quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat je tegen mij hebt, geldt niet omdat het allemaal op pagina 3 staat.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pagina 5 zelfs al. Er is meerdere keren gezegd dat dat niet gebruikt wordt, maar toch ga je ermee door?
En verder, zoals ik al eerder gevraagd heb aan Timmmm: quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Ach, zo vlieg jij er weer uti als jij blijft leven, maar er 2 dorp aan gaan. Dus wat dat betreft staat iedereen hier quitte, agreed?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij en de andere dorpelingen mijn dood wel wreken door al die randdebielen die nu op mij stemmen, eruit te lynchen hè?
Ja, dit bedoel ik nou. Dat was in het vorige topic ook al zo. Werd er constant gespammed en werd er dus geen aandacht meer geschonken aan de hints.quote:
Afleidende post. Jij moet je verdedigen, niet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Ga zelf die topics teruglezen. Ik was er de hele tijd, dus ik heb die reactie wèl gezien. Jij niet. Dat is mijn schuld niet, ga zelf maar terug zoeken
We hebben het allemaal gelezen Lekiamquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Afleidende post. Jij moet je verdedigen, niet ik.
Post dus je verdediging en die quote van Siesta, anders zakt je geloofwaardigheid wel naar een heel triest niveau.
Mee eens. Ik geloof Ladi ook. Zij is duidelijker dorp dan SS waar veel meer hints van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik verdedig niet iedereen waartegen hints worden gevonden. SS zijn genoeg hints tegen, die heeft mijn stem. CaLeX had veel hints tegen, ook niet verdedigd. Alleen Ladi geloof ik, ondanks de hints, en niet omdat we allebei slecht zijn
Die hints naar hara waren gewoon bagger. punt.
Daar maal ik niet om, aangezien ik ervan overtuigd ben dat jij mob bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We hebben het allemaal gelezen LekiamIk vrees voor je dat niemand straks als ik dood ben nog wat aan jouw geloofwaardigheid kan doen, want die zakt dan ver beneden 0
quote:
Mag ik jullie onderbouwing weten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Susi het volgende:
Ik blijf nog bij SS
## & ## Silver_Shark
Susi (3) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste (2x)
Ladiaiiaida (7) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG-
Etc. (6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
PrincePolly (2) , Etc (2x)
Silver_shark (8) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x
ah my badquote:
mijn onderbouwing? Je wilt MIJN onderbouwing?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
[..]
Mag ik jullie onderbouwing weten?
Lekiamquote:
Link?quote:
Ga eens lezen man, luie donder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Link?
(Ik krijg nu hetzelfde ontwijkende antwoord als Timmmm mij gaf aangaande Siesta's post...)
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Mee eens. Ik geloof Ladi ook. Zij is duidelijker dorp dan SS waar veel meer hints van toepassing zijn.
Ik ga daarom zo mijn 2e stem maar eens uitbrengen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:30 schreef ajf het volgende:
##Vote SS
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (9) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
Nee Ladi, zo makkelijk gaat dat niet. De hints waren NIET goed, anders hadden meer mensen S_S gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef Ladidadida het volgende:
De hints zijn al besproken en goed genoeg bevonden. Als je wilt weten wat de hints waren, zoek je ze maar op.
Maffia zijn is één ding, maar dan ook nog een luie maffia...
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Rol maffia spel
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 8 December 2008 19:39u door SiestaGuru
Jouw rol in het Fok! Maffiaspel is dorpsbewoner.
Succes met spelen!
SiestaGuru
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Silver, er staat in de regels dat je geen kopie mag maken van je rol pm, omdat je dan gemodkilled zou worden.
Om dus even te verklaren waarom ik hem nu niet modkill: dit was niet zijn rol pmIedereen heeft een verhaaltje aan het begin gehad en wat standaard tekst aan het einde.
Precies ladi, de dorpsoudste stemt 2 keer op susiquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (7) SG, Lek, Sheep, dorpsoudste 2x TOCH??????????????, PP2x
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x)
Etc.(6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x, Susi 2x, Etc 2x, ajf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |