Heel fijnquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de bewoonster, jij bent degene die de bewoonster komt vermoorden, stumperd
Lek je hebt nu 3 stemmen staan (2 bij susi en 1 bij ladi)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Isdatzo
Ladiaiiaida (9) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo, -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x
Ik wil mijn stem wel weghalen bij etc en bij SS plaatsen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga toch nog proberen te voorkomen dat Silvershark gelyncht wordt, ga ik mijn stem van susi naar ladidadida.
##unvote susi
##vote ladidadia
Susi (11) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek,
Ladiaiiaida (10) Trevland(2), Clesar03(2), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek
Etc.(3) , Lynda, zxord, ajf
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida (2) Susi 2x, Etc 2x, ajf, timmmmm 2x, zxord
Sorry, ik kan er ook niets anders van maken.....quote:
Ja plaats die bij SS!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik wil mijn stem wel weghalen bij etc en bij SS plaatsen?
Denk niet dat jij met het gene wat je doet, wat opschiet namelijk...
*Belangrijk*
Lynda is er niet, die kan haar stem dus niet meer aanpassen of haar 2e stem uitbrengen!!!!!!!
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Etcetera het volgende:
- PP heeft gepost in Wedden op Sport Deel 1011: Nooit FC Brabant! - de 11
- zwarte pakken: PP heeft gepost in Wedden op Sport # 1017: Zwarte Piet is jarig én in Wedden op Sport # 1012: Negers in de sneeuw. hoe zwart wil je het hebben?
- PP post veel in sport topics, van sporten ga je zweten en dus stinken.
- PP heeft als ondertitel: undercover. het slachtoffer kruipt in bed. hoe duidelijk wil je het hebben
- PP heeft meer dan 3000 posts = 3 messen
tegen PPwant die schijnt over het hoofd te worden gezien
Lek heeft 3 keer gestemd dus die gaat sowieso gediskwalificeerd worden mag ik hopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets anders van maken.....
Ik wil nog wel steeds woest erotische sex met je hoor![]()
Lekkie staat er nogsteeds 3 keer in, die kan je nog redden
maar als niemand het doet dan gebeurd er niksquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komen
Wat schiet ik daar mee op?quote:
Jawel want dan verander ik ook mijn stem. Je hebt nog minder dan een minuut!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:58 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Wat schiet ik daar mee op?
Dan heeft hij/zij (sorry ben moe) meer als jij...
Ik kan er niet voor zorgen dat jij niet gekilled gaat worden...
Als je pro-dorp bent dan zou ik niet op mij stemmen; anders wel inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd op PP willen stemmen, maar met alleen 1 stem van mij ga ik er niet komen
deze vote telt niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef ZxOrD het volgende:
##unvote tc
##vote SS
usi (12) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Ladidadida
Ladiaiiaida (12) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2
Etc.(1) , Lynda, zxord,
Silver_shark (13) Hara (2), ladidadida, Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD (2x)
het spel begint weer te levenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef CaLeX het volgende:
pfff Wát een dag
zijn er ooit zoveel berichten in 1 dag gepost??
Wel!quote:
Maak daar 12-12-12 van (als je er 2 per dingetje naast zit hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja ik denk het ook, het staat iets van 14-14-10, ik kan er wel 1 of 2 naastzitten, maar 4 niet
You shouldn't have killed me then.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
het spel begint weer te leven
laten we het nu niet bij 1 dag houden
ik kom uit op 11 stemmen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
Susi (11) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, Ladidadida
Ladiaiiaida (15) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2, Dutank 2x, Susi
Etc.(1) , Lynda,
Silver_shark (13) Hara (2), ladidadida, Susi, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD 2x
Eindstand.
Cry babyquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
You shouldn't have killed me then.
Nee niet eens, redelijk snel gedaan... (zover dat kan met mijn brakke pols)quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Susi het volgende:
Volgens mij heeft ZxOrD op het laatst de verkeerde tussenstand gebruikt, vandaar de verwarring
(zat je al een tijdje klaar om op Invoeren te drukken)
Bij Susi maar op 9 ipv 11quote:
Susi had net haar stemmen ingetrokken en op een ander gezet (om zichzelf te redden) volgens mij.quote:
Dan komt zorxdsad (ofzo):quote:Susi (10) SG, Lek, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , Lek, Ladidadida
Ladiaiiaida (15) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2, Suso, DuTank
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (11) Hara (2), ladidadida, Susi 1, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD
hara = 2quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij maakt het met elke post leuker
Nog snel, zo in 8 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef SiestaGuru het volgende:
Ok we gaan er even vanuit dat die post van susi om 18:57 de jusite telling was, lek eerste stem telt neit mee dus dan heb je:
Susi (11) SG, Sheep (2X), dorpsoudste 2x, PP2x, , DuTank (2x), Lek, Ladidadida
Ladiaiiaida (12) Trevland(2), Clesar03 (2x), Isdatzo (2x), -SG- silver_Shark (2x), Lek, Calex2
Etc.(2) , Lynda, zxord,
Silver_shark (12) Hara (2), ladidadida, Susi 2x, Etc 2x, ajfx2, timmmmm 2x, ZxOrD
Dutank verplaatste zijn stemmen naar ladi van susi... dus 9 14 12
susi haalde er een van ss en die ging naar ladi.. duss 9 15 11
zxord goide er nog 1 op ss duss 9 15 12
ladi en ss zijn dood, verhaaltje komt eraan
Het is niet het einde van de wereld hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij Susi maar op 9 ipv 11
Anyway. Ik haat jullie. Allemaal. Behalve timmmmm en ajf en Hara en ZxOrD enzo.
Eikels
iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef DuTank het volgende:
Susi verbeterde zichzelf ten opzichte van mij post:
Mag ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Susi had net haar stemmen ingetrokken en op een ander gezet (om zichzelf te redden) volgens mij.
Mij ook? Nee tochquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij Susi maar op 9 ipv 11
Anyway. Ik haat jullie. Allemaal. Behalve timmmmm en ajf en Hara en ZxOrD enzo.
Eikels
Maar ik haat mensen die liegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld hoor.
IK MAAK BEZWAAR MET MIJN TELLING ( VAN SUSIS POST ) KOM IK UIT Op 10 derest kwam na 18:59 en na 18;59 mag je niet stemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hara = 2
ladidia = 1
susi = 1
etc = 1
ajfx2 = 1
timmmmm = 2
ZxOrD = 2
-----------------
10
| Forum Opties | |
|---|---|