quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
# Silver_Shark
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (5) PP, Trevland, Sheep, Clesar03, Isdatzo
Etc. (6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
PrincePolly (5) Ladidadida (2), timmmmm, Etc (2x)
Sheep (1) timmmmm
Silver_shark 2 Harax2
Kok, 88 en nog iets.quote:
Ga hints zoeken, en verweer je.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
ik sta nog steeds boven aan de lynchlijst
als jullie willen dat de maffia wint, of de weerwolven, en niet het dorp, vooral doorzetten![]()
Ik heb niet eens iets met metalquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ga hints zoeken, en verweer je.
Nogmaals, hints tegen Ladi:
Forum posts:
Die wind + regen (pag 3)
Goedemorgen op 11 nov (pag 3)
Metal (pag3) => wordt geassocieerd met stinkende mensen
Verbied roken in de auto (pag 3) => roken wordt geassocieerd met stinken
Fobo :
11000 posts
+ SSquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
Susi
Calex
Silvershark
Etcetera
Princepolly
Sheepcidus
Dat zijn de personen op wie timmmmm vandaag gestemd heeft.
Het lijkt me duidelijk (voor zover het dat nog niet was) dat we timmmmm niet serieus kunnen nemen.
ik heb me al verweerd schat, en dat heeft me ook zo goed geholpenquote:
Nee, want men zegt dat zweet meer stinkt dan rook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
+ SS
Van roken is toch iets meer bekend dat het stinkt dan van sporten
Ze bedoelde waarschijnlijk je hebt iets met een metalquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met metal
Roken stinkt niet.
Het ging over bomen en wind, niet over regen en wind.
Jammer voor jou, wel in je AT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met metal
Dat zeg jij nu ja. In het algemeen zijn niet-rokers de mening toegedaan dat 'roken stinkt'.quote:Roken stinkt niet.
Lees het alatste verhaaltje eens goed:quote:Het ging over bomen en wind, niet over regen en wind.
Stukjes die op jou kunnen slaan zijn bold.quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
De drie mannen stonden voor de deur die Siesta vergeten was dicht te doen, ze luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind, en slopen naar binnen. Zonder twijfel staken ze 3 messen in deze arme jongeman, langzaam voelden ze zijn aura verdwijnen, en ze verdwenen in de nacht.
Als je wilt blijven leven, verweer je dan nog eens. Mensen zijn lui en lezen het vorige topic echt niet snel weer eens door.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb me al verweerd schat, en dat heeft me ook zo goed geholpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FLIKKER NOU TOCH EENS OP!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:47 schreef Trevland het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (6) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo
PrincePolly (2) , Etc (2x)
Silver_shark (6) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x
Hoef ik niet op een andere te stemmen en ik vind dat ladi niet met sterke tegen argumenten komt.
Het moest van ladiquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je had gewoon geen geduld timmm
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
Die 3 slaat gewoon op de 3 maffia's volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat ga ik jou hard uitlachen straks als ik gelynched ben en blijkt dat ik dorp ben. Je wilt me wel heel graag dood hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints o ppagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stillen hints is om te wijzen naar waar ik meot zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh wat ga ik jou hard uitlachen straks als ik gelynched ben en blijkt dat ik dorp ben. Je wilt me wel heel graag dood hè?
Omdat je ziet wat je wilt zien. Door je maffiabril.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.
Siesta heeft al gezegd dat de hints uit hisory uit pagina 1 en heel misschien uit pagina 2 komen, maar verder terug nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stille hints is om te wijzen naar waar ik moet zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Nope. Het enige wat ik kan zeggen, is dat ik geen maffia ben. En nu je mij beschuldigd hebt, een onderbouwing van je verwacht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat je ziet wat je wilt zien. Door je maffiabril.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stille hints is om te wijzen naar waar ik moet zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Edit: Nog een leuke (goede) hint trouwens.
Bekijk dit plaatje eens goed:
[ afbeelding ]Siesta heeft nog gepost dat alles pagina 1 is. Tenzij iemand in erg veel topics post, dan misschien pagina 2 maar dat komt weinig voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Daar ga je danI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Siesta heeft al gezegd dat de hints uit hisory uit pagina 1 en heel misschien uit pagina 2 komen, maar verder terug niet
Daar sla je dus een beetje een flater
Ladi en ik posten allebei altijd in het GM topic dus ben ik nu net zo verdacht als zij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Siesta heeft nog gepost dat alles pagina 1 is. Tenzij iemand in erg veel topics post, dan misschien pagina 2 maar dat komt weinig voor.
Dus. Daar ga je dan
Als er veel hints naar jou hadden gewezen, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi en ik posten allebei altijd in het GM topic dus ben ik nu net zo verdacht als zij?
En wat je tegen mij hebt, geldt niet omdat het allemaal op pagina 3 staat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als er veel hints naar jou hadden gewezen, ja.
Maar ik heb nog niet veel in jouw richting gevonden.
Nee, die redenering gaat niet op, omdat hij heeft gezegd dat er geen hints in AT verder dan 2 pagina's zullen staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stillen hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Oja, nu je toch inhaakt, dit is wat ik tot dusver over jou heb, aangaande stukje 1:
Hara
Moeder jankt op pakjesavond (pag1)
Moeder en ex (pag2)
Show in je keuken (pag1)
Exen (pag5)
Pagina 5 zelfs al. Er is meerdere keren gezegd dat dat niet gebruikt wordt, maar toch ga je ermee door?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Oja, nu je toch inhaakt, dit is wat ik tot dusver over jou heb, aangaande stukje 1:
Hara
Moeder jankt op pakjesavond (pag1)
Moeder en ex (pag2)
Show in je keuken (pag1)
Exen (pag5)
Zoals eerder gervaagd: quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die redenering gaat niet op, omdat hij heeft gezegd dat er geen hints in AT verder dan 2 pagina's zullen staan.
Nee. Ik had die hints al gevonden richting Hara. Maar i kvind het nog niet overtuigend.quote:En ga je nu hints bij iedereen vinden die het niet met je eens is?
Ik neem aan dat jij en de andere dorpelingen mijn dood wel wreken door al die randdebielen die nu op mij stemmen, eruit te lynchen hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringzooi!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat je tegen mij hebt, geldt niet omdat het allemaal op pagina 3 staat.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pagina 5 zelfs al. Er is meerdere keren gezegd dat dat niet gebruikt wordt, maar toch ga je ermee door?
En verder, zoals ik al eerder gevraagd heb aan Timmmm: quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Ach, zo vlieg jij er weer uti als jij blijft leven, maar er 2 dorp aan gaan. Dus wat dat betreft staat iedereen hier quitte, agreed?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij en de andere dorpelingen mijn dood wel wreken door al die randdebielen die nu op mij stemmen, eruit te lynchen hè?
Ja, dit bedoel ik nou. Dat was in het vorige topic ook al zo. Werd er constant gespammed en werd er dus geen aandacht meer geschonken aan de hints.quote:
Afleidende post. Jij moet je verdedigen, niet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Ga zelf die topics teruglezen. Ik was er de hele tijd, dus ik heb die reactie wèl gezien. Jij niet. Dat is mijn schuld niet, ga zelf maar terug zoeken
We hebben het allemaal gelezen Lekiamquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Afleidende post. Jij moet je verdedigen, niet ik.
Post dus je verdediging en die quote van Siesta, anders zakt je geloofwaardigheid wel naar een heel triest niveau.
Mee eens. Ik geloof Ladi ook. Zij is duidelijker dorp dan SS waar veel meer hints van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik verdedig niet iedereen waartegen hints worden gevonden. SS zijn genoeg hints tegen, die heeft mijn stem. CaLeX had veel hints tegen, ook niet verdedigd. Alleen Ladi geloof ik, ondanks de hints, en niet omdat we allebei slecht zijn
Die hints naar hara waren gewoon bagger. punt.
Daar maal ik niet om, aangezien ik ervan overtuigd ben dat jij mob bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We hebben het allemaal gelezen LekiamIk vrees voor je dat niemand straks als ik dood ben nog wat aan jouw geloofwaardigheid kan doen, want die zakt dan ver beneden 0
quote:
Mag ik jullie onderbouwing weten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Susi het volgende:
Ik blijf nog bij SS
## & ## Silver_Shark
Susi (3) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste (2x)
Ladiaiiaida (7) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG-
PrincePolly (2) , Etc (2x)
Silver_shark (8) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x
ah my badquote:
mijn onderbouwing? Je wilt MIJN onderbouwing?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
[..]
Mag ik jullie onderbouwing weten?
Lekiamquote:
Link?quote:
Ga eens lezen man, luie donder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Link?
(Ik krijg nu hetzelfde ontwijkende antwoord als Timmmm mij gaf aangaande Siesta's post...)
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Mee eens. Ik geloof Ladi ook. Zij is duidelijker dorp dan SS waar veel meer hints van toepassing zijn.
Ik ga daarom zo mijn 2e stem maar eens uitbrengen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:30 schreef ajf het volgende:
##Vote SS
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (9) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
Nee Ladi, zo makkelijk gaat dat niet. De hints waren NIET goed, anders hadden meer mensen S_S gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef Ladidadida het volgende:
De hints zijn al besproken en goed genoeg bevonden. Als je wilt weten wat de hints waren, zoek je ze maar op.
Maffia zijn is één ding, maar dan ook nog een luie maffia...
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Rol maffia spel
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 8 December 2008 19:39u door SiestaGuru
Jouw rol in het Fok! Maffiaspel is dorpsbewoner.
Succes met spelen!
SiestaGuru
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.
Om dus even te verklaren waarom ik hem nu niet modkill: dit was niet zijn rol pmIedereen heeft een verhaaltje aan het begin gehad en wat standaard tekst aan het einde.
Precies ladi, de dorpsoudste stemt 2 keer op susiquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (7) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste 2x TOCH??????????????, PP2x
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |