staat al geprogrammeerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
NED1][20.25] Najib Amhali: Zorg dat je erbij komt!
Binnenkort word je gerickrolled door je opa.quote:
Dat zou pas echt briljant zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort word je gerickrolled door je opa.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak kansloos laat te vinden hè![]()
![]()
Net gewerkt, was echt geen zak te doen. Dit soort avonden zijn echt verschrikkelijk.
daar kwam hij vandaan jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:43 schreef Californium het volgende:
over guido gesproken![]()
Mijn buurvrouw...
oh, jij weet niet wat een guido isquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
kan aan mij ligen maar, waarom is dat filmpje grappig cp?
Taal ff op EN/US zettenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar moet dat staan Piet? ik zie het niet ...
Gaaf hequote:Op zaterdag 6 december 2008 17:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik krijg een hartaanval, YT in zulke kwaliteit, dat kan niet
Knopje linkt anders naar hetzelfde adresquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee dat is niet waar, "hoge kwaliteit" en "HD" is wat anders in YT termen.
Wat een leuk werk heb jij toch, zorgt voor voldoende vermaak, of niet danquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Halloooo
Was weer gezellig op het werkBazen die er consequenties aan gaan verbinden als wij op zondag niet kunnen, terwijl het zijn schuld is dat er maar 3 weekendhulpen zijn.
Hij heeft mij harder nodig dan ik hem
Maar het was niet voor mij bedoeld belde de bedrijfsleidster net op
Whatever
Daarom kan ik ook niet direct linken. Maar er bestaan varianten "watch in high quality", "watch in low quality" en "watch in HD". Dat onderscheid is er vast niet voor niksquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
Knopje linkt anders naar hetzelfde adres
Ja, er belde allemaal klanten vandaag, dus ik zo Blokker ***, met Piet!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een leuk werk heb jij toch, zorgt voor voldoende vermaak, of niet dan
Gaan danquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn broer vraagt net of ik in maart mee naar londen wil, weekendje met hem, hetzusjevan en een vriend van hem.. Want dan gaan zij op maandag mooi naar Metallica
London lijkt me best tof, ben er nog nooit geweest
Loop je me nou te dissenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, er belde allemaal klanten vandaag, dus ik zo Blokker ***, met Piet!
Die heb ik een maandje terug nog gezien in de Stadschouwburgquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doh! Maar ze weten het niet 100% zeker, maar ik wil wel mee hoorquote:
Deze kan je "high quality" bekijken maar de kwaliteit is no way HDquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ik bedoelde dus met 'watch in hd' en 'bekijk in hoge kwaliteit', zelfde filmpje, zelfde kwaliteit
Okequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Loop je me nou te dissen![]()
Was een serieuze opmerking hoormèn
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke
Haha ik zie nog steeds dat beeld voor me dat jij die giraf zo langs je cam liet lopen![]()
Eigenlijk wil ik een omvalfilmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over dagje weg gesproken, zit hier aan te denken met wat vrienden komende zomer:
http://www.horizonmotorreizen.nl/reis.asp?reisID=23Die is wel naisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
zeker, neem ff heel ruim, 500 euro inc benzine en overig eten en drinken. dus nog geen 100 euro per dagquote:
Moblo, post eens onder je eigen accountquote:
quote:
Mijn held, dank voor deze attentie, had 'm anders gemistquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor. Of althans, niet zelf geprobeerd want draait hier toch niet, maar wel in de comments gelezen dat 'ie werkt. Al loopt 't niet bij iedereen vlekkeloos...quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft iemand al een werkende versie van GTA IV voor de pc gevonden trouwens?
Gaan dus. En laat hen lekker naar Metallica gaan, ga jij lekker door de stad struinen of iets leuks doen in je eentjequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn broer vraagt net of ik in maart mee naar londen wil, weekendje met hem, hetzusjevan en een vriend van hem.. Want dan gaan zij op maandag mooi naar Metallica
London lijkt me best tof, ben er nog nooit geweest
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over dagje weg gesproken, zit hier aan te denken met wat vrienden komende zomer:
http://www.horizonmotorreizen.nl/reis.asp?reisID=23Klinkt goed CP. Ik ben van de zomer in Schwarzwald geweest en het was met de auto al lekker toeren daar, met de motor al helemaal. Ik zat toen al te denken van 'oh mên, als ik hier toch met de motor zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'. Die watervallen zijn ook wel tof om te zien, moet het wel mooi weer zijn. Let op de vliegende vissen trouwens
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Heb d'r onderhand al eenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Ja hoor. Of althans, niet zelf geprobeerd want draait hier toch niet, maar wel in de comments gelezen dat 'ie werkt. Al loopt 't niet bij iedereen vlekkeloos...
Mwha, beetje slapjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mensen, 538Dance Departement klinkt me nu toch een portie lekker zeg
wie zegt dat het ergens op gebaseerd moet zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Houniet het volgende:
Ik een snuifkonijn? Waar baseer je dit op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |