Lek je hebt nu 3 stemmen staan (2 bij susi en 1 bij ladi)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Isdatzo
Ladiaiiaida (9) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x
Ik wil mijn stem wel weghalen bij etc en bij SS plaatsen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga toch nog proberen te voorkomen dat Silvershark gelyncht wordt, ga ik mijn stem van susi naar ladidadida.
##unvote susi
##vote ladidadia
Susi (11) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek,
Ladiaiiaida (10) Trevland(2), Clesar03(2), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(3) , Lynda, zxord, ajf
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajf, timmmmm 2x, zxord
Sorry, ik kan er ook niets anders van maken.....quote:
Ja plaats die bij SS!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik wil mijn stem wel weghalen bij etc en bij SS plaatsen?
Denk niet dat jij met het gene wat je doet, wat opschiet namelijk...
*Belangrijk*
Lynda is er niet, die kan haar stem dus niet meer aanpassen of haar 2e stem uitbrengen!!!!!!!
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Etcetera het volgende:
- PP heeft gepost in Wedden op Sport Deel 1011: Nooit FC Brabant! - de 11
- zwarte pakken: PP heeft gepost in Wedden op Sport # 1017: Zwarte Piet is jarig én in Wedden op Sport # 1012: Negers in de sneeuw. hoe zwart wil je het hebben?
- PP post veel in sport topics, van sporten ga je zweten en dus stinken.
- PP heeft als ondertitel: undercover. het slachtoffer kruipt in bed. hoe duidelijk wil je het hebben
- PP heeft meer dan 3000 posts = 3 messen
tegen PPwant die schijnt over het hoofd te worden gezien
Lek heeft 3 keer gestemd dus die gaat sowieso gediskwalificeerd worden mag ik hopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets anders van maken.....
Ik wil nog wel steeds woest erotische sex met je hoor![]()
Lekkie staat er nogsteeds 3 keer in, die kan je nog redden
maar als niemand het doet dan gebeurd er niksquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komen
Wat schiet ik daar mee op?quote:
Jawel want dan verander ik ook mijn stem. Je hebt nog minder dan een minuut!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:58 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Wat schiet ik daar mee op?
Dan heeft hij/zij (sorry ben moe) meer als jij...
Ik kan er niet voor zorgen dat jij niet gekilled gaat worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |