Geen duidelijk argumentquote:
Er waren veel hints op SS, ga teruglezen dan. Ik ga echt niet voor je teruglezen, terwijl jij er niet was, alleen omdat jij me niet geloofd hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef Lekiamh het volgende:
Welk stukje in de nachtpost gaat over S_S?
Zeg het me dan eens Timmmm!
De 'hitns' richting S_S zijn allang waardeloos gebleken, geef me eens een richting waar ik naar moet zoeken dan?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens mij spelen ladididia en timmmm onder een hoedje
volgens mij wil je gewoon mij als eerste eruit hebben omdat je mij zie als een bedreig voor jou en ladididia omdat jullie maffia / wolven zijn als je harde bewijzen had zou je ze nu posten...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er waren veel hints op SS, ga teruglezen dan. Ik ga echt niet voor je teruglezen, terwijl jij er niet was, alleen omdat jij me niet geloofd hoor
Doe zelf eens wat teruglezen
Interpunctie kwijt? Ik wil je er inderdaad als eerste uithebben, inderdaad omdat ik je zie als een bedreiging, maar dat omdat ik denk dat je maffia bent. Als jij dorp was geweest en ik maffia, waarom zou je dan een bedreiging zijn? Omdat je altijd met zoveel hints aankomt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens mij wil je gewoon mij als eerste eruit hebben omdat je mij zie als een bedreig voor jou en ladididia omdat jullie maffia / wolven zijn als je harde bewijzen had zou je ze nu posten...
Goed, ik heb per ongeluk ook hints richting jou uit het tweede verhaaltje erbij gezet.quote:
We praten in cirkeltjes. JIJ moet je evrdedigen, want JIJ beschuldigd iemand. JIJ moet onderbouwen waarom je stemt.Nu stem je 'zomaar', net als Susi (wrsl wolf) en Ladi (wrsl mob)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er waren veel hints op SS, ga teruglezen dan. Ik ga echt niet voor je teruglezen, terwijl jij er niet was, alleen omdat jij me niet geloofd hoor
Doe zelf eens wat teruglezen
Nee, jij wil dat wij alles voor jou opzoeken, doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:21 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
We praten in cirkeltjes. JIJ moet je evrdedigen, want JIJ beschuldigd iemand. JIJ moet onderbouwen waarom je stemt.Nu stem je 'zomaar', net als Susi (wrsl wolf) en Ladi (wrsl mob)
Kortom, het zit er dik in dat jij ook bij een van de twee clubjes hoort.
Dikke /care wat jij er van denkt, jouw geloofwaardigheid is allang beneden alle peil. Wel lopen zeiken over mijn hints, maar niet komen met eigen vindingen, of ze willen bespreken.
Ga een ander neppen man. Met al die vote-switcherij van je.
Ja, misschien heb je gelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Timmm is echt raar bezigen ik vind in elk geval het topic 'Hikken in je slaap' minder overtuigend tegen Susi dan het topic over indrinken waar Ladida in heeft gepost
Nee. Jullie willen ze niet bespreken, omdat de 'keuken hitns' die jullie gebruiken in de richting van S_S op iemand anders slaan. Dit pleit S_S vrij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij wil dat wij alles voor jou opzoeken, doe het lekker zelfIk was niet eens degene die met die hints aankwam.
Jij bent ook niet de bewoonster, jij bent degene die de bewoonster komt vermoorden, stumperdquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Silver_Shark het volgende:
waar de bewoonster stond te koken. ik ben een Man dus ik ben het niet
en Susi jij hebt verbanden met Estland dus,,,
Het kloptquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef ajf het volgende:
##unvote ect
#vote SS
Susi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Isdatzo
Ladiaiiaida (8) Trevland(2), Clesar03, Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(3) , Lynda, zxord, Clesar03,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x
En nu niet gaan miepen dat het niet klopt
Dat was toch op pag. 3?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Susi het volgende:
PP zag in Ladidadida's history iets over Kip & Koken & Sherry (indrinken, drank kopen topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |