kutpuber, rijd lekker de dijk af ofzoquote:
neem je je rapport mee voor extra cashquote:Op zondag 7 december 2008 12:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat moet ik ook, zo maar eens in bad.. De bad is mijn leerplek to be
Mama vroeg of ik straks ook mee naar opa ging, lijkt me opzich ook wel weer een keer gezellig, dus ik begin morgen gewoon hardcore met leren.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik LR mis
Dat is ook wel toevalligquote:Op zondag 7 december 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik reis al het hele weekend van hot naar her, word er niet goed van.
Vandaag "vrij", moet alleen even langs m'n oude werk kleren inleverenen verder heel veel huiswerk
Dat is een eindje treinenquote:Op zondag 7 december 2008 12:59 schreef Slarioux het volgende:
Post vanuit de trein! Op weg naar de verjaardag van Breuls
quote:Op zondag 7 december 2008 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:geef meteen ff dr sollicitatiebrief af
spuit 11quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef Dupje het volgende:
En doei![]()
Zo eten fixen, dan eten met pap, mam, oma, zusje en vriendje van zusje, en dan Sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaas vieren
Tsja, maar er zijn nog genoeg hulpsinterklazen die wel in nederland blijvenquote:Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
spuit 11Sint is al weer weg hoor
![]()
veel plezier
deze maanden ff niet maar als t weer wat warmer isquote:Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk gereden, beetje natte Rijndijk, maar mijn tempo was te hoog voor de achterliggersof zij reden erg voorzichtig
Daarna nog wat gedronken bij Het Paviljoen , Swarma's 2e thuis ?
en hier in Wijchen en Beuningen nog het gas even los getrokken op dat heerlijke inmiddels droge asfalt
Motor is nu alleen wel vies![]()
en moblo goed idee, ik zat er zelf ook een beetje aan te denken, alleen kan ik hier niet zoveel fokkers kwijtMaar koken zou ik wel leuk vinden
waren nu zowaar toch gasten aan het duikenquote:Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze maanden ff niet maar als t weer wat warmer is
Ik zou graag met je ruilenquote:Op zondag 7 december 2008 18:38 schreef LastRequest het volgende:
Ach mens.. ik heb net mijn rooster gehad voor kamp (ga deze week op soort kamp) en we moeten elke dag om 7u ontbijten, en dan een vol programma tot na het eten
quote:Op zondag 7 december 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en swarma, je plaatje doet het niet
Bij mij ook nietquote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou graag met je ruilen![]()
en swarma, je plaatje doet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Nu Madagascar 2 kijken.
Ik heb me ook erg goed vermaakt met de recht-toe, recht-aan methode waarmee Liam door Parijs heen rausde.quote:Op zondag 7 december 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie tip Sla, Taken is idd een prima film. Lekker recht toe recht aan 1 verhaallijn, zie je niet zo veel meer in moderne films
.
hèhè! Ik ben nog zelf uit het DOS tijdperk!quote:Op zondag 7 december 2008 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb dosbox gedownload omdat ik een spelletje wil spelen maar ik snap er geen fuck van
hoe moet ik m openen weet iemand dat?
help me danquote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
hèhè! Ik ben nog zelf uit het DOS tijdperk!
quote:190. 06950 liiszle
191. 06944 Cocktailprikker
Het eerste natuurlijk!quote:Op zondag 7 december 2008 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ben je nou echt zo achterlijk of zit je weer onder de morfine?
Doel je nu op het feit dat je kansloos achter haar aanloopt?quote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoe verdacht![]()
overigens zit ik al weer over de 7000 heendus de score is wat gedateerd
De posts die ik als reactie op haar posts gemaakt heb dit jaar, zijn op 1 hand te tellenquote:Op zondag 7 december 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doel je nu op het feit dat je kansloos achter haar aanloopt?
Linkje?quote:Op zondag 7 december 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aangezien die niet online is vraag ik 't aan jou. Maar ze heeft dus foto's gepost
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |