Nee Ladi, zo makkelijk gaat dat niet. De hints waren NIET goed, anders hadden meer mensen S_S gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef Ladidadida het volgende:
De hints zijn al besproken en goed genoeg bevonden. Als je wilt weten wat de hints waren, zoek je ze maar op.
Maffia zijn is één ding, maar dan ook nog een luie maffia...
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Rol maffia spel
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 8 December 2008 19:39u door SiestaGuru
Jouw rol in het Fok! Maffiaspel is dorpsbewoner.
Succes met spelen!
SiestaGuru
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.
Om dus even te verklaren waarom ik hem nu niet modkill: dit was niet zijn rol pmIedereen heeft een verhaaltje aan het begin gehad en wat standaard tekst aan het einde.
Precies ladi, de dorpsoudste stemt 2 keer op susiquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (7) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste 2x TOCH??????????????, PP2x
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
Whehe, nu heeft hij zeker mijn dubbele stem verdiendquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.
Om dus even te verklaren waarom ik hem nu niet modkill: dit was niet zijn rol pmIedereen heeft een verhaaltje aan het begin gehad en wat standaard tekst aan het einde.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
S_S, als jij geofferd wordt zal mijn wraak zoet zijn!
Is ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat lief, je beschermt je schatje
sorry dat moest ik gewoon ff onder de aandacht brengen
tis gewoon zo.. let maar op me woorden!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je daar nog motivatie voor? Dat moet altijd van Lekiam
Nou, om even wat olie op het vuur te gooien en voor de spanning:quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (7) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste 2x TOCH??????????????, PP2x
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
Deze klopt
Behalve als ie mob blijkt. Dan gaat de rest eraan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef DuTank het volgende:
Ik vind dit wel bijzonder:
Hara, Ladidadida, Timmmmm, Susi én Etc stemmen 2x op S_S
In de gate houden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |