuke (goede) hint trouwens.
Bekijk dit plaatje eens goed:
[ afbeelding ]Siesta heeft nog gepost dat alles pagina 1 is. Tenzij iemand in erg veel topics post, dan misschien pagina 2 maar dat komt weinig voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Daar ga je danI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Siesta heeft al gezegd dat de hints uit hisory uit pagina 1 en heel misschien uit pagina 2 komen, maar verder terug niet
Daar sla je dus een beetje een flater
Ladi en ik posten allebei altijd in het GM topic dus ben ik nu net zo verdacht als zij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Siesta heeft nog gepost dat alles pagina 1 is. Tenzij iemand in erg veel topics post, dan misschien pagina 2 maar dat komt weinig voor.
Dus. Daar ga je dan
Als er veel hints naar jou hadden gewezen, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi en ik posten allebei altijd in het GM topic dus ben ik nu net zo verdacht als zij?
En wat je tegen mij hebt, geldt niet omdat het allemaal op pagina 3 staat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als er veel hints naar jou hadden gewezen, ja.
Maar ik heb nog niet veel in jouw richting gevonden.
Nee, die redenering gaat niet op, omdat hij heeft gezegd dat er geen hints in AT verder dan 2 pagina's zullen staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stillen hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Oja, nu je toch inhaakt, dit is wat ik tot dusver over jou heb, aangaande stukje 1:
Hara
Moeder jankt op pakjesavond (pag1)
Moeder en ex (pag2)
Show in je keuken (pag1)
Exen (pag5)
Pagina 5 zelfs al. Er is meerdere keren gezegd dat dat niet gebruikt wordt, maar toch ga je ermee door?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Oja, nu je toch inhaakt, dit is wat ik tot dusver over jou heb, aangaande stukje 1:
Hara
Moeder jankt op pakjesavond (pag1)
Moeder en ex (pag2)
Show in je keuken (pag1)
Exen (pag5)
Zoals eerder gervaagd: quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die redenering gaat niet op, omdat hij heeft gezegd dat er geen hints in AT verder dan 2 pagina's zullen staan.
Nee. Ik had die hints al gevonden richting Hara. Maar i kvind het nog niet overtuigend.quote:En ga je nu hints bij iedereen vinden die het niet met je eens is?
Ik neem aan dat jij en de andere dorpelingen mijn dood wel wreken door al die randdebielen die nu op mij stemmen, eruit te lynchen hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringzooi!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat je tegen mij hebt, geldt niet omdat het allemaal op pagina 3 staat.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pagina 5 zelfs al. Er is meerdere keren gezegd dat dat niet gebruikt wordt, maar toch ga je ermee door?
En verder, zoals ik al eerder gevraagd heb aan Timmmm: quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Ach, zo vlieg jij er weer uti als jij blijft leven, maar er 2 dorp aan gaan. Dus wat dat betreft staat iedereen hier quitte, agreed?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij en de andere dorpelingen mijn dood wel wreken door al die randdebielen die nu op mij stemmen, eruit te lynchen hè?
Ja, dit bedoel ik nou. Dat was in het vorige topic ook al zo. Werd er constant gespammed en werd er dus geen aandacht meer geschonken aan de hints.quote:
Afleidende post. Jij moet je verdedigen, niet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Ga zelf die topics teruglezen. Ik was er de hele tijd, dus ik heb die reactie wèl gezien. Jij niet. Dat is mijn schuld niet, ga zelf maar terug zoeken
We hebben het allemaal gelezen Lekiamquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Afleidende post. Jij moet je verdedigen, niet ik.
Post dus je verdediging en die quote van Siesta, anders zakt je geloofwaardigheid wel naar een heel triest niveau.
Mee eens. Ik geloof Ladi ook. Zij is duidelijker dorp dan SS waar veel meer hints van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik verdedig niet iedereen waartegen hints worden gevonden. SS zijn genoeg hints tegen, die heeft mijn stem. CaLeX had veel hints tegen, ook niet verdedigd. Alleen Ladi geloof ik, ondanks de hints, en niet omdat we allebei slecht zijn
Die hints naar hara waren gewoon bagger. punt.
Daar maal ik niet om, aangezien ik ervan overtuigd ben dat jij mob bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We hebben het allemaal gelezen LekiamIk vrees voor je dat niemand straks als ik dood ben nog wat aan jouw geloofwaardigheid kan doen, want die zakt dan ver beneden 0
quote:
Mag ik jullie onderbouwing weten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Susi het volgende:
Ik blijf nog bij SS
## & ## Silver_Shark
Susi (3) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste (2x)
Ladiaiiaida (7) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG-
PrincePolly (2) , Etc (2x)
Silver_shark (8) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x
ah my badquote:
mijn onderbouwing? Je wilt MIJN onderbouwing?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
[..]
Mag ik jullie onderbouwing weten?
Lekiamquote:
Link?quote:
Ga eens lezen man, luie donder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Link?
(Ik krijg nu hetzelfde ontwijkende antwoord als Timmmm mij gaf aangaande Siesta's post...)
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Mee eens. Ik geloof Ladi ook. Zij is duidelijker dorp dan SS waar veel meer hints van toepassing zijn.
Ik ga daarom zo mijn 2e stem maar eens uitbrengen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:30 schreef ajf het volgende:
##Vote SS
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (9) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
Nee Ladi, zo makkelijk gaat dat niet. De hints waren NIET goed, anders hadden meer mensen S_S gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef Ladidadida het volgende:
De hints zijn al besproken en goed genoeg bevonden. Als je wilt weten wat de hints waren, zoek je ze maar op.
Maffia zijn is één ding, maar dan ook nog een luie maffia...
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Rol maffia spel
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 8 December 2008 19:39u door SiestaGuru
Jouw rol in het Fok! Maffiaspel is dorpsbewoner.
Succes met spelen!
SiestaGuru
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.
Om dus even te verklaren waarom ik hem nu niet modkill: dit was niet zijn rol pmIedereen heeft een verhaaltje aan het begin gehad en wat standaard tekst aan het einde.
Precies ladi, de dorpsoudste stemt 2 keer op susiquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (7) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste 2x TOCH??????????????, PP2x
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Whehe, nu heeft hij zeker mijn dubbele stem verdiendquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.
Om dus even te verklaren waarom ik hem nu niet modkill: dit was niet zijn rol pmIedereen heeft een verhaaltje aan het begin gehad en wat standaard tekst aan het einde.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
S_S, als jij geofferd wordt zal mijn wraak zoet zijn!
Is ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat lief, je beschermt je schatje
sorry dat moest ik gewoon ff onder de aandacht brengen
tis gewoon zo.. let maar op me woorden!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je daar nog motivatie voor? Dat moet altijd van Lekiam
Nou, om even wat olie op het vuur te gooien en voor de spanning:quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (7) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste 2x TOCH??????????????, PP2x
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Deze klopt
Behalve als ie mob blijkt. Dan gaat de rest eraan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef DuTank het volgende:
Ik vind dit wel bijzonder:
Hara, Ladidadida, Timmmmm, Susi én Etc stemmen 2x op S_S
In de gate houden dus
Oh dus ik moet mijn nachtkills doorgeven vóór 21:40 uur. Rare tijd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef SiestaGuru het volgende:
Zeg gepeupel. Onze koningin, PS heeft besloten vanavond aan enkele training deel te nemen...
Dus zijn jullie het ermee eens als de nachtpost weer naar 22:30 gaat? Anders moet ik 2 hints verhaaltjes en een paar rol dingen in 20 minuten schrijven
De deadline voor de nachtvaardigheden blijft dan wel om 21:40 staan.
Je gelooft SS terwijl de SL vertelt heeft dat dat zijn rol niet is? Of heb ik nog iets anders gemistquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef DuTank het volgende:
Susi (10) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, timmm 2x, DuTank (2x)
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x), Lek
Silver_shark (9) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajf
##vote Susi
Omdat ik S_S geloof.
't Is goed met je. Jij bent degene die over zijn rol liegtquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajf
dit zijn maffia of Wolven.
Dat heb ik niet gezegd, ik zei dat dat zijn rol pm niet is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je gelooft SS terwijl de SL vertelt heeft dat dat zijn rol niet is? Of heb ik nog iets anders gemist
Heb je ooit gehoord van stemmen om je reet te redden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajf
dit zijn maffia of Wolven.
Nu ja, ook goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik zei dat dat zijn rol pm niet is.
je piemol bedoelt 'ie denk.quote:
Dat wou ik zeggenquote:
Nee, ik had opnieuw gestemd.. Check deze post:quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef SiestaGuru het volgende:
Even goed tellen:
Susi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, timmm 2x, DuTank (2x)
Word dus:quote:
dat dus! ik ben maffia/weerwolf omdat ik toegeef dat ik op iedereen zou stemmen als dat mij uit de brand zou helpenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van stemmen om je reet te redden?
Bovendien ben jij degene die hier neppe dorpsrollen posts plaatst
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet zo hard lachen om SS
Tim is mafia
Ladidia is amfia
Hara is mafia
Leren tellen Lek. 2+1+1+1+2+1=8quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:50 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee, ik had opnieuw gestemd.. Check deze post:
[..]
Word dus:
Susi (13) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, timmm 2x, DuTank (2x), Lek
Ladiaiiaida (10) Trevland(2), Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(5) , Lynda, zxord, Clesar03, ajf, Isdatzo
Sorry ik had al de stand van Ladi gepakt voor PP postequote:Op dinsdag 9 december 2008 17:31 schreef DuTank het volgende:
Ik geloof SS. ajf, doe even opnieuw stemmen en pak dan de tussenstand van PP.
Of van mij.
Tuurlijkquote:
Omdat ik er van overtuigt ben dat ze dorp isquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
timmmmm een vraag. Waarom zit jij (zo erg) ladidadida's kont te redden?
Hoeft niet, het is al geregeldquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry ik had al de stand van Ladi gepakt voor PP poste
Maar waarom moet ik opnieuw voten dan?
Ja maar 100% kun je nooit goed zitten. Ik vind het maar raar dat je er zo van overtuigt bent (al na 1 ronde).quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigt ben dat ze dorp is
EN omdat het een heel mooie kont is
Ik zit ook niet 100% maar met de anderen zit ik nog niet op 10 %. Dan is het toch logisch dat ik degene wil redden die me het minst waarschijnlijk maffia lijkt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar 100% kun je nooit goed zitten. Ik vind het maar raar dat je er zo van overtuigt bent (al na 1 ronde).
Zoals ik al gezegd heb. In mijn ogen ben je verdacht maar ik heb nog geen hints tegen je kunnen vinden.
Ja, ach. Om jouw geloofwaardigheid hoef je het in ieder geval niet meer te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigt ben dat ze dorp is
EN omdat het een heel mooie kont is
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:02 schreef Susi het volgende:
SJEEEEEEZUS WAAROM WISSELEN JULLIE ALTIJD VAN STEMMEN. WILLEN JULLIE ME DOOD OFZO
Nou daar valt nog over te twisten. Maar ook het zoveel switchen van stemmen vind ik frapant.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit ook niet 100% maar met de anderen zit ik nog niet op 10 %. Dan is het toch logisch dat ik degene wil redden die me het minst waarschijnlijk maffia lijkt?
Dat magquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou daar valt nog over te twisten. Maar ook het zoveel switchen van stemmen vind ik frapant.
Ik ben de enige die dat laatste kan beamenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:03 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, ach. Om jouw geloofwaardigheid hoef je het in ieder geval niet meer te doen.
volgens mij spelen ladididia en timmmm onder een hoedjequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:05 schreef timmmmm het volgende:
ajf, stem even op SS![]()
Ik zou het ladi door laten geven, maar die heeft voedsel nodig ofzo, het watje
Was ie nou weer niet meer meegeteld?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:05 schreef timmmmm het volgende:
ajf, stem even op SS![]()
Ik zou het ladi door laten geven, maar die heeft voedsel nodig ofzo, het watje
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt er nu 1 op SS en een op etc. het is handig als je nu 2x SS doet
OW NOES!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens mij spelen ladididia en timmmm onder een hoedje
Goed, hints richting jou in het eerste verhaaltje:quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef Susi het volgende:
@ PP waarom stem je niet op Ladi ?
Naar mij maar 1 hint, naar Ladi veel meer. Bovendien ik onschuldig en Ladi niet.
quote:De roedel was er klaar voor. Ze waren nieuw in Fok!Town, dat tot voor kort alleen werd lastig gevallen door een bende maffiosi en ze waren bloeddorstig. Onverschrokken baanden ze zich een weg door het bos en langs de boerderijen tot ze bij Fok!town waren aangekomen. Gek van honger renden ze naar huis nummer achtentachtig in de hoofdstraat, waar de bewoonster stond te koken. Luidruchtig zingend over de verloren liefde gooide ze nog een scheut sherry over de filetlapjes. Ze wist niet dat ze al snel zelf het hoofdgerecht zou zijn, of misschien wel slechts het voorafje. Want op dat moment sprong één van de wolven met een enorme sprong op haar rug. De andere wolven volgden al snel. En terwijl er van haar filetlapjes niets meer overbleef dan een verkoold hoopje en een hevig gepiep de keuken vulde, was het met Puntenslijpsel (Spelleider) definitief klaar.
Ah zo. Ik ga het zo veranderen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt er nu 1 op SS en een op etc. het is handig als je nu 2x SS doet
Zal me een worst zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Och hemel, komt ie weer met pagina 3
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, hints richting jou in het eerste verhaaltje:
Susi
Ajax – Utrecht live op Disc. Channel (pag1) => docu zender : Die hieronder vind ik treffender
Herman brood docu niet o pdocu zender (pag1)
Hikken in je slaap (pag1) => duidt op dronkenschap, sherry. => Die naar Ladidadida is duidelijker !
De fouten die jij in de liefde hebt gemaakt (pag3) => PAGINA TROIS ! Ik dacht ergens te lezen dat alleen uit 1 en eventueel pagina 2 werden gehaald !
Zanger(essen)/Bands lepeltopic (pag1) (welke hint is dat ?)
Je bent van 1988
Geen duidelijk argumentquote:
Er waren veel hints op SS, ga teruglezen dan. Ik ga echt niet voor je teruglezen, terwijl jij er niet was, alleen omdat jij me niet geloofd hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Lekiamh het volgende:
Welk stukje in de nachtpost gaat over S_S?
Zeg het me dan eens Timmmm!
De 'hitns' richting S_S zijn allang waardeloos gebleken, geef me eens een richting waar ik naar moet zoeken dan?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens mij spelen ladididia en timmmm onder een hoedje
volgens mij wil je gewoon mij als eerste eruit hebben omdat je mij zie als een bedreig voor jou en ladididia omdat jullie maffia / wolven zijn als je harde bewijzen had zou je ze nu posten...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er waren veel hints op SS, ga teruglezen dan. Ik ga echt niet voor je teruglezen, terwijl jij er niet was, alleen omdat jij me niet geloofd hoor
Doe zelf eens wat teruglezen
Interpunctie kwijt? Ik wil je er inderdaad als eerste uithebben, inderdaad omdat ik je zie als een bedreiging, maar dat omdat ik denk dat je maffia bent. Als jij dorp was geweest en ik maffia, waarom zou je dan een bedreiging zijn? Omdat je altijd met zoveel hints aankomt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens mij wil je gewoon mij als eerste eruit hebben omdat je mij zie als een bedreig voor jou en ladididia omdat jullie maffia / wolven zijn als je harde bewijzen had zou je ze nu posten...
Goed, ik heb per ongeluk ook hints richting jou uit het tweede verhaaltje erbij gezet.quote:
We praten in cirkeltjes. JIJ moet je evrdedigen, want JIJ beschuldigd iemand. JIJ moet onderbouwen waarom je stemt.Nu stem je 'zomaar', net als Susi (wrsl wolf) en Ladi (wrsl mob)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er waren veel hints op SS, ga teruglezen dan. Ik ga echt niet voor je teruglezen, terwijl jij er niet was, alleen omdat jij me niet geloofd hoor
Doe zelf eens wat teruglezen
Nee, jij wil dat wij alles voor jou opzoeken, doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:21 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
We praten in cirkeltjes. JIJ moet je evrdedigen, want JIJ beschuldigd iemand. JIJ moet onderbouwen waarom je stemt.Nu stem je 'zomaar', net als Susi (wrsl wolf) en Ladi (wrsl mob)
Kortom, het zit er dik in dat jij ook bij een van de twee clubjes hoort.
Dikke /care wat jij er van denkt, jouw geloofwaardigheid is allang beneden alle peil. Wel lopen zeiken over mijn hints, maar niet komen met eigen vindingen, of ze willen bespreken.
Ga een ander neppen man. Met al die vote-switcherij van je.
Ja, misschien heb je gelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Timmm is echt raar bezigen ik vind in elk geval het topic 'Hikken in je slaap' minder overtuigend tegen Susi dan het topic over indrinken waar Ladida in heeft gepost
Nee. Jullie willen ze niet bespreken, omdat de 'keuken hitns' die jullie gebruiken in de richting van S_S op iemand anders slaan. Dit pleit S_S vrij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij wil dat wij alles voor jou opzoeken, doe het lekker zelfIk was niet eens degene die met die hints aankwam.
Jij bent ook niet de bewoonster, jij bent degene die de bewoonster komt vermoorden, stumperdquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Silver_Shark het volgende:
waar de bewoonster stond te koken. ik ben een Man dus ik ben het niet
en Susi jij hebt verbanden met Estland dus,,,
Het kloptquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef ajf het volgende:
##unvote ect
#vote SS
Susi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Isdatzo
Etc.(3) , Lynda, zxord, Clesar03,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x
En nu niet gaan miepen dat het niet klopt
Dat was toch op pag. 3?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Susi het volgende:
PP zag in Ladidadida's history iets over Kip & Koken & Sherry (indrinken, drank kopen topic)
Heel fijnquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de bewoonster, jij bent degene die de bewoonster komt vermoorden, stumperd
Lek je hebt nu 3 stemmen staan (2 bij susi en 1 bij ladi)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Isdatzo
Ladiaiiaida (9) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x
Ik wil mijn stem wel weghalen bij etc en bij SS plaatsen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga toch nog proberen te voorkomen dat Silvershark gelyncht wordt, ga ik mijn stem van susi naar ladidadida.
##unvote susi
##vote ladidadia
Susi (11) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek,
Ladiaiiaida (10) Trevland(2), Clesar03(2), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(3) , Lynda, zxord, ajf
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajf, timmmmm 2x, zxord
Sorry, ik kan er ook niets anders van maken.....quote:
Ja plaats die bij SS!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik wil mijn stem wel weghalen bij etc en bij SS plaatsen?
Denk niet dat jij met het gene wat je doet, wat opschiet namelijk...
*Belangrijk*
Lynda is er niet, die kan haar stem dus niet meer aanpassen of haar 2e stem uitbrengen!!!!!!!
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Etcetera het volgende:
- PP heeft gepost in Wedden op Sport Deel 1011: Nooit FC Brabant! - de 11
- zwarte pakken: PP heeft gepost in Wedden op Sport # 1017: Zwarte Piet is jarig én in Wedden op Sport # 1012: Negers in de sneeuw. hoe zwart wil je het hebben?
- PP post veel in sport topics, van sporten ga je zweten en dus stinken.
- PP heeft als ondertitel: undercover. het slachtoffer kruipt in bed. hoe duidelijk wil je het hebben
- PP heeft meer dan 3000 posts = 3 messen
tegen PPwant die schijnt over het hoofd te worden gezien
Lek heeft 3 keer gestemd dus die gaat sowieso gediskwalificeerd worden mag ik hopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets anders van maken.....
Ik wil nog wel steeds woest erotische sex met je hoor![]()
Lekkie staat er nogsteeds 3 keer in, die kan je nog redden
maar als niemand het doet dan gebeurd er niksquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komen
Wat schiet ik daar mee op?quote:
Jawel want dan verander ik ook mijn stem. Je hebt nog minder dan een minuut!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:58 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Wat schiet ik daar mee op?
Dan heeft hij/zij (sorry ben moe) meer als jij...
Ik kan er niet voor zorgen dat jij niet gekilled gaat worden...
Als je pro-dorp bent dan zou ik niet op mij stemmen; anders wel inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komen
deze vote telt niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef ZxOrD het volgende:
##unvote tc
##vote SS
usi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Ladidadida
Ladiaiiaida (12) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2
Etc.(1) , Lynda, zxord,
Silver_shark (13) Hara (2), ladidadida, Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD (2x)
het spel begint weer te levenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef CaLeX het volgende:
pfff Wát een dag
zijn er ooit zoveel berichten in 1 dag gepost??
Wel!quote:
Maak daar 12-12-12 van (als je er 2 per dingetje naast zit hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja ik denk het ook, het staat iets van 14-14-10, ik kan er wel 1 of 2 naastzitten, maar 4 niet
You shouldn't have killed me then.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
het spel begint weer te leven
laten we het nu niet bij 1 dag houden
ik kom uit op 11 stemmen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (11) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, Ladidadida
Ladiaiiaida (15) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2, Dutank 2x, Susi
Etc.(1) , Lynda,
Silver_shark (13) Hara (2), ladidadida, Susi, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD 2x
Eindstand.
Cry babyquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
You shouldn't have killed me then.
Nee niet eens, redelijk snel gedaan... (zover dat kan met mijn brakke pols)quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Susi het volgende:
Volgens mij heeft ZxOrD op het laatst de verkeerde tussenstand gebruikt, vandaar de verwarring
(zat je al een tijdje klaar om op Invoeren te drukken)
Bij Susi maar op 9 ipv 11quote:
Susi had net haar stemmen ingetrokken en op een ander gezet (om zichzelf te redden) volgens mij.quote:
Dan komt zorxdsad (ofzo):quote:Susi (10) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , Lek, Ladidadida
Ladiaiiaida (15) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2, Suso, DuTank
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida, Susi 1, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD
hara = 2quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij maakt het met elke post leuker
Nog snel, zo in 8 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef SiestaGuru het volgende:
Ok we gaan er even vanuit dat die post van susi om 18:57 de jusite telling was, lek eerste stem telt neit mee dus dan heb je:
Susi (11) SG, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Ladidadida
Ladiaiiaida (12) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida, Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD
Dutank verplaatste zijn stemmen naar ladi van susi... dus 9 14 12
susi haalde er een van ss en die ging naar ladi.. duss 9 15 11
zxord goide er nog 1 op ss duss 9 15 12
ladi en ss zijn dood, verhaaltje komt eraan
Het is niet het einde van de wereld hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij Susi maar op 9 ipv 11
Anyway. Ik haat jullie. Allemaal. Behalve timmmmm en ajf en Hara en ZxOrD enzo.
Eikels
iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef DuTank het volgende:
Susi verbeterde zichzelf ten opzichte van mij post:
Mag ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Susi had net haar stemmen ingetrokken en op een ander gezet (om zichzelf te redden) volgens mij.
Mij ook? Nee tochquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij Susi maar op 9 ipv 11
Anyway. Ik haat jullie. Allemaal. Behalve timmmmm en ajf en Hara en ZxOrD enzo.
Eikels
Maar ik haat mensen die liegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld hoor.
IK MAAK BEZWAAR MET MIJN TELLING ( VAN SUSIS POST ) KOM IK UIT Op 10 derest kwam na 18:59 en na 18;59 mag je niet stemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hara = 2
ladidia = 1
susi = 1
etc = 1
ajfx2 = 1
timmmmm = 2
ZxOrD = 2
-----------------
10
SS wat ben je een flapdrolquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef SiestaGuru het volgende:
Wat een dag.. Wat een dag, nog geen paar minuten nadat de dorpelingen wakker werden brak er paniek uit! De spelleiders zijn dood, wat nu? Gelukkig bleven ze in het midden van het dorp om daar de dorpelingen te steunen. Er volgde een hevige discussie en iedereen was wel verdacht, een burgemeester vond het zo erg dat er 2 mensen dood moesten vandaag.
Hij werd voor verrader uitgemaakt, maar terecht? JA!! Want Silver_Shark (bodyguard) en Ladidadia (Zwakke dokter) lieten het leven.
(dagplaatje is kwijt, ben op zoek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |