quote:
Mijn held, dank voor deze attentie, had 'm anders gemistquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
NED1][20.25] Najib Amhali: Zorg dat je erbij komt!
Ja hoor. Of althans, niet zelf geprobeerd want draait hier toch niet, maar wel in de comments gelezen dat 'ie werkt. Al loopt 't niet bij iedereen vlekkeloos...quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft iemand al een werkende versie van GTA IV voor de pc gevonden trouwens?
Gaan dus. En laat hen lekker naar Metallica gaan, ga jij lekker door de stad struinen of iets leuks doen in je eentjequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn broer vraagt net of ik in maart mee naar londen wil, weekendje met hem, hetzusjevan en een vriend van hem.. Want dan gaan zij op maandag mooi naar Metallica
London lijkt me best tof, ben er nog nooit geweest
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over dagje weg gesproken, zit hier aan te denken met wat vrienden komende zomer:
http://www.horizonmotorreizen.nl/reis.asp?reisID=23Klinkt goed CP. Ik ben van de zomer in Schwarzwald geweest en het was met de auto al lekker toeren daar, met de motor al helemaal. Ik zat toen al te denken van 'oh mên, als ik hier toch met de motor zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'. Die watervallen zijn ook wel tof om te zien, moet het wel mooi weer zijn. Let op de vliegende vissen trouwens
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Heb d'r onderhand al eenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Ja hoor. Of althans, niet zelf geprobeerd want draait hier toch niet, maar wel in de comments gelezen dat 'ie werkt. Al loopt 't niet bij iedereen vlekkeloos...
Mwha, beetje slapjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mensen, 538Dance Departement klinkt me nu toch een portie lekker zeg
wie zegt dat het ergens op gebaseerd moet zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Houniet het volgende:
Ik een snuifkonijn? Waar baseer je dit op?
Pietjeeeeequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Najib vond ik redelijk. Paar leuke stukjes over de taxi en Chinezen maar overall zaten er teveel hele makkelijk grappen in en geen rode draad door de show heen
.
Dat vond ik van het eerste half uur inderdaad ook, daarna ben ik keihard in slaap getieft en werd ik wakker van Karin Bloemen (met die Becelreclame), the horrorquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Najib vond ik redelijk. Paar leuke stukjes over de taxi en Chinezen maar overall zaten er teveel hele makkelijk grappen in en geen rode draad door de show heen
.
Da's knap dure satésaus dan. Een frietje saté is niet goedkoop, maar ruim vier euro is wel schofterig zegquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt![]()
ik moest net ¤4.15 afrekenen voor een grote friet en een bekertje satesaus!
De rest moet je zeker nog een keer kijken, de eerste 20min vond ik gewoon slechtquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Mikkie het volgende:
Dat vond ik van het eerste half uur inderdaad ook, daarna ben ik keihard in slaap getieft en werd ik wakker van Karin Bloemen (met die Becelreclame), the horror.
bekertje satesaus: 1.40quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's knap dure satésaus dan. Een frietje saté is niet goedkoop, maar ruim vier euro is wel schofterig zeg.
En welke friettent was dat dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
bekertje satesaus: 1.40
Friet zonder : 1.50
"groot" toeslag: 1.25
!!!!! kuttent ik kom er nooit meer. waar is die tijd dat ik voor een frietje sate nog 1.85 betaalde, en een beker sate 1 euro was
Mja, ik heb geen vergelijkingsmateriaal hè.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De rest moet je zeker nog een keer kijken, de eerste 20min vond ik gewoon slecht. Het werd zeker beter
.
Waar was dat dan joh? Groot toeslag 1.25 is ook belachelijk, want no way dat je bijna twee keer zoveel friet krijgt als bij 'normaal'.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
bekertje satesaus: 1.40
Friet zonder : 1.50
"groot" toeslag: 1.25
!!!!! kuttent ik kom er nooit meer. waar is die tijd dat ik voor een frietje sate nog 1.85 betaalde, en een beker sate 1 euro was
jawel, je krijgt eigenlijk gewoon 2 frietquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar was dat dan joh? Groot toeslag 1.25 is ook belachelijk, want no way dat je bijna twee keer zoveel friet krijgt als bij 'normaal'.
Teringdepering, daar heb ik nog vaak friet gehaald jaren geleden!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jawel, je krijgt eigenlijk gewoon 2 frieteven grote zak (ik heb er 1 proefdag gedraait als werknemer, spreek dus uit ervaring
) Friettent Zuiderpoort Wijchen dus...
vroegah toen we hier net kwamen wonen was het echt een goede toko. Maar daar hebben ze goed hun best voor gedaan om dat flink te verpesten... vaak is de friet niet gaar genoeg, slap, en duur. Ik rijd meestal naar De Markies in Alverna, maar had ik nu geen zin inquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teringdepering, daar heb ik nog vaak friet gehaald jaren geleden!
Dan valt je klaagzang dus eigenlijk ook nogal tegen, want qua hoeveelheid friet krijg je waar voor je geld. Alleen de satésaus is dus wat prijzig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jawel, je krijgt eigenlijk gewoon 2 frieteven grote zak (ik heb er 1 proefdag gedraait als werknemer, spreek dus uit ervaring
) Friettent Zuiderpoort Wijchen dus...
Jij, en geen zin om te rijden? Had je niet gewoon heel veel honger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vroegah toen we hier net kwamen wonen was het echt een goede toko. Maar daar hebben ze goed hun best voor gedaan om dat flink te verpesten... vaak is de friet niet gaar genoeg, slap, en duur. Ik rijd meestal naar De Markies in Alverna, maar had ik nu geen zin in
juh ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij, en geen zin om te rijden? Had je niet gewoon heel veel honger?
Tja, ik ging er alleen vaak langs toen mijn ex nog in Balgoij woonde, maar das jaren en jaren geleden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vroegah toen we hier net kwamen wonen was het echt een goede toko. Maar daar hebben ze goed hun best voor gedaan om dat flink te verpesten... vaak is de friet niet gaar genoeg, slap, en duur. Ik rijd meestal naar De Markies in Alverna, maar had ik nu geen zin in
Vroegâh kostte een ijsje nog een stuiverquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
juh ooken dan is de keus 200 m of 2 km snel gemaakt
ondanks dat ik toch de auto pakte
Maar vooral die satesaus dreef de prijs omhoog ja. Al is het gewoon absurd, ooit betaalde ik nog Fl.2.25 voor een friet met, dat is nu ¤ 1.50-1.75 tegenwoordig
Weet nog dat ik in de brugklas in Dukenburg bij die chinees naast de kaaswinkel, die tegenover Jamin zit, een friet met kon halen voor ¤1.25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |