O jottem een +5quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef LastRequest het volgende:
Aah D_K je bent echt een schat!
Maar das niet nodig.. zusje belt nu een vriendinnetje, die kan em ws. meenemen.
Je krijgt bij deze wel een +5!
Kun jij het toch even voor dr doen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje kan geen \ intypen in DOS... weet iemand hoe dat te verhelpen is? een snelkoppeling ofzo?
het bekende alt shift trucje werkt niet
Ik woon al vijf jaar in Nijmegen maar ik voel me amper Nijmegenaar! Ik vind de stad wel aardig, maar niet speciaal eigenlijk. Als Oost-Brabander heb ik meer wat met Den Bosch.quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk om dit zo te horenWij zien het wss als "gewoon" maar grappig om eens te horen hoe een buitenstaander de stad beleefd
Camelot is inderdaad zeer goed te doenEn je weet zeker niet waar die kruitvat outlet zit? Is het allemaal kerst want dan zit ie bij mij in de straat. Daar ga ik morgen maar eens een kerstboompje scoren denk ik.. Of verlichting voor onder mijn bed
bedankt voor deze geweldige helpquote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun jij het toch even voor dr doen?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef LastRequest het volgende:
Oh wacht nu je het zegt Yasha.. waarschijnlijk ben ik daar laatst geweest, idd in jouw straat..
Ik zei nog tegen degene die bij me was "kijk dan, dr zitten gewoon Kruidvatstickertjes op"
Ik vond die over lange Jan leukerquote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een van de leukstdoordachte grappen van Najib's laatste show:
Ik post niet in REVquote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
maok maak er een REV topic overmooi dat je t leuk gehad hebt
en hoe wist je van de bierbrouwerij? dat is niet algemeen bekend maar wel erg leuk
was dat ook geopperd hier?
+ die over roodkapjequote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond die over lange Jan leuker.
Dude dat is idd een teringeind naar jouw huis.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
wat een pokke end vanuit het centrum naar huis lopen zeg
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
wat een pokke end vanuit het centrum naar huis lopen zeg
je toetsenbord staat in de verkeerde taalinstelling in Dosbox (Dos).quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
niemand n oplossing voor dat dos probleem dussnap t wel, werkt ook niemand mee tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |