Ik ben niet zo veeleisend als jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:15 schreef Rosbief het volgende:
Goedkope smaak heb je als je dat lekker vindt.
Nope... Ze zijn er ook in het wit en roze... Pure kleurstoffenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef Quyxz_ het volgende:
proef je verschil tussen die lichtgroene en die iets minder lichtgroene balletjes?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Het enige kransje wat ik wil is een schuimkrans op mijn bier.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Het enige kransje wat ik wil heb is een schuimkrans kraagje om mijn bier eikel.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef kwiwi het volgende:
Zag al chocolade paaseieren in de winkel liggen van de weekAlleen noemen ze het 'kerstmix'
De lichtgroene zijn van ENKA-Glanzstof de minder lichtgroene balletjes zijn van BASF (Badische Anilin - & Soda- Fabrik)quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef Quyxz_ het volgende:
proef je verschil tussen die lichtgroene en die iets minder lichtgroene balletjes?
waarom pas de 14e?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:58 schreef Wexy het volgende:
damn!!
Die dingen die mis ik!!
Had hier vanmorgen wel heel lief een kerstsok aan de deur hangen met 2 mandarijntjes een paar snoepjes en 4 walnoten er in... maar er gaat toch niets boven een echte kerstkrans....
Na de 14e maar even genoeg inslaan dus!!
na de 14e. Omdat ze hier geen kerstkransjes kennen...... hebben hier alleen maar nepperts en die zijn viezigquote:
ik hoop dat je dat sarcastisch bedoelde...quote:Op maandag 8 december 2008 15:12 schreef Gizmore het volgende:
En het mooiste is natuurlijk dat Sky Radio () weer de hele dag kerstmuziek mag gaan draaien!
U is homofiel ?quote:Op maandag 8 december 2008 15:12 schreef Gizmore het volgende:
En het mooiste is natuurlijk dat Sky Radio () weer de hele dag kerstmuziek mag gaan draaien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |