quote:
ook in de kroegquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is D_K als je 'm nodig hebt
Best humor, eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ongein op de helpdesk, medewerkers die heel de avond opnemen met:
"Online helpdesk, met Piet"
quote:
Om die tijd zat ik in de friettent!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is D_K als je 'm nodig hebt
Jij bent hier ook vaak kansloos laat te vinden hèquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om die tijd zat ik in de friettent!
quote:
Hm ze waren niet echt blij nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Lambal
Lekker begin ook bij je nieuwe baan?
minimaal 8, en of dat nou 2 x avonds doordeweeks is of een zaterdag, of een (afwisselende) combinatie maakt me niet zo veel uit. Moet leuk werk zijn, leuk contact met collega'squote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef IrishBastard het volgende:
Hoeveel uren wil je draaien in de week?
PMquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
minimaal 8, en of dat nou 2 x avonds doordeweeks is of een zaterdag, of een (afwisselende) combinatie maakt me niet zo veel uit. Moet leuk werk zijn, leuk contact met collega'sHet liefst ook in de buurt, Nijmegen e.o. , geen lange reistijden, niet heel nederland door moeten zodat je alsnog van 6 tot 6 aan het werk bent.
Had meer een copyshop in gedachten eigenlijk om het een beetje fatsoenlijk in te laten bindenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:22 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, volgens mij kan dat in de bieb altijd, maar ik weet niet op wat voor manier je wilt inbinden?
En er dan ook een topic over openenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:43 schreef Californium het volgende:
over guido gesproken![]()
Mijn buurvrouw...
Dat is echt retecoolquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nog zoiets, je opa die je notabene smst, of je mee-eet met kerst diner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |