quote:
quote:oh, en mn fiets was verplaatstals ik dronken was geweest donderdagmiddag, dan had ik m nooit als gestolen bestempeld, maar hij stond gewoon ineens een pad verder op een plek waar ene en ik m met moeite uit kregeñ:')
maar! ik heb 'm nog/weer !
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
en met deze post ben ik er vandoortrusten mensen
quote:
Er komt/is ook een dvd van? Misschien daarom niet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
is najib niet op uitzending gemist
Zeg stalkert!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er komt/is ook een dvd van? Misschien daarom niet?
Jij begon, meiske!quote:
Kwam die van mijquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
lekker, zo'n geile oorlebber![]()
oh, en mn fiets was verplaatstals ik dronken was geweest donderdagmiddag, dan had ik m nooit als gestolen bestempeld, maar hij stond gewoon ineens een pad verder op een plek waar ene en ik m met moeite uit kregeñ:')
maar! ik heb 'm nog/weer !
Maar ik weet al meer over jou dan me me lief is, lief!quote:Op zondag 7 december 2008 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet al niet meer wie er begon, maar het is niet verkeerd om er gewoon allebei mee verder te gaan
Meteen aangeslingerdquote:Op zondag 7 december 2008 11:12 schreef Slarioux het volgende:
Heeft iemand Taken al gezien? Wat een film zeg. Heel erg goed, maar damn
Ik wist voor mezelf het begin gelijk te verpesten, want ik kende de beste man echt als Jedi knight (want net star wars gekeken). Dus dan zit je daar van "use the force!".quote:
Hey Yasquote:
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
K vind m niet zo leuk eigenlijk Piet
Dat wordt een maandje niet kijken danquote:Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
K vind m niet zo leuk eigenlijk Piet
Nijmegen #277 - waar we hopen op naakte b00bsquote:Op zondag 7 december 2008 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Nog geen naakte boob gezien, ben aan het hopen though, maar nee, nog geen boob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |