FLIKKER NOU TOCH EENS OP!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:47 schreef Trevland het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (6) PP, Trevland(2), Sheep, Clesar03, Isdatzo
Etc. (6) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf, Isdatzo
PrincePolly (2) , Etc (2x)
Silver_shark (6) Hara (2), ladidadida (2) Timmmmm 2x
Hoef ik niet op een andere te stemmen en ik vind dat ladi niet met sterke tegen argumenten komt.
Het moest van ladiquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je had gewoon geen geduld timmm
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
Die 3 slaat gewoon op de 3 maffia's volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat ga ik jou hard uitlachen straks als ik gelynched ben en blijkt dat ik dorp ben. Je wilt me wel heel graag dood hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints o ppagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stillen hints is om te wijzen naar waar ik meot zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh wat ga ik jou hard uitlachen straks als ik gelynched ben en blijkt dat ik dorp ben. Je wilt me wel heel graag dood hè?
Omdat je ziet wat je wilt zien. Door je maffiabril.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.
Siesta heeft al gezegd dat de hints uit hisory uit pagina 1 en heel misschien uit pagina 2 komen, maar verder terug nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stille hints is om te wijzen naar waar ik moet zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Nope. Het enige wat ik kan zeggen, is dat ik geen maffia ben. En nu je mij beschuldigd hebt, een onderbouwing van je verwacht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat je ziet wat je wilt zien. Door je maffiabril.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar zoals ik had aangegeven in mijn post, heb ik vrijwel alle hints op pagina 3 van haar AT gevonden.
Ik vermoed dus dat het een stille hints is om te wijzen naar waar ik moet zoeken. In het verhaaltje wordt de 3 namelijk wel erg sterk benadrukt.
Edit: Nog een leuke (goede) hint trouwens.
Bekijk dit plaatje eens goed:
[ afbeelding ]Siesta heeft nog gepost dat alles pagina 1 is. Tenzij iemand in erg veel topics post, dan misschien pagina 2 maar dat komt weinig voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Daar ga je danI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Siesta heeft al gezegd dat de hints uit hisory uit pagina 1 en heel misschien uit pagina 2 komen, maar verder terug niet
Daar sla je dus een beetje een flater
Ladi en ik posten allebei altijd in het GM topic dus ben ik nu net zo verdacht als zij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal veel hints richting jou wijzen.
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Siesta heeft nog gepost dat alles pagina 1 is. Tenzij iemand in erg veel topics post, dan misschien pagina 2 maar dat komt weinig voor.
Dus. Daar ga je dan
Als er veel hints naar jou hadden gewezen, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi en ik posten allebei altijd in het GM topic dus ben ik nu net zo verdacht als zij?
En wat je tegen mij hebt, geldt niet omdat het allemaal op pagina 3 staat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als er veel hints naar jou hadden gewezen, ja.
Maar ik heb nog niet veel in jouw richting gevonden.
Nee, die redenering gaat niet op, omdat hij heeft gezegd dat er geen hints in AT verder dan 2 pagina's zullen staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stillen hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Oja, nu je toch inhaakt, dit is wat ik tot dusver over jou heb, aangaande stukje 1:
Hara
Moeder jankt op pakjesavond (pag1)
Moeder en ex (pag2)
Show in je keuken (pag1)
Exen (pag5)
Pagina 5 zelfs al. Er is meerdere keren gezegd dat dat niet gebruikt wordt, maar toch ga je ermee door?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Goed, stel dat ie dat inderdaad gezegd heeft. Dan staat nog mijn redenering dat die 3 zovaak benadrukt wordt, dat het een stille hint zou kunnen zijn richting pagina 3 van haar AT.
Oja, nu je toch inhaakt, dit is wat ik tot dusver over jou heb, aangaande stukje 1:
Hara
Moeder jankt op pakjesavond (pag1)
Moeder en ex (pag2)
Show in je keuken (pag1)
Exen (pag5)
Zoals eerder gervaagd: quote?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die redenering gaat niet op, omdat hij heeft gezegd dat er geen hints in AT verder dan 2 pagina's zullen staan.
Nee. Ik had die hints al gevonden richting Hara. Maar i kvind het nog niet overtuigend.quote:En ga je nu hints bij iedereen vinden die het niet met je eens is?
Ik neem aan dat jij en de andere dorpelingen mijn dood wel wreken door al die randdebielen die nu op mij stemmen, eruit te lynchen hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringzooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |