En dat terwijl Transporter 3 al uit isquote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Transporter 2 heb ik nog niet gezienmaar nu geen zin om op mijn kleine tvtje te gaan kijken dus download hem wel een keer
Sleutels binnen laten liggen ookquote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef LastRequest het volgende:
Portemonnee thuis laten liggen = fail![]()
Oja in die categorie heb ik er ook nog een...quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef LastRequest het volgende:
Portemonnee thuis laten liggen = fail![]()
Maar jou kennende heb je toen je moeder lief aangekekenquote:Op zondag 7 december 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oow das echt kut jaheb het een keer andersom gehad, dus in Nijmegen laten liggen terwijl ik hem bij mijn ouders nodig had.
Ja best kut.. Denk dat ik morgen maar naar het station reis en hoop dat moeders daar even heen wil rijden om em te geven.. Dan hoef ik maar een enkeltje full price te betalenquote:Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]Meid. Nu zit je de hele week zonder
.
Waar woon je dan ergens?quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja best kut.. Denk dat ik morgen maar naar het station reis en hoop dat moeders daar even heen wil rijden om em te geven.. Dan hoef ik maar een enkeltje full price te betalenOV is het vervelendst, geld kan ik nog wel lenen e.d.
Station Ede-Wageningen moet ik heen dan.. dus valt op zich ook wel mee.. tis alleen weer zonde van de tijd die ik beter kan gebruiken. Even kijken of er toevallig morgen nog iemand deze kant op reist! Dat zou wel handig zijn..quote:
Nee tot waar je zijn moet muts! PM maar even!quote:Op zondag 7 december 2008 21:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Station Ede-Wageningen moet ik heen dan.. dus valt op zich ook wel mee.. tis alleen weer zonde van de tijd die ik beter kan gebruiken. Even kijken of er toevallig morgen nog iemand deze kant op reist! Dat zou wel handig zijn..
oh dan cross jij der zeker wel ff heen met je imprezaquote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee tot waar je zijn moet muts! PM maar even!
Je kunt je geld terug vragen, je mag je OV 2 keer per jaar ofzo vergeten. (moet je maar even op de IBG site kijken voor de preciese regels)quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja best kut.. Denk dat ik morgen maar naar het station reis en hoop dat moeders daar even heen wil rijden om em te geven.. Dan hoef ik maar een enkeltje full price te betalenOV is het vervelendst, geld kan ik nog wel lenen e.d.
O jottem een +5quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef LastRequest het volgende:
Aah D_K je bent echt een schat!
Maar das niet nodig.. zusje belt nu een vriendinnetje, die kan em ws. meenemen.
Je krijgt bij deze wel een +5!
Kun jij het toch even voor dr doen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje kan geen \ intypen in DOS... weet iemand hoe dat te verhelpen is? een snelkoppeling ofzo?
het bekende alt shift trucje werkt niet
Ik woon al vijf jaar in Nijmegen maar ik voel me amper Nijmegenaar! Ik vind de stad wel aardig, maar niet speciaal eigenlijk. Als Oost-Brabander heb ik meer wat met Den Bosch.quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk om dit zo te horenWij zien het wss als "gewoon" maar grappig om eens te horen hoe een buitenstaander de stad beleefd
Camelot is inderdaad zeer goed te doenEn je weet zeker niet waar die kruitvat outlet zit? Is het allemaal kerst want dan zit ie bij mij in de straat. Daar ga ik morgen maar eens een kerstboompje scoren denk ik.. Of verlichting voor onder mijn bed
bedankt voor deze geweldige helpquote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun jij het toch even voor dr doen?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef LastRequest het volgende:
Oh wacht nu je het zegt Yasha.. waarschijnlijk ben ik daar laatst geweest, idd in jouw straat..
Ik zei nog tegen degene die bij me was "kijk dan, dr zitten gewoon Kruidvatstickertjes op"
Ik vond die over lange Jan leukerquote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een van de leukstdoordachte grappen van Najib's laatste show:
Ik post niet in REVquote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
maok maak er een REV topic overmooi dat je t leuk gehad hebt
en hoe wist je van de bierbrouwerij? dat is niet algemeen bekend maar wel erg leuk
was dat ook geopperd hier?
+ die over roodkapjequote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond die over lange Jan leuker.
Dude dat is idd een teringeind naar jouw huis.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
wat een pokke end vanuit het centrum naar huis lopen zeg
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
wat een pokke end vanuit het centrum naar huis lopen zeg
je toetsenbord staat in de verkeerde taalinstelling in Dosbox (Dos).quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
niemand n oplossing voor dat dos probleem dussnap t wel, werkt ook niemand mee tegenwoordig
dat zeg ikquote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dude dat is idd een teringeind naar jouw huis.
Vind je der wat? Kan wellicht wel wat voor je regelenquote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoe verdacht![]()
overigens zit ik al weer over de 7000 heendus de score is wat gedateerd
xDquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vind je der wat? Kan wellicht wel wat voor je regelen.
Jaloers?quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hou is gewoon een vieze hosselaar!
en hoe kom je daar in het menuquote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
je toetsenbord staat in de verkeerde taalinstelling in Dosbox (Dos).
Enorm!quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoe verdacht![]()
overigens zit ik al weer over de 7000 heendus de score is wat gedateerd
zou ongetwijfeld kunnen, hij heeft altijd die ''leuke spontane maar achteraf domme dingen'' zoals dat gebitje in zn vorige showquote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus Swarmi, bij ons riep ook iemand in de zaal toen van Groeten uit de rimboe, en hij zo ja groeten terug!
Jij ook wel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom is Hou nu weer pimp?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef LastRequest het volgende:
Goed geregeld Hou!
quote:
http://dosbox.cvs.sourcef(...)x/README?view=markupquote:Q: I can't type \ or : in DOSBox.
A: This is a known problem. It only occurs if your keyboard layout isn't US.
Some possible fixes:
1. Switch the keyboard layout of your operating system.
2. Use / instead.
3. Open the DOSBox configuration file and change usescancodes=false
to usescancodes=true.
4. Add the commands you want to execute to the [autoexec]-section
of the DOSBox configuration file.
5. Change the DOS keyboard layout (see Section 7: Keyboard Layout).
6. Use ALT-58 for : and ALT-92 for \.
7. For \ try the keys around "enter". For ":" try shift and the keys
between "enter" and "l" (US keyboard layout).
8. Try keyb.com from FreeDOS (http://projects.freedos.net/keyb/).
Look for keyb2.0 pre4 as older and new
klopt, maar die 2K posts ofzo zijn te verwaarlozenquote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja cocktail, heb je dit account pas in 2008 of niet ? anders kan t zijn dat je vorig jaar nog posts hebt gemaakt die nu niet meetellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even voor je geinformeerd, maar moet even een teamleider strikken, zal dus woensdag zijn voor ik meer weetquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
had jij ook nog wat kunnen hosselen ?
Aight, word upquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat terwijl iedereen weet dat IB de enige echt pimp hier is!
Ken ik niet, gelukkig.quote:
Met je hondjes routine!quote:
*doetwenkbrauwsmiley*quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die heeft wel indruk gemaakt hè
Dat heb jij toch niet gemist? als mod zijndequote:
Werkte prima dacht ik zo!quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig mijn hondje gezien?
Allemaal incrowd jokesquote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik begrijp er helemaal niets van hier, ben ik nou zo stoned of is dat helemaal te begrijpen vanuit jullie?
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik begrijp er helemaal niets van hier, ben ik nou zo stoned of is dat helemaal te begrijpen vanuit jullie?
Gelukkig, ik dacht al dat ik hele slechte wiet had gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |