kutpuber, rijd lekker de dijk af ofzoquote:
neem je je rapport mee voor extra cashquote:Op zondag 7 december 2008 12:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat moet ik ook, zo maar eens in bad.. De bad is mijn leerplek to be
Mama vroeg of ik straks ook mee naar opa ging, lijkt me opzich ook wel weer een keer gezellig, dus ik begin morgen gewoon hardcore met leren.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik LR mis
Dat is ook wel toevalligquote:Op zondag 7 december 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik reis al het hele weekend van hot naar her, word er niet goed van.
Vandaag "vrij", moet alleen even langs m'n oude werk kleren inleverenen verder heel veel huiswerk
Dat is een eindje treinenquote:Op zondag 7 december 2008 12:59 schreef Slarioux het volgende:
Post vanuit de trein! Op weg naar de verjaardag van Breuls
quote:Op zondag 7 december 2008 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:geef meteen ff dr sollicitatiebrief af
spuit 11quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef Dupje het volgende:
En doei![]()
Zo eten fixen, dan eten met pap, mam, oma, zusje en vriendje van zusje, en dan Sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaas vieren
Tsja, maar er zijn nog genoeg hulpsinterklazen die wel in nederland blijvenquote:Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
spuit 11Sint is al weer weg hoor
![]()
veel plezier
deze maanden ff niet maar als t weer wat warmer isquote:Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk gereden, beetje natte Rijndijk, maar mijn tempo was te hoog voor de achterliggersof zij reden erg voorzichtig
Daarna nog wat gedronken bij Het Paviljoen , Swarma's 2e thuis ?
en hier in Wijchen en Beuningen nog het gas even los getrokken op dat heerlijke inmiddels droge asfalt
Motor is nu alleen wel vies![]()
en moblo goed idee, ik zat er zelf ook een beetje aan te denken, alleen kan ik hier niet zoveel fokkers kwijtMaar koken zou ik wel leuk vinden
waren nu zowaar toch gasten aan het duikenquote:Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze maanden ff niet maar als t weer wat warmer is
Ik zou graag met je ruilenquote:Op zondag 7 december 2008 18:38 schreef LastRequest het volgende:
Ach mens.. ik heb net mijn rooster gehad voor kamp (ga deze week op soort kamp) en we moeten elke dag om 7u ontbijten, en dan een vol programma tot na het eten
quote:Op zondag 7 december 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en swarma, je plaatje doet het niet
Bij mij ook nietquote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou graag met je ruilen![]()
en swarma, je plaatje doet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Nu Madagascar 2 kijken.
Ik heb me ook erg goed vermaakt met de recht-toe, recht-aan methode waarmee Liam door Parijs heen rausde.quote:Op zondag 7 december 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie tip Sla, Taken is idd een prima film. Lekker recht toe recht aan 1 verhaallijn, zie je niet zo veel meer in moderne films
.
hèhè! Ik ben nog zelf uit het DOS tijdperk!quote:Op zondag 7 december 2008 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb dosbox gedownload omdat ik een spelletje wil spelen maar ik snap er geen fuck van
hoe moet ik m openen weet iemand dat?
help me danquote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
hèhè! Ik ben nog zelf uit het DOS tijdperk!
quote:190. 06950 liiszle
191. 06944 Cocktailprikker
Het eerste natuurlijk!quote:Op zondag 7 december 2008 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ben je nou echt zo achterlijk of zit je weer onder de morfine?
Doel je nu op het feit dat je kansloos achter haar aanloopt?quote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoe verdacht![]()
overigens zit ik al weer over de 7000 heendus de score is wat gedateerd
De posts die ik als reactie op haar posts gemaakt heb dit jaar, zijn op 1 hand te tellenquote:Op zondag 7 december 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doel je nu op het feit dat je kansloos achter haar aanloopt?
Linkje?quote:Op zondag 7 december 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aangezien die niet online is vraag ik 't aan jou. Maar ze heeft dus foto's gepost
.
En dat terwijl Transporter 3 al uit isquote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Transporter 2 heb ik nog niet gezienmaar nu geen zin om op mijn kleine tvtje te gaan kijken dus download hem wel een keer
Sleutels binnen laten liggen ookquote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef LastRequest het volgende:
Portemonnee thuis laten liggen = fail![]()
Oja in die categorie heb ik er ook nog een...quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef LastRequest het volgende:
Portemonnee thuis laten liggen = fail![]()
Maar jou kennende heb je toen je moeder lief aangekekenquote:Op zondag 7 december 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oow das echt kut jaheb het een keer andersom gehad, dus in Nijmegen laten liggen terwijl ik hem bij mijn ouders nodig had.
Ja best kut.. Denk dat ik morgen maar naar het station reis en hoop dat moeders daar even heen wil rijden om em te geven.. Dan hoef ik maar een enkeltje full price te betalenquote:Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]Meid. Nu zit je de hele week zonder
.
Waar woon je dan ergens?quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja best kut.. Denk dat ik morgen maar naar het station reis en hoop dat moeders daar even heen wil rijden om em te geven.. Dan hoef ik maar een enkeltje full price te betalenOV is het vervelendst, geld kan ik nog wel lenen e.d.
Station Ede-Wageningen moet ik heen dan.. dus valt op zich ook wel mee.. tis alleen weer zonde van de tijd die ik beter kan gebruiken. Even kijken of er toevallig morgen nog iemand deze kant op reist! Dat zou wel handig zijn..quote:
Nee tot waar je zijn moet muts! PM maar even!quote:Op zondag 7 december 2008 21:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Station Ede-Wageningen moet ik heen dan.. dus valt op zich ook wel mee.. tis alleen weer zonde van de tijd die ik beter kan gebruiken. Even kijken of er toevallig morgen nog iemand deze kant op reist! Dat zou wel handig zijn..
oh dan cross jij der zeker wel ff heen met je imprezaquote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee tot waar je zijn moet muts! PM maar even!
Je kunt je geld terug vragen, je mag je OV 2 keer per jaar ofzo vergeten. (moet je maar even op de IBG site kijken voor de preciese regels)quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja best kut.. Denk dat ik morgen maar naar het station reis en hoop dat moeders daar even heen wil rijden om em te geven.. Dan hoef ik maar een enkeltje full price te betalenOV is het vervelendst, geld kan ik nog wel lenen e.d.
O jottem een +5quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef LastRequest het volgende:
Aah D_K je bent echt een schat!
Maar das niet nodig.. zusje belt nu een vriendinnetje, die kan em ws. meenemen.
Je krijgt bij deze wel een +5!
Kun jij het toch even voor dr doen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje kan geen \ intypen in DOS... weet iemand hoe dat te verhelpen is? een snelkoppeling ofzo?
het bekende alt shift trucje werkt niet
Ik woon al vijf jaar in Nijmegen maar ik voel me amper Nijmegenaar! Ik vind de stad wel aardig, maar niet speciaal eigenlijk. Als Oost-Brabander heb ik meer wat met Den Bosch.quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk om dit zo te horenWij zien het wss als "gewoon" maar grappig om eens te horen hoe een buitenstaander de stad beleefd
Camelot is inderdaad zeer goed te doenEn je weet zeker niet waar die kruitvat outlet zit? Is het allemaal kerst want dan zit ie bij mij in de straat. Daar ga ik morgen maar eens een kerstboompje scoren denk ik.. Of verlichting voor onder mijn bed
bedankt voor deze geweldige helpquote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun jij het toch even voor dr doen?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef LastRequest het volgende:
Oh wacht nu je het zegt Yasha.. waarschijnlijk ben ik daar laatst geweest, idd in jouw straat..
Ik zei nog tegen degene die bij me was "kijk dan, dr zitten gewoon Kruidvatstickertjes op"
Ik vond die over lange Jan leukerquote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een van de leukstdoordachte grappen van Najib's laatste show:
Ik post niet in REVquote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
maok maak er een REV topic overmooi dat je t leuk gehad hebt
en hoe wist je van de bierbrouwerij? dat is niet algemeen bekend maar wel erg leuk
was dat ook geopperd hier?
+ die over roodkapjequote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond die over lange Jan leuker.
Dude dat is idd een teringeind naar jouw huis.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
wat een pokke end vanuit het centrum naar huis lopen zeg
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
wat een pokke end vanuit het centrum naar huis lopen zeg
je toetsenbord staat in de verkeerde taalinstelling in Dosbox (Dos).quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
niemand n oplossing voor dat dos probleem dussnap t wel, werkt ook niemand mee tegenwoordig
dat zeg ikquote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dude dat is idd een teringeind naar jouw huis.
Vind je der wat? Kan wellicht wel wat voor je regelenquote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoe verdacht![]()
xDquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vind je der wat? Kan wellicht wel wat voor je regelen.
Jaloers?quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hou is gewoon een vieze hosselaar!
en hoe kom je daar in het menuquote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
je toetsenbord staat in de verkeerde taalinstelling in Dosbox (Dos).
Enorm!quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoe verdacht![]()
zou ongetwijfeld kunnen, hij heeft altijd die ''leuke spontane maar achteraf domme dingen'' zoals dat gebitje in zn vorige showquote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus Swarmi, bij ons riep ook iemand in de zaal toen van Groeten uit de rimboe, en hij zo ja groeten terug!
Jij ook wel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom is Hou nu weer pimp?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef LastRequest het volgende:
Goed geregeld Hou!
quote:
http://dosbox.cvs.sourcef(...)x/README?view=markupquote:Q: I can't type \ or : in DOSBox.
A: This is a known problem. It only occurs if your keyboard layout isn't US.
Some possible fixes:
1. Switch the keyboard layout of your operating system.
2. Use / instead.
3. Open the DOSBox configuration file and change usescancodes=false
to usescancodes=true.
4. Add the commands you want to execute to the [autoexec]-section
of the DOSBox configuration file.
5. Change the DOS keyboard layout (see Section 7: Keyboard Layout).
6. Use ALT-58 for : and ALT-92 for \.
7. For \ try the keys around "enter". For ":" try shift and the keys
between "enter" and "l" (US keyboard layout).
8. Try keyb.com from FreeDOS (http://projects.freedos.net/keyb/).
Look for keyb2.0 pre4 as older and new
klopt, maar die 2K posts ofzo zijn te verwaarlozenquote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja cocktail, heb je dit account pas in 2008 of niet ? anders kan t zijn dat je vorig jaar nog posts hebt gemaakt die nu niet meetellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even voor je geinformeerd, maar moet even een teamleider strikken, zal dus woensdag zijn voor ik meer weetquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
had jij ook nog wat kunnen hosselen ?
Aight, word upquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat terwijl iedereen weet dat IB de enige echt pimp hier is!
Ken ik niet, gelukkig.quote:
Met je hondjes routine!quote:
*doetwenkbrauwsmiley*quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die heeft wel indruk gemaakt hè
Dat heb jij toch niet gemist? als mod zijndequote:
Werkte prima dacht ik zo!quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig mijn hondje gezien?
Allemaal incrowd jokesquote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik begrijp er helemaal niets van hier, ben ik nou zo stoned of is dat helemaal te begrijpen vanuit jullie?
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik begrijp er helemaal niets van hier, ben ik nou zo stoned of is dat helemaal te begrijpen vanuit jullie?
Gelukkig, ik dacht al dat ik hele slechte wiet had gekochtquote:
ik dacht al hosti is er volgends mij langer bij dan ibquote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat Hosti een outsider is ? :p
Restantje Kronkel gekocht dan?quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik hele slechte wiet had gekocht
oh seriously?quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig mijn hondje gezien?
Een vriendin?quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
die je ook over t internet kon benaderen? en had die een netwerk functie? en kan die evt zonder stroom aan n laptop hangen...
zoeen zoek ik er iig
Alsof jij de grappen wel snaptequote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb maar één iemand van jullie op msn en god weet wat de helft met elkaar buiten fok om uitspooktquote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is dat ik mijn chocomelk nu net op heb, anders had ik de laptop in de kliko kunnen mieterenquote:
I knew itquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al gepost
namelijk:
en IB; het is gewoon 'llama llama duck" op het eind
Ik ben goed hé.quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is dat ik mijn chocomelk nu net op heb, anders had ik de laptop in de kliko kunnen mieteren
Ik schaar me bij Hosti I guess.quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik Nijmegen woon toevallig wel ja...quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Restantje Kronkel gekocht dan?
Ik kan me vaag herinneren dat er ook hier op fok aardig wat over gepost isquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof jij de grappen wel snapte
Gewoon wat iedereen doet, beetje hosselen hier en daar, beetje ruzie krijgen hier en daar en Yasha afzeiken...quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb maar één iemand van jullie op msn en god weet wat de helft met elkaar buiten fok om uitspookt
Doet me denken aan dat "its time for some campaining" filmpjequote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al gepost
namelijk:
en IB; het is gewoon 'llama llama duck" op het eind
Waar ga je anders heen? De Wedren?quote:Op zondag 7 december 2008 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik Nijmegen woon toevallig wel ja...
/fail ik zag het iddquote:Op zondag 7 december 2008 22:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik schaar me bij Hosti I guess.
En CP moblo heeft net gepost
Ze heeft net gepost spuit 11.quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
en hoi moblo want yashi weet het altijd precies wanneer jij online komt dus hoi![]()
En ik mocht niet zeggen dat je hosseldequote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon wat iedereen doet, beetje hosselen hier en daar, beetje ruzie krijgen hier en daar en Yasha afzeiken...
Vaak het Wonder omdat er vriednen werken en anders bij de Kruidentuin of de Wedren, soms ook de lambda omdat dat bij me maat om de hoek isquote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ga je anders heen? De Wedren?
Jij hosselt de chickies! Ik sta er alleen als een domme gup naast!quote:Op zondag 7 december 2008 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En ik mocht niet zeggen dat je hosseldeTssk
En waar kan je voor een beetje een normaal bedrag wat kopen dat sterker is dan onkruid uit oma's kruidentuintje?quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vaak het Wonder omdat er vriednen werken en anders bij de Kruidentuin of de Wedren, soms ook de lambda omdat dat bij me maat om de hoek is
Sorry pop, het was gewoon grappigquote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik was druk aant msnen met IB dus ja.
Als dit al druk isquote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik was druk aant msnen met IB dus ja.
Bubble bij het Wonder, awesome spulquote:Op zondag 7 december 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar kan je voor een beetje een normaal bedrag wat kopen dat sterker is dan onkruid uit oma's kruidentuintje?
Ligt aan het thema, ouwe.quote:
*notitie maakt*quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bubble bij het Wonder, awesome spul
Lekker niveautje heb ik danquote:Naakt
Zoek je een date! Flirten en chatten met girls uit jou omgeving
Mannenbrandstof.nl
Bekijk de mooiste babes op de site voor mannen. Fueled by Snickers!
Oh,quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dus
maar euh...
ik ga naar bed:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nog steeds niet, nou hou eens op met vragen, joh
Ik word er een beetje moe van, normaal hoef je dat toch maar een keer te zeggen, toch?quote:
Ach ja, zijn gedachte is misschien 'ik wil heel graag en Hosti speelt vast hard to getquote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van, normaal hoef je dat toch maar een keer te zeggen, toch?
Check.quote:Op zondag 7 december 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zembla afgelopen, dus pietje komt weer denk k
heer lijk.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Hoe staan jullie tegenover fruit in je avondeten?
Moeders heeft me een bak zuurkoolovenschotel oid meegegeven met banaan en ananas erdoor.. Ik háát fruit door m'n avondeten.. maar even dat bakje opwarmen is aantrekkelijker dan zelf nog iets in elkaar gooien
Danku, ik wilde al niet weer degene zijn die klaagdequote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is echt mode om random met "" te strooien, het teruglezen wordt daardoor echt
.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Danku, ik wilde al niet weer degene zijn die klaagde
quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check.
Het is echt mode om random met "" te strooien, het teruglezen wordt daardoor echt
.
Zou goed kunnen ja, ik snap ook niet hoe dat ukkie het in zijn bol haalt dat ie eventueel in de zelfde league als ik zou zitten als ik van warme mannen billen zou houden, wat ik dus niet doe!quote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, zijn gedachte is misschien 'ik wil heel graag en Hosti speelt vast hard to get'...
[..]
Check.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
Yasha mag ik trouwens zeggen dat ik jouw avatar wel grappig vind, maar ietwat smerig?
Oh grapje ze vertellen het netquote:Op zondag 7 december 2008 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Is er iemand Six Feet Under aan het kijken?
Hoe is dat kind doodgegaan? Ik heb het gemist geloof ik
[..]
Check.
.
Ik begrijp de bedoeling maareh, het ziet er meer uit alsof ie vrolijk doorboord wordtquote:Op zondag 7 december 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik wilde eigenlijk ook een zwaaiende paaldansende kerstman. Of nou ja, het was het idee van Adelante, maar ik dacht dan zwaait ie gewoon om die paal heen horizontaal weetjewel
quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
slari, wat voor schijf had jij ook al weer gekocht? eentje van 1 tb iig.. die je ook over t internet kon benaderen? en had die een netwerk functie? en kan die evt zonder stroom aan n laptop hangen...
zoeen zoek ik er iig
Nais copy-pastequote:Op zondag 7 december 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
hej slari
wat voor schijf had jij ook al weer gekocht? eentje van 1 tb iig.. die je ook over t internet kon benaderen? en had die een netwerk functie? en kan die evt zonder stroom aan n laptop hangen...
zo een zoek ik er iig
Het ligt er heel erg aan wat het is. Iets van chicken tonight met ananas is nog wel te pruimen (niet favoriet overigens) of bobotie of durum (beide met appel) is wel lekker, maar het ligt heel erg aan het gerecht en de combinatie waar het in zit.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Hoe staan jullie tegenover fruit in je avondeten?
Moeders heeft me een bak zuurkoolovenschotel oid meegegeven met banaan en ananas erdoor.. Ik háát fruit door m'n avondeten.. maar even dat bakje opwarmen is aantrekkelijker dan zelf nog iets in elkaar gooien
Ik kan me nog zo'n martelmethode herinneren waar ze iemand die aan het plafond hangt een pin tegen het uiteinde van z'n anus zetten, om die persoon vervolgens langzaam te laten zakken...quote:Op zondag 7 december 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begrijp de bedoeling maareh, het ziet er meer uit alsof ie vrolijk doorboord wordt
Dubieuze films kijk jij.quote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan me nog zo'n martelmethode herinneren waar ze iemand die aan het plafond hangt een pin tegen het uiteinde van z'n anus zetten, om die persoon vervolgens langzaam te laten zakken....
Sounds effectivequote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo'n martelmethode herinneren waar ze iemand die aan het plafond hangt een pin tegen het uiteinde van z'n anus zetten, om die persoon vervolgens langzaam te laten zakken....
Misschien nog wel dubieuzer dat ik het volgens mij niet eens uit een film hebquote:
Het wordt steeds gekker met die gossipbladenquote:Op zondag 7 december 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien nog wel dubieuzer dat ik het volgens mij niet eens uit een film heb.
Ooit een film gezien waarin een man zijn pik wordt afgehakt en waarna zijn wijf onder toeziend oog van die dude verkracht wordt met die afgehakte pik. Of waar een meid in d'r buik wordt gestoken en daarin in dat gat wordt verkracht... blijft bij je hangen zulke shitquote:
Linkje?quote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ooit een film gezien waarin een man zijn pik wordt afgehakt en waarna zijn wijf onder toeziend oog van die dude verkracht wordt met die afgehakte pik. Of waar een meid in d'r buik wordt gestoken en daarin in dat gat wordt verkracht... blijft bij je hangen zulke shit
quote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit een film gezien waarin een man zijn pik wordt afgehakt en waarna zijn wijf onder toeziend oog van die dude verkracht wordt met die afgehakte pik. Of waar een meid in d'r buik wordt gestoken en daarin in dat gat wordt verkracht... blijft bij je hangen zulke shit
quote:Op zondag 7 december 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begrijp de bedoeling maareh, het ziet er meer uit alsof ie vrolijk doorboord wordt
Dat is wel heel zieke shitquote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |