Jep. (voorlopig) ##Susiquote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee Pik. Susi is Estland. Ze heeft daar laatst nog gezeten. Ik heb het er met haat nog nota bene over gehad.
Dus Of jij stemt ook op Susi, of je bent fout.
## Susi
Ze heeft daar laatst nog gezeten, maar staat dat ook ergens? Je moet het nog steeds uit Fobo profiel of geschiedenis halen...quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee Pik. Susi is Estland. Ze heeft daar laatst nog gezeten. Ik heb het er met haat nog nota bene over gehad.
Dus Of jij stemt ook op Susi, of je bent fout.
## Susi
Dat staat dus ergens, PP's post nog niet gelezenquote:Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft daar laatst nog gezeten, maar staat dat ook ergens? Je moet het nog steeds uit Fobo profiel of geschiedenis halen...
Ik stem dus nog niet op susi, en daarom mag je me best fout vinden
Door meteen, na 5 minuten te stemmen, worden meestal dorpjes vermoord
Timmm heeft hier gelijk. wij halen hints uitsluitend uit het profiel, fobo en de topictitels van de geschiedenis (meestal de eerste pagina, kan wel eens de tweede worden als iemand veel post ofzo).quote:Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft daar laatst nog gezeten, maar staat dat ook ergens? Je moet het nog steeds uit Fobo profiel of geschiedenis halen...
Ik stem dus nog niet op susi, en daarom mag je me best fout vinden
Door meteen, na 5 minuten te stemmen, worden meestal dorpjes vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door timmmmm op 08-12-2008 23:06:38 (Ninja edit) ]Laffe huichelaar
quote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Timmm heeft hier gelijk. wij halen hints uitsluitend uit het profiel, fobo en de topictitels van de geschiedenis (meestal de eerste pagina, kan wel eens de tweede worden als iemand veel post ofzo).
Whehe, ofwel je hebt net op je kloten gehad van PS, dus is het gewoon PS. Ofwel je realiseerde je dat het niet kon, wat je zei, dus is het post scriptum. Welke is hetquote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Timmm heeft hier gelijk. wij halen hints uitsluitend uit het profiel, fobo en de topictitels van de geschiedenis (meestal de eerste pagina, kan wel eens de tweede worden als iemand veel post ofzo).
Ps. ik suggereer hiermee helemaal niets.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Dude, je weet zelf niet eens waarom je de hints post en waar je ze vandaan haalt.
Een duidelijkere link kan ik niet plaatsen.
Het moest post scriptum zijnquote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, ofwel je hebt net op je kloten gehad van PS, dus is het gewoon PS. Ofwel je realiseerde je dat het niet kon, wat je zei, dus is het post scriptum. Welke is het
Je hebt niet eens naar de hints gekeken manquote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Dude, je weet zelf niet eens waarom je de hints post en waar je ze vandaan haalt.
susi (3) PP, Syb, SG
Ik ga mee met PP in zijn redenatie.quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
susi (3) PP, Syb, SG
quote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt niet eens naar de hints gekeken man
Ik wacht nog even, misschien kan ik morgen wat profielen bekijken
quote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
Tallinn
staat in haar Active T.
ze heeft er ook als laatste en als een-na-laatste in gepost.
Deze is gewoon clear.
doet ze wel mee trouwens deze ronde?
Je internet is denk ik niet goed. Monteur bellen?quote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt niet eens naar de hints gekeken man
Ik wacht nog even, misschien kan ik morgen wat profielen bekijken
Zou eens tijd worden jaquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je internet is denk ik niet goed. Monteur bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |